Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat is lang?

Damelza
14-01-2004, 01:17

wat vind jij lang? laat ik een voorbeeld geven. iemand die een relatie heeft van 2 jaar, maar zien elkaar maar eens per week. of iemand die een relatie heeft van 6 maanden heeft en zie elkaar bijna elke dag? kijk in dit geval, vind ik dat als je iemand elke dag tot bijna elke dag ziet, vind ik 6 maanden.. toch een langer relatie. je leert elkaar met de dag beter kennen. of vind je dat ik nu ongelijk heb?

Chatefemqemamu
14-01-2004, 01:24
Origineel gepost door tjsalout Laat maar, ik dacht dat het over iets anders ging. :haha:

salimaforever
14-01-2004, 08:57
Origineel gepost door Damelza wat vind jij lang? laat ik een voorbeeld geven. iemand die een relatie heeft van 2 jaar, maar zien elkaar maar eens per week. of iemand die een relatie heeft van 6 maanden heeft en zie elkaar bijna elke dag? kijk in dit geval, vind ik dat als je iemand elke dag tot bijna elke dag ziet, vind ik 6 maanden.. toch een langer relatie. je leert elkaar met de dag beter kennen. of vind je dat ik nu ongelijk heb? awel dat vind ik ook!! je hebt groot gelijk hoor

noui
14-01-2004, 13:04
Origineel gepost door Damelza wat vind jij lang? laat ik een voorbeeld geven. iemand die een relatie heeft van 2 jaar, maar zien elkaar maar eens per week. of iemand die een relatie heeft van 6 maanden heeft en zie elkaar bijna elke dag? kijk in dit geval, vind ik dat als je iemand elke dag tot bijna elke dag ziet, vind ik 6 maanden.. toch een langer relatie. je leert elkaar met de dag beter kennen. of vind je dat ik nu ongelijk heb? Ik vind dan de relatie van 6 maanden. Je ziet elkaar elke dag.Dus je weet elke dag steeds iets meer van elkaar.Maar 1 keer in de week 2 jaar kan je niet altijd de waarheid zeggen.

Damelza
14-01-2004, 23:20

Origineel gepost door salimaforever awel dat vind ik ook!! je hebt groot gelijk hoor gelukkig, ben ik dus niet de enigste die er so over denkt. :rolleyes:

Moejaheed
14-01-2004, 23:22
Origineel gepost door Damelza wat vind jij lang? laat ik een voorbeeld geven. iemand die een relatie heeft van 2 jaar, maar zien elkaar maar eens per week. of iemand die een relatie heeft van 6 maanden heeft en zie elkaar bijna elke dag? kijk in dit geval, vind ik dat als je iemand elke dag tot bijna elke dag ziet, vind ik 6 maanden.. toch een langer relatie. je leert elkaar met de dag beter kennen. of vind je dat ik nu ongelijk heb? In jouw ogen kijken kan niet lang genoeg wat een pareltjes zeg

Damelza
14-01-2004, 23:22
Origineel gepost door noui Ik vind dan de relatie van 6 maanden. Je ziet elkaar elke dag.Dus je weet elke dag steeds iets meer van elkaar.Maar 1 keer in de week 2 jaar kan je niet altijd de waarheid zeggen. ja precies, dat is wat ik bedoel. so denk ik er ook over.

Da_flow
14-01-2004, 23:27
Naar mijn bescheiden mening is je leven delen met iemand (voor altijd) lang. De rest is allemaal wel erg aan de korte kant.

A_K_A
15-01-2004, 00:23
Lang is een geheel relatief begrip... Dat wat richting plus van de norm afwijkt is lang of langer... Maar juist het feit dat wij, of eigenlijk de meerderheid van ons de norm bepalen maakt het zo´n relatief begrip...

RisLaine
15-01-2004, 10:56
Origineel gepost door tjsalout Laat maar, ik dacht dat het over iets anders ging. :maf:

01LaHbIbAh09
15-01-2004, 13:44
Origineel gepost door Da_flow Naar mijn bescheiden mening is je leven delen met iemand (voor altijd) lang. De rest is allemaal wel erg aan de korte kant. :goedzo:

salimaforever
15-01-2004, 17:05
Origineel gepost door Damelza gelukkig, ben ik dus niet de enigste die er so over denkt. :rolleyes: :D