Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zou jij doen in dit geval?

Pagina's : [1] 2 3

Damelza
14-01-2004, 00:52

stel je hebt een relatie met iemand al meer dan anderhalf/ 2 jaar lang. je bent heel serieus met hem/haar en ben van plan iets op te bouwen. je ouders weten van je plannen, alleen het accepteren het niet. maar je ben so vast beraden, en hou zoveel van die persoon dat je hem/haar niet wil laten gaan. je ouders stellen je na al die tijd voor een keuze. ze zeggen. of je kies voor je ouders, of je kies voor die jongen/meisje? je vader zegt er nog bij.. als je voor hem/haar kiest dat ben je mijn zoon/dochter niet meer! wie zou jij kiezen?

maghrebgirl20
14-01-2004, 00:54
moeilijk, ik zou zeggen voor me ouders.............. maar ja ik zit niet in die positie, dus heb wel makkelijk praten. succes (als het over jou gaat)

ennahiya19
14-01-2004, 00:58
ja ik zeg altijd zou altijd kiezen voor me ouders hoe dan ook maar ja wie zegt hoe in dan ga piepen ls ik in die positie zit, maar hamdoelillah hoef ik dat hoop ik nooit te doen, mag trouwen met wie ik wil!

NES
14-01-2004, 00:58
zeker mijn ouders, een man of een vrouw is te vervangen.

maroc_misty
14-01-2004, 01:10

Origineel gepost door -Jebli- M'n liefde... Ouders gaan het in de loop der tijd wel accepteren... Ik ben het eens met Jebli, want dames hoe zouden jullie het vindne als jullie 'vriend'niet voor jullie kiest. Jullie praten nu wel stoer enzo, maar ik wil jullie weleens zien als jullie 'vriend' verteld dat ie voor de keuze is esteld en hij voor zijn ouders heeft gekozen. :rolleyes:

RealFaiZaatjuh
14-01-2004, 01:21
oeps dat is een moeilijk keus maar kan je egt niej effe goed en serieus met allebei je ouders praten en ze alles (nog een keer) heel goed uitleggen bij mij heeft het wel geholpen hoor egt dus ik zou het proberen want jah tis niej een makkelijke keus vind ik dikke bousaa en thallay ik hoornog van je ;)

Afrodite
14-01-2004, 09:02
Origineel gepost door maroc_misty Ik ben het eens met Jebli, want dames hoe zouden jullie het vindne als jullie 'vriend'niet voor jullie kiest. Jullie praten nu wel stoer enzo, maar ik wil jullie weleens zien als jullie 'vriend' verteld dat ie voor de keuze is esteld en hij voor zijn ouders heeft gekozen. :rolleyes: Stel dat je vriend voor je zou kiezen. Denk je dan echt dat je gelukkig word. Nee!! Hij zal zijn ouders toch missen en het misschien jou uiteindelijk verwijten. En wil jij je kinderen hun grootouders ontnemen? Ik vind dat je in zo'n geval gewoon uitelkaar dient te gaan. Liefde is vergankelijk. Ik zou dus nooit een man boven mijn ouders verkiezen. Wie geeft mij de garantie dat die man zijn hele leven bij mij blijft? Wie geeft mij de garantie dat hij niet op een dag wakker wordt en me verteld dat het over is? Wat dan? Hij kan dan terugvallen op zijn familie, maar ik niet meer!! Dus meid, laat hem gaan. Deze jongen is kennelijk niet voorbestemd om met jou te huwen, anders was alles wel goed gegaan! groetjes Affie

zoubida
14-01-2004, 12:02
Voor mn ouders. Hoe hard het ook klinkt maar mannen komen en gaan. Je ouders zijn onvervangbaar. Zo denk ik erover.... Good luck...

Youssef31
14-01-2004, 12:07
misschien is het wel zo dat je ouders je te leen hebben in deze wereld en natuurlijk val je ,je ouders niet 1,2,3 af,maar als de liefde echt diep zit en het is niet zomaar een jongen (je kan proberen jezelf voortestellen dat nog zo'n 50 jaar met hem wil leven?)dan zou ik kiezen voor de relatie,kiezen voor je ouders is hartstikke loyaal natuurlijk maar misschien dat je wanneer je een jongen huwd naar hun keuze je niet gelukkig bent en wat gebeurt er dan? Ouders zijn over het al gemeen bezorgd om hun kinderen misschien hebben ze reden? Zo niet zullen ze waarnschijnlijk wel bij draaien als ze zien dat hij goed voor je is. Sterkte. Schoonzusje van Youssef.

sammmy
14-01-2004, 12:09
Origineel gepost door Damelza stel je hebt een relatie met iemand al meer dan anderhalf/ 2 jaar lang. je bent heel serieus met hem/haar en ben van plan iets op te bouwen. je ouders weten van je plannen, alleen het accepteren het niet. maar je ben so vast beraden, en hou zoveel van die persoon dat je hem/haar niet wil laten gaan. je ouders stellen je na al die tijd voor een keuze. ze zeggen. of je kies voor je ouders, of je kies voor die jongen/meisje? je vader zegt er nog bij.. als je voor hem/haar kiest dat ben je mijn zoon/dochter niet meer! wie zou jij kiezen? ouders..... is heel makkelijk gezegt maar geloof met het is t beste... volg niet altijd je hart, maar ook je verstand....

misstomaatje
14-01-2004, 12:09
Origineel gepost door Damelza stel je hebt een relatie met iemand al meer dan anderhalf/ 2 jaar lang. je bent heel serieus met hem/haar en ben van plan iets op te bouwen. je ouders weten van je plannen, alleen het accepteren het niet. maar je ben so vast beraden, en hou zoveel van die persoon dat je hem/haar niet wil laten gaan. je ouders stellen je na al die tijd voor een keuze. ze zeggen. of je kies voor je ouders, of je kies voor die jongen/meisje? je vader zegt er nog bij.. als je voor hem/haar kiest dat ben je mijn zoon/dochter niet meer! wie zou jij kiezen? moeilijke situatie, maar ik zou altijd voor me ouders kiezen wat het ook mag zijn. :zwaai:

Damelza
14-01-2004, 23:25
Origineel gepost door -Jebli- M'n liefde... Ouders gaan het in de loop der tijd wel accepteren... ja, dat hoop je. maar iedere ouder verschild natuurlijk he. maar als je ouders zeggen je bent mijn zoon niet meer en ik wil je niet meer zien. dan bedoelen ze ook echt nooit maar dan ook echt nooit meer. zou je dan nog steeds voor haar kiezen?

cj_tetuani
14-01-2004, 23:37
Ik wens ieders idealen en verwachtingen zullen worden gerealiseerd

misstomaatje
15-01-2004, 16:37
Origineel gepost door rizzoe als je leest 2 jaar denk je veel ,maar denk aan de jaren vanaf dat je moeder je luier verwisselde tot het jaar waarin je je nu begeeft.! ik zou 100 % voor mijn ouders kiezen!!!!!! :goedzo:

misstomaatje
15-01-2004, 16:48

Origineel gepost door rizzoe hihi i`m gOod :D he niet zo hoog doen :D :hihi:

Pagina's : [1] 2 3