Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan mij helpen

hayatmetalsia
03-07-2008, 12:35

Ik slik de pil genaamd Lovette, en ik moet nog 7 pilletjes en dan moet ik stoppen om ingesteld te worden, maar ik ben n u al ongesteld en heb ook buikpijn...normaliter heb ik niet veel bloedverlies, maar nu heb ik veel bloedverlies, de dokter gaf me deze pil omdat ik bloedarmoede heb, met deze pil heb je nauwelijks bleodverlies zei ze...maar dat is dus niet zo. Maar ik slik m nu al 4 maanden heb er nooit problemen mee gehad tot nu..wat kan ik doen of wie heeft dit ook meegemaakt???:jammer:

hayatmetalsia
03-07-2008, 13:16
Meiden...ik heb raad nodig

camelia1234567
03-07-2008, 14:40
Hoi Hayat Dit is misschien een reactie van je lichaam ;) ben je toevallig van pil veranderd of zo?? Misschien dat hierdoor je hormonenhuishouding een beetje "in de war" is geraakt. Wacht nog even uiterlijk 3 dagen en als je dan nog steeds last hebt dan zou ik toch maar ff langs de huisarts gaan. Nou, veel succes ermee meid

hayatmetalsia
03-07-2008, 14:59
ja ik heb er nu al 3 dagen last van en ik gebruik deze pil voor het eerst en al 4 maanden...ik heb buikpijn en veeel bloedverlies..ik voel me ook krachtloos

BoraSita
03-07-2008, 21:33

Ga naar de dokter.

camelia1234567
09-07-2008, 10:11
En Hayat? ben je al geweest? wat zei die dokter? heb je er nog steeds zo veel last van?? hopelijk gaat het nu wat beter met je. :) oh ik zie dat je bijna gaat trouwen ..... gefeliciteerd :banana: het kan ook door de spanning komen ;) een bruiloft is niet niks