Bekijk originele versie : haar styleren. wie van de meisjes doet dat weleens?
ik doe nooit iets bijzonders met mijn haar alleen maar wassen kammen en met een speld vast zetten.
RitaMaria
14-01-2004, 09:02
Wassen..en niet kammen .. :)
voor de 'futlozen' onder ons.. :D
Misslai_d
14-01-2004, 10:46
jij hebt toch al stijl haar?:confused:..(als jij dat bent op je foto)
har styleren...op nat haar....een lok pakken en dan met een fohnborstel(zo'n ronde met een lange handsteel) onderkant van de lok plaatsten (bove beginne) en zo naar benede 'kammen'met de fohn op je haar gericht...en dat herhaal je tot t zacht/stijl is
khoop dat je me beetje snapt :D
Salama_4ever
14-01-2004, 12:05
Ik heb nog nooit gedaan in mijn leven......ik vind mijn krullen wel mooi genoeg...;)
Sammy333
14-01-2004, 17:56
Stijltang kopen en dan gewoon pluk voor pluk stijlen met die steltang, wel als het droog is:)
:zwaai:
Origineel gepost door sammy333
Stijltang kopen en dan gewoon pluk voor pluk stijlen met die steltang, wel als het droog is:)
:zwaai:
föhnen...is tog wel ietjes beter voor je haar...
LallaCasaouia
14-01-2004, 20:26
Origineel gepost door hanoa
föhnen...is tog wel ietjes beter voor je haar...
Wel beter voor je haar maar styltang geeft toch beter resultaat ;)
Sammy333
14-01-2004, 21:20
Fohnen geeft een beter resultaat hoor!!! maar daar gaat je haar van verbranden... ik had het 1 keer geprobeert en mijn haar rook gelijk naar verbrand:p
Stijltang is ook makkelijker... maar niet voor elke dag 1 keer in de week is het wel goed....
Origineel gepost door Misslai_d
jij hebt toch al stijl haar?:confused:..(als jij dat bent op je foto)
har styleren...op nat haar....een lok pakken en dan met een fohnborstel(zo'n ronde met een lange handsteel) onderkant van de lok plaatsten (bove beginne) en zo naar benede 'kammen'met de fohn op je haar gericht...en dat herhaal je tot t zacht/stijl is
khoop dat je me beetje snapt :D
ja dat ben ik wel maar.. ik heb krullen, op die foto was het een beetje golverig. maar ik heb verschillende manieren gehoord, hoe je je haar kunt stylen. zo heb ik me weleens laten vertellen dat er ook een bepaald soort gel is waarmee je je haar kunt styleren. ik vroeg me eigenlijk gewoon af hoe jullie te werk gaan. en ik was benieuwd naar eventuele tips..
:rolleyes:
Je kan het best een steiltang kopen, weet je welke goed is je koopt hem bij kijkshop.Hij heet bestron en is paars met stoom, dan moet je haar droog zijn en een beetej mousse erin zodat je haar niet beschadigt en dan steilen maar werkt het best voor mij en veel andere.De ze steiltang si beter dan die merken als Braun en Carmen., plus hij is de helft van de prijs.
Greetz Sweet B
tantetroes
15-01-2004, 17:31
wat voor typpe haar heb je dan???
want als je niet kun stylen kun je Tertabi kopen dat is een soort vieze spul voor je haren om het stijl te krijgen het helpt wel ik gebruik het zelf ook en dan blijft je haren ongeveer 3 maanden goed zitten
( je kunt m bij de Toko o.a kopen)
en wat heel belangrijk is !!!
je haar goed verzorgen dus om de maand bijvoorbeeld een maskertje ofzo niet van die dure merken maar Kruitvat huismerk van €1,50 die is goed
ik hoop dat je er veel aan hebt
Koesies
Nihad
sweet_nadoria
15-01-2004, 21:45
Met een Stijltang of Föhn ;)
MiSsOuJDiA
15-01-2004, 21:54
MeeStal Fohn Af En Toe StijLtanG
Sammy333
17-01-2004, 14:14
Oooh my god:eek: Strijken :confused: Dat is volgens mij echt heeeeeeeeeel erg slecht voor je haar....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.