Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse jongere...

tatouzient
13-01-2004, 21:38

hoe is het begonne da de marokkaanse jongere steeds meer en meer in de media komen, mr dit ni in het positief licht? hoe komt het da onze jongere zelf over elkaar een negatief beeld hebben? de meisjes over de jongens, de jongens over de meisjes? bisous xxx

rachidabella
13-01-2004, 21:39
Meid ik zou het niet weten.....de jeugd van tegenwoordig :(

Lampjuh
13-01-2004, 21:43
wel eens gehoord van aandacht trekken en van het ene komt het andere

tatouzient
13-01-2004, 21:44
Origineel gepost door rachidabella Meid ik zou het niet weten.....de jeugd van tegenwoordig :( jah mr hoe komt het da de meisjes zo negatief zn over jongens en omgekeerd? is het iets da we als marokkanen zelf hebbe gecreerd of komt het door factore van buitenaf die ons beeld creeren? bisous xxx

tatouzient
13-01-2004, 21:45

Origineel gepost door Lampjuh wel eens gehoord van aandacht trekken en van het ene komt het andere verklaar je nader plz :D bisous xxx

rachidabella
13-01-2004, 21:47
Origineel gepost door tatouzient jah mr hoe komt het da de meisjes zo negatief zn over jongens en omgekeerd? is het iets da we als marokkanen zelf hebbe gecreerd of komt het door factore van buitenaf die ons beeld creeren? bisous xxx IK denk dat het door de marokkanen en de media is gecreerd, de media maakt een beginnentje en de marokkanen wrijven het er nog eens lekker in en dan krijg je al die bull shit verhalen

tatouzient
13-01-2004, 21:52
Origineel gepost door rachidabella IK denk dat het door de marokkanen en de media is gecreerd, de media maakt een beginnentje en de marokkanen wrijven het er nog eens lekker in en dan krijg je al die bull shit verhalen dus alles wa je hoort van mense, of van teevee, neem je aan als de waarheid? bisous xxx

Lampjuh
13-01-2004, 21:53
Origineel gepost door tatouzient verklaar je nader plz :D bisous xxx Wat betreft de negatieve uitspraken van marokkaanse jongeren over elkaar en dan zijn het niet alleen de jongens tegen de meisjes en andersom, maar ook tegen zelf geslacht, je zal het wel gemerkt hebben, dat ze zich graag met elkaars zaken bemoeien en dan komt het over als geroddel, k zelf vind het een manier van aandacht trekken, want men vberwacht een reactie, maar eigenlijk kunnen ze niet zonder elkaar :rolleyes: En als we het over de media en de marokkaanse jongeren gaan hebben, zoals een lid al eerder zei, het begin bij de media maar de marokkaanse jongeren werken harder mee om voor dat beeld te zorgen :rolleyes:

tatouzient
13-01-2004, 21:56
Origineel gepost door Lampjuh Wat betreft de negatieve uitspraken van marokkaanse jongeren over elkaar en dan zijn het niet alleen de jongens tegen de meisjes en andersom, maar ook tegen zelf geslacht, je zal het wel gemerkt hebben, dat ze zich graag met elkaars zaken bemoeien en dan komt het over als geroddel, k zelf vind het een manier van aandacht trekken, want men vberwacht een reactie, maar eigenlijk kunnen ze niet zonder elkaar :rolleyes: En als we het over de media en de marokkaanse jongeren gaan hebben, zoals een lid al eerder zei, het begin bij de media maar de marokkaanse jongeren werken harder mee om voor dat beeld te zorgen :rolleyes: jah maar is dit dan ni triest? heeft een mens ni genoeg aan zn/haar leven da hij/zij zich gaat bemoeie met iemand anders zn leven? :rolleyes: bisous xxx

rachidabella
13-01-2004, 21:59
Origineel gepost door tatouzient dus alles wa je hoort van mense, of van teevee, neem je aan als de waarheid? bisous xxx Ik niet maar andere zoals je hier op marokko.nl leest wel

tatouzient
13-01-2004, 22:04
Origineel gepost door rachidabella Ik niet maar andere zoals je hier op marokko.nl leest wel triest toch?? :jammer: bisous xxx

rachidabella
13-01-2004, 22:06
Origineel gepost door tatouzient triest toch?? :jammer: bisous xxx zeker triets, maar ja allah ihdihoem :zwaai:

tatouzient
13-01-2004, 22:13
Origineel gepost door rachidabella zeker triets, maar ja allah ihdihoem :zwaai: idd, Allah ihdihoem! bisous xxx

rachidabella
13-01-2004, 22:15
Origineel gepost door tatouzient idd, Allah ihdihoem! bisous xxx awedie ook a3moed voor hun.... :D

tatouzient
13-01-2004, 22:17

Origineel gepost door rachidabella awedie ook a3moed voor hun.... :D zulke mense hebbe zekers a3moed nodig :kwaad: