Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor iedereen: Astagfirollah!

Pagina's : [1] 2 3

Hicham4679
02-07-2008, 17:52

Kijk eens jullie allemaal. Dat allemaal spreek ik de slechte mensen aan. Waarom zijn jullie slecht denk je? Omdat jullie slechte imaan hebben. Jullie zijn voor jullie broeders en zusters een grote fitnah. Volgens mij heeft nooit iemand van jullie de koraan aangeraakt. Je word wel boos als Geert Wilders de koraan wil verbannen, maar als hij het niet verbant dan weet je niet eens of het bestaan heeft. Jullie doen allemaal slecht en dan zal jullie een blaam treffen want jullie zijn de overtreders. Lees een keertje soera al-moe'minoen. Dan leer je er van. Denk eens na, jullie doen allemaal slecht om bij de slechte mensen te horen. Maar als je echt diep na denkt dan weet je wat je doet heeft geen nut en helpt je niet naar de hemel. De kafir doen inderdaad gekke dingen, maar toch gedragen jullie je gekken, om hoger uit te steken. Snap je niet jullie criminelen dat de dood de einde is van je daden? Alles wat je steelt zal je op De dag des oordeels op je schouders dragen. Van muntje tot huis! Probeer het eens woedoe doen nu en dan bidden en dua doen dat je goed gaat doen, dan word je misschien geholpen inshallah. Allah is barmhartig en genadevol. Het is niet te laat maar de dood is het wel de eind! Eind voor de vervolg!

Hicham4679
02-07-2008, 18:00
Vreemd normaal als ik een vieze onderwerp zou starten dan was het bomvol!

ainzohra_girls
02-07-2008, 18:09
Masha'allah. Echt een mooie tekst. En je hebt gelijk over Geert wilders.;)

IceTea35
02-07-2008, 18:28
Kijk eens jullie allemaal. Dat allemaal spreek ik de slechte mensen aan. Waarom zijn jullie slecht denk je? Omdat jullie slechte imaan hebben. Jullie zijn voor jullie broeders en zusters een grote fitnah. Volgens mij heeft nooit iemand van jullie de koraan aangeraakt. Je word wel boos als Geert Wilders de koraan wil verbannen, maar als hij het niet verbant dan weet je niet eens of het bestaan heeft. Jullie doen allemaal slecht en dan zal jullie een blaam treffen want jullie zijn de overtreders. Lees een keertje soera al-moe'minoen. Dan leer je er van. Denk eens na, jullie doen allemaal slecht om bij de slechte mensen te horen. Maar als je echt diep na denkt dan weet je wat je doet heeft geen nut en helpt je niet naar de hemel. De kafir doen inderdaad gekke dingen, maar toch gedragen jullie je gekken, om hoger uit te steken. Snap je niet jullie criminelen dat de dood de einde is van je daden? Alles wat je steelt zal je op De dag des oordeels op je schouders dragen. Van muntje tot huis! Probeer het eens woedoe doen nu en dan bidden en dua doen dat je goed gaat doen, dan word je misschien geholpen inshallah. Allah is barmhartig en genadevol. Het is niet te laat maar de dood is het wel de eind! Eind voor de vervolg! Wijs maar lekker met je vinger, dan mag je in de rij... Kom maar in de rij.... :moe:

Hicham4679
02-07-2008, 18:31

Masha'allah. Echt een mooie tekst. En je hebt gelijk over Geert wilders.;) Dankja, Maar ik probeer iedereen te behoeden van de vuur. Maar wat ik zeg dringt tot iedereen door maar ja, de mensen denken aan de wereldse leven maar niet na de dood!

ainzohra_girls
02-07-2008, 18:33
Wijs maar lekker met je vinger, dan mag je in de rij... Kom maar in de rij.... :moe: Donder straal op!:moe:

ainzohra_girls
02-07-2008, 18:35
Dankja, Maar ik probeer iedereen te behoeden van de vuur. Maar wat ik zeg dringt tot iedereen door maar ja, de mensen denken aan de wereldse leven maar niet na de dood! De meeste mensen denken dat dit hun leventje is. Maar weten niet dat er ons hierna nog een leven staat te wachten. Diegene die goed hebben geleeft in deze wereld, zullen beloont worden in het hiernamaals. Diegene die slecht hebben geleeft, krijgen precies wat ze te wachten staat.

Goyatlee
02-07-2008, 18:39
May Allah bless you voor de info brada

Medinah_2006
02-07-2008, 18:40
Dit zal degene die zich tot jou tekst aangesproken voelen niets doen. Ze weten wat de Islam inhoud maar de duivel heeft ze in zijn greep. Allaahi 7diena oe saffie :jammer:

ainzohra_girls
02-07-2008, 18:41
Dit zal degene die zich tot jou tekst aangesproken voelen niets doen. Ze weten wat de Islam inhoud maar de duivel heeft ze in zijn greep. Allaahi 7diena oe saffie :jammer: :ameen:

Medinah_2006
02-07-2008, 18:45
:ameen: Dat poppetje kijkt heel sarcastisch :hihi:

ainzohra_girls
02-07-2008, 18:48
Dat poppetje kijkt heel sarcastisch :hihi: Hahaha!! Ik bedoel het goed. :o

Medinah_2006
02-07-2008, 18:53
Hahaha!! Ik bedoel het goed. :o I Know :sjans:

IceTea35
02-07-2008, 19:18
Donder straal op!:moe: Ik snap je topic. Je punt komt over en je hebt gelijk in wat je probeert over te brengen. Wat mijn irritatie opwekt is het stuk dat je er al vanuit gaat dat mensen slecht zullen handelen. Ook je reactie op mij geeft te denken. Met een goede topic bereik je meer dan met mensen bij voorbaat in een hokje te zetten. Hopelijk bereik je je doel hiermee. :)

ainzohra_girls
02-07-2008, 19:28

Ik snap je topic. Je punt komt over en je hebt gelijk in wat je probeert over te brengen. Wat mijn irritatie opwekt is het stuk dat je er al vanuit gaat dat mensen slecht zullen handelen. Ook je reactie op mij geeft te denken. Met een goede topic bereik je meer dan met mensen bij voorbaat in een hokje te zetten. Hopelijk bereik je je doel hiermee. :) Ik ben niet diegene die deze topic heeft geopent. Maar dit stuk tekst dat er is geplaats is de waarheid. Tenminste dat is wat ik vind.;)

Pagina's : [1] 2 3