Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : pijn in mijn hart....

Pagina's : [1] 2

LZN
13-01-2004, 20:39

Hallo mensen, ik wil effe iets met jullie delen k ben nog niet eens begonnen en de tranen stromen nu al langs mijn wangen... voor de gene die het zich nog kunnen herineren k had een discussie geplaats over Berber of Aarabier we zijn 1 pot nat... k heb me zeer vergist, Ik heb 2 jr een relatie gehad met een jongen waar ik alles voor opgegeven had mijn school, mijn leven!!! We waren verloofd en toen begon het problemen om het huis k mocht mijn huis niet inrichten ze hebben mij mn sleutel afgepakt, k moest wel voor de huur, borg ect opdraaien daar was ik wel goed voor.. k heb ruzie gekregen met zijn zusje waar ik me in eerste instantie voor inhield ik slikte het allemaal maar op een gegeven moment barste ik k heb leterlijk met haar gevochten om het huis... goed haar broer steunde mij en ik vertrouwde hem maar, heb uiteindelijk toch mijn huis in gericht.. Niet veel later ging het mis met mijn familie en k vertrok ik ging bij hem wonen, k werkte 40 uur en hij sliep alleen maar.. toen kwam het hij moest mee naar marokko want zijn vader kan niet rijden... oke k bleef alleen achter zonder familie zonder hem, veel pijn heb k gevoeld.. 6 weken gingen voor bij en hij kwam terug, alles leek even goed te gaan, hij blowde veel, we kregen slaande ruzies, k haate zijn familie k was net een **** in hun ogen!!! sloegen elkaar bont en blauw en k bleef bij hem k werkte en bracht brood op de plank.. na een lange tijd belde ik mijn moeder, ze liet me weten dat mijn zus mij wou spreken, weken gingen voorbij voordat ik haar belde, wat bleek nou dat ze sihr bij hadden gedaan zo erg dat ze mij gek wouden maken, ik was dan ook echt de weg kwijt en zeer onbereikbaar voor mijn familie.. k had nooit gedacht dat het zo slecht met mij zou aflopen k heb zelfmoordpogingen gedaan heel vreemd ik weet heel goed dat allah swt dat niet wilt k was de weg kwijt.. K was een vast patient geworden in het ziekenhuis en ambulance.. k heb er hyperventilatie aan over gehouden.. vaak als ik in huis door woede flauwviel liet hij mij liggen en ging in een ander kamer rustig tv kijken, hij heeft mij zoveel pijn gedaan en mij belooft dat we voor altijd samen zouden blijven.. na veel pijn en verdriet ben ik weg gegaan hij dreigde mij nog met een mes dat hij mij zou vermoorden als ik weg zou gaan bij hem maar voor mij was de maat vol k hield van hem maar verder leven met hem was onmogelijk geworden.. na een lange tijd heb k het huis leeggehaald de sleutels voor hem achter gelaten en ben weggeaan, dit alles is tot zo n 2 mnd geleden gebeurt, k heb er nog zoveel verdriet om hij belt me ook elke dag en huilt aan de telefoon dat hij mij terug wilt. k heb er definitief een punt achter gezet ook al hou ik nog zoveel van hem.. Een relatie heb dan ook echt afgezworen k wil nooit meer verliefd worden dat gevoel mag niet meer leven. k ben dan ook sinds heel kort getrouwd met een jongen waar k voor deze een relatie mee heb gehad, ook voel ik niet veel voor hem, alleen dan dat k het heel fijn vind als hij in mijn buurt is.. weet ik zeker dat ik gelukkig zal worden met hem!! mijn moeder zegt nu dan ook het is beter dat een man veel van je houd dan dat jij veel van hem houd.. en ze heeft gelijk!!! spijt heb ik dat ik hem boven mijn familie verkoos.. 1 ding weet ik wel Allah is groot en machtig, Ze worden nu al gestraft voor hun daden.. elhamdoelilah dat ik er nog onderuit ben gekomen... groetjes een verdrietige dame :rolleyes:.

injouvergist
13-01-2004, 20:44
Allahie 3awnek, verdrietig allemaal

Lady_moi
13-01-2004, 20:52
:( :huil: :huil2: Ik wens u echt veel sterkte en sbar meskiena :verdriet:

eyes_of_maroc
13-01-2004, 20:55
allah ya geliek... maar je woont in woerden he.. ken je daar ene rachid hij komt uit melilla... half spaans en half marokkaans.. ken je hem want hij woont namelijk ook in woerden...

LoVeLy_HaNaN
13-01-2004, 21:04

Egt treurig...liefde is pijn...

maroc_misty
13-01-2004, 21:12
Hee meid, ik vind het serieus vreselijk dat dit jou moest overkomen, maar wie heeft bij wie shor gedaan? Dat stukje is mij niet echt duidelijk. Vind het moedig van je dat je dit alles heb doorstaan!

maroc_misty
13-01-2004, 21:28
Origineel gepost door misszinna Zijn zusje bij mij, Ze had na dat ik met haar gevochten had mijn moeder gebeld en tegen haar gezegd van ´´ je gaat zien wat ik met je dochter ga doen ik heb haar foto´s enz.. Ongelooflijk, uiteindelijk zal jou ex zijn eigen zus gaan haten als hij erachterkomt :eek:

maroc_misty
13-01-2004, 21:38
Origineel gepost door misszinna lieverd, hij weet het al.. hij is op de hoogte van alles!!! en ja hij haat haar, hij vertelde mij vaak dat hij haar uit woede sloeg om wat ze ons aangedaan heeft zij is de oorzaak van onze break up... Hij was ook niet mans genoeg om dit te voorkomen... :( En heb zijn zusje er uberhaubt spijt van, of kan het haar allemaal niet ballen (sorry dat ik zoveel vraag maar ik vind het gewoon krankzinnig, zelfs mijn ergste vijand zou ik dit niet aandoen)

coalitiegenoot
13-01-2004, 22:31
aansteller !!

moi21
13-01-2004, 23:52
Coalitiegenoot:Aansteller? Best wel harde uitspraak vind je niet? heb jij in zon situatie gezeten? echt he als jij elke dag geslagen zou worden en als dit met jouw word gedaan zal ik jouw wel is willen horen. Ben jij bij haar geweest, heb jij t meegemaakt? weet jij hoe zij zich voelt? denk t niet anders zal er niet zoveel onzin uit jouw komen. Enne meid voor jouw hoop dat je een hele gelukkige toekomst krijgt, en probeer alles een plekje te geven!!!xxxx

shaimaaa
14-01-2004, 10:32
Ik begrijp goed waar je het over hebt ik heb ook veel geleden veel pijn gehad maar heb veel gebid en ALLAH heeft mij veel sbar gegeven. Gelukkig gaat nu alles weer goed. Ik wilde je zeggen ik hoop dat je heel erg gelukkig blijft gedurende de rest van je leven en vergeet vooral ALLAH niet.

xberbersroosjex
14-01-2004, 11:00
:huil: veel sterkte meid

Hadria
14-01-2004, 11:41
Zo zie je maar, je Familie moet altijd op de eerste plaats staan. Jou eigen familie laat je nooit in de steek.

Pagina's : [1] 2