Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wij..Marokaanse Dames...We zijn gewoon One of a kind...

Pagina's : [1] 2

Wild_Female
13-01-2004, 19:46

Ik lees al die troep..dat "wij" Marokaanse dames niet goed genoeg zijn? Yeh right...Mannen kunnen niet zonder ons...uiteindelijk trouwt de helft die hierzo een grote bek heeft met een Marokaanse dame... Kleine jongetjes denken dat ze allesssss beter weten....dat ze alles aankunnen...well let me tell you this you little boys...wij zijn de gene die een kind op aarde zetten..wij hebben eens in de maand pijn...jullie.....(de jongetjes met een grote bek) zijn nix minder dan troep..yallah derkoe 3liya risankoem :D

HalveWaarheid
13-01-2004, 19:49
Er zijn meer marokkaanse meisjes dan mannen! En uiteindelijk trouwt maar de helft van de mannen met een marokkaanse vrouw...! Dat betekent dat meer dan de helft van de marokkaanse vrouwen het zonder marokkaanse man zal moeten doen! Conclusie: Jullie zijn ons niet waard! :)

Wild_Female
13-01-2004, 19:52
Origineel gepost door HalveWaarheid Er zijn meer marokkaanse meisjes dan mannen! En uiteindelijk trouwt maar de helft van de mannen met een marokkaanse vrouw...! Dat betekent dat meer dan de helft van de marokkaanse vrouwen het zonder marokkaanse man zal moeten doen! Conclusie: Jullie zijn ons niet waard! :) Ja..oke ben je klaar? Want lieve schat..let me tell you one thing...je praat poep... Je bent gewoon zielig dat je de marokaanse vrouw zo omlaag haalt.... En oja....laat me eventjes 1 ding weten...door wie ben jij op de wereld gebracht? :rolleyes:

Mouny
13-01-2004, 19:53
zerma zerma zerma... je weet wat ze zeggen over de MAROKAANSE MAN "SHABLNA KARMA FIEHA KARMOUSA... TEGENTA RIE GERBA FIEHA NEMOUSA" DAT DACHT IK OOK JA!!!!!

HalveWaarheid
13-01-2004, 19:54

Origineel gepost door Wild_Female Ja..oke ben je klaar? Want lieve schat..let me tell you one thing...je praat poep... Je bent gewoon zielig dat je de marokaanse vrouw zo omlaag haalt.... En oja....laat me eventjes 1 ding weten...door wie ben jij op de wereld gebracht? :rolleyes: Poepen doe je maar in de wc met te weinig wc-papier! :staart:

Mouny
13-01-2004, 19:54
Origineel gepost door Wild_Female Ja..oke ben je klaar? Want lieve schat..let me tell you one thing...je praat poep... Je bent gewoon zielig dat je de marokaanse vrouw zo omlaag haalt.... En oja....laat me eventjes 1 ding weten...door wie ben jij op de wereld gebracht? :rolleyes: thats my kind of girl....

Wild_Female
13-01-2004, 19:56
Origineel gepost door HalveWaarheid Poepen doe je maar in de wc met te weinig wc-papier! :staart: Hahah uitgepraat dus..dat d8 ik al...die opmerking maakt m helemaal af.....You little LITTLE boy.... :D Kje wedi...Some people.. :rolleyes:

sweetnisrin
13-01-2004, 19:57
jaja ze heeft gelijk we are the best dus ja jongens CRIPEEEEER maar jaja cripeeeeer wa denken jullie wel da jullie alles kunnen permiteren of zo to all my sisters LOVE YA ALL héhé

Wild_Female
13-01-2004, 19:57
Origineel gepost door Mouny thats my kind of girl.... :D

Wild_Female
13-01-2004, 19:58
Origineel gepost door sweetnisrin jaja ze heeft gelijk we are the best dus ja jongens CRIPEEEEER maar jaja cripeeeeer wa denken jullie wel da jullie alles kunnen permiteren of zo to all my sisters LOVE YA ALL héhé :giechel: :zwaai:

coalitiegenoot
13-01-2004, 20:50
mag ik er aan toevoegen dat de helft van de helft, faalt en scheidt en herttouwdt met een niet marokkaanse vrouw!! plus de kwart van de ander helft gaat direct voor eenniet marokkaanse vrouw.. met andere woorden meer dan 3 kwart van de "dames" moet het doen met een relatie met een neger!! jullie zijn minder waard dan je denkt :rolleyes:

Eastboy
13-01-2004, 21:28
Origineel gepost door Wild_Female Ik lees al die troep..dat "wij" Marokaanse dames niet goed genoeg zijn? Yeh right...Mannen kunnen niet zonder ons...uiteindelijk trouwt de helft die hierzo een grote bek heeft met een Marokaanse dame... Kleine jongetjes denken dat ze allesssss beter weten....dat ze alles aankunnen...well let me tell you this you little boys...wij zijn de gene die een kind op aarde zetten..wij hebben eens in de maand pijn...jullie.....(de jongetjes met een grote bek) zijn nix minder dan troep..yallah derkoe 3liya risankoem :D Oh kan jij dan alleen kinderen verwekken knap ben jij je zal vast ook de enige zijn maar ja ik wens je dan veel succes met het verweken van kinderen zonder een man en ik ben benieuwd hoe ze er uit komen te zien! Kind met 23 chromosomen nou mischien dat die er wel leuk uit zal zien??

iki_mocro
13-01-2004, 21:30
Origineel gepost door Wild_Female Ik lees al die troep..dat "wij" Marokaanse dames niet goed genoeg zijn? Yeh right...Mannen kunnen niet zonder ons...uiteindelijk trouwt de helft die hierzo een grote bek heeft met een Marokaanse dame... Kleine jongetjes denken dat ze allesssss beter weten....dat ze alles aankunnen...well let me tell you this you little boys...wij zijn de gene die een kind op aarde zetten..wij hebben eens in de maand pijn...jullie.....(de jongetjes met een grote bek) zijn nix minder dan troep..yallah derkoe 3liya risankoem :D en wil je er ook nog bij vermelden dat hun oksels stinken en moeten douchen.......Thanx! Goed gezegd meiss.... :zwaai:

Miss_Wafae
13-01-2004, 21:42
En het is weer zover hoor...

Wild_Female
14-01-2004, 18:23

Origineel gepost door coalitiegenoot mag ik er aan toevoegen dat de helft van de helft, faalt en scheidt en herttouwdt met een niet marokkaanse vrouw!! plus de kwart van de ander helft gaat direct voor eenniet marokkaanse vrouw.. met andere woorden meer dan 3 kwart van de "dames" moet het doen met een relatie met een neger!! jullie zijn minder waard dan je denkt :rolleyes: Wie praat er met jou..kleine jongetjes horen hier niet thuis...dus ga liever met je lego spelen....

Pagina's : [1] 2