Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse “dames” willen maar al te graag de hand !!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

coalitiegenoot
13-01-2004, 18:59

Marokkaanse “dames” willen maar al te graag de hand maar krijgen in de meeste gevallen niet meer dan de middelvinger. :aftel: Marokkaanse relatie worden maar al te graag beloond met een dikke middelvinger wat een goede zaak is en terecht in de meest gevallen. Ik pleit voor nog keiharder beloning aangezien de toekomst niet te bieden heeft wat betreft de Marokkaanse vrouw pleit ik voor meer gemende relaties probeer eens een keer wat anders dan Marokkaantjes!! :rolleyes:

Chyhaan
13-01-2004, 19:02
Ik heb al relaties gehad met andere rassen!!! Maar wie weet, gebeurd dit weer... Ik heb een kei lekkere Surinaamse collega, maybe zal het wat worden!!!

Mouny
13-01-2004, 19:03
blablabla

coalitiegenoot
13-01-2004, 19:03
Origineel gepost door Chyhaan Ik heb al relaties gehad met andere rassen!!! Maar wie weet, gebeurd dit weer... Ik heb een kei lekkere Surinaamse collega, maybe zal het wat worden!!! dat bedoel ik :rolleyes:

coalitiegenoot
13-01-2004, 19:05

Origineel gepost door Mouny blablabla ontkenings fase hierzo dat schijnheillig gedoe jij hebt de middelvinger vaak gezien jij of nie :rolleyes:

Lady_moi
13-01-2004, 19:05
Schaam u :) Origineel gepost door Chyhaan Ik heb al relaties gehad met andere rassen!!! Maar wie weet, gebeurd dit weer... Ik heb een kei lekkere Surinaamse collega, maybe zal het wat worden!!!

Chyhaan
13-01-2004, 19:07
Origineel gepost door coalitiegenoot dat bedoel ik :rolleyes: IK weet :)

Chyhaan
13-01-2004, 19:08
Origineel gepost door Lady_moi Schaam u :) Zeg maar je... Maar waar moet ik me voor schamen :confused:

Mouny
13-01-2004, 19:11
Origineel gepost door coalitiegenoot ontkenings fase hierzo dat schijnheillig gedoe jij hebt de middelvinger vaak gezien jij of nie :rolleyes: Nog niemand heeft die kans gehad... gezien yek,, je verward mij met jezelf jongeman

yasmineNR1
13-01-2004, 19:13
Origineel gepost door coalitiegenoot Marokkaanse “dames” willen maar al te graag de hand maar krijgen in de meeste gevallen niet meer dan de middelvinger. :aftel: Marokkaanse relatie worden maar al te graag beloond met een dikke middelvinger wat een goede zaak is en terecht in de meest gevallen. Ik pleit voor nog keiharder beloning aangezien de toekomst niet te bieden heeft wat betreft de Marokkaanse vrouw pleit ik voor meer gemende relaties probeer eens een keer wat anders dan Marokkaantjes!! :rolleyes: weet je dit is toppunt van zieligheid....jouw enige vermaak is zeker dit soort onzin te verzinnen en dit op het internet plaatsen :kwaad:

coalitiegenoot
13-01-2004, 19:13
Origineel gepost door Mouny Nog niemand heeft die kans gehad... gezien yek,, je verward mij met jezelf jongeman logica van een fiets slot hierzo :rolleyes:

coalitiegenoot
13-01-2004, 19:15
Origineel gepost door yasmineNR1 weet je dit is toppunt van zieligheid....jouw enige vermaak is zeker dit soort onzin te verzinnen en dit op het internet plaatsen :kwaad: het is de realiteit face IT :rolleyes:

coalitiegenoot
13-01-2004, 20:40
Zo te zien nemen jullie geniegen met een :aftel: !! triest die wijven

rachidabella
13-01-2004, 20:52
very funny :D

coalitiegenoot
13-01-2004, 20:54

Origineel gepost door rachidabella very funny :D That's me!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8