Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom willen alle marokkaanse jongens een maagd als vrouw.

Pagina's : [1] 2

guercifia
13-01-2004, 18:26

dit is mijn eerste keer dat ik een topic neer zet,dus don't be to hard on me! mijn vraag is dus :waarom willen marokkaanse jongens een maagd als vrouw,als zij zelf degene zijn die meisjes ontmaagden? das toch niet eerlijk!en by the way het is ook haram voor een jongen om sex voor het huwelijk te hebben,dus wij meisjes mogen ontmaagde jongens ook weigeren.daar hebben wij alle recht op maar ja dan blijft er niemand over.dus ik vind dat een jongen die zelf geen maagd is het recht niet eens heeft om van zijn vrouw te vragen of ze maagd is. de meeste zullen zeggen een man is een man,dat gaat er bij mij niet in, want er bestaat maar 1 islam en daarin hoort de man ook maagd te zijn en geen zina te plegen.maar ja dat merken ze allemaal in het hiernamaals.en voor de duidelijkheid ik probeer hier het gedrag van sommige meisje niet goed te praten,maar het is niet alleen hun schuld. er zijn sommige mensen die zeggen dat je het bij een jongen niet kan zien,en bij een meisje wel!nou zal ik jullie eens wat vertellen,bij de meeste meisjes ook niet,dat van dat bloed is onzin!!!alleen als een meisje heel wild wordt verkracht of zo dan kan er sprake zijn hiervan maar bij vrijwillige sex is dat dus niet zo.dus het gaat om haar opvoeding,karakter en om jouw vertrouwen in haar.dus please haal dat maagden gedoe uit je hoofd, want een meisje blijft niet maagd voor jou maar voor haar zelf! ik wil jullie mening hierover weten.en geen grove taal gebruiken aub. shokran!!

MARIMAR
13-01-2004, 18:35
heee meid dat marokaanse jongens een maagdmeisje willen daar benik het helemaal mee eens,want als ik een jongen was had ik liever een maagd meisje,dan een meisje die al een keer met iemand naar bed is geweest. Weet je wat het nou is,als jongens met een onmaagd meisje trouwen,dan blijft die gedachte in hun hoofd spoken,dat gaat echt nooit weg,en je weet hoe jongens denken. Maar meid,je moet niet zo denken,van waarom willen marokaanse jongens een maagd meisje,blijf gewoon aanjezelf trouw en denk niet aaan andere mensen wat ze doen,jemoet gewoon denken,als ikmaar maagd blijf,en de rest van de meisjes boeien me niet.zo moet je denken. En ik weet er bestaat volgensmij geen ene marokaanse jongen die het niet gedaan heeft,maar eigenlijk heb ikliever gewoon een jongen die ervaring heeft,anders zitten jullie daar op je huwelijksnacht,en je weet niet hoe jemoet beginnen,en als die jongen ervaring heeft laat je het helemaal over aan je boy :Iluvu: snap je ik hoop dat je dit gewoon positief vat,want ik bedoel het heel goed. xxxxxxxxxm :zwaai:

yasmineNR1
13-01-2004, 18:39
MARIMAR, goed gesproken. maarre vind dat een meisje dat maagd is ook recht heeft op en man die dat ook is. Ik weet dat het zoeken is naar een naald in een hooiberg. maar lees de koran en je zult weten waarom.xxx

guercifia
13-01-2004, 18:43
voor de duidelijkheid ik ben al bijna 2 jaar gelukkig getrouwd met mijn man

MARIMAR
13-01-2004, 18:46

hee yasminenr1 je hebt volkomen gelijk dat ook meisjes daar recht op hebben, als ik over mezelf moet beginnen,hoeft het voor mij niet,als hij maar heel erg veel van me houdt en ik ook van hem,en dat maagd gedoe dat dat is niet zo belangrijk voormij,als ik maar alleen maagd blijf,want zo moeilijk is het niet. Maar soms denk ik wel als moslimse meisjes dat kunnen waarom kunnen jongens het dan niet? snap je, Maar verder heb je volkomen gelijk ;)

MARIMAR
13-01-2004, 18:47
voor de duidelijkheid ik ben al bijna 2 jaar gelukkig getrouwd met mijn man O wat leuk voor je,inshallah dat het ook zo gelukkig blijft ;) ik gun het je heelme hart. xxxxm

guercifia
13-01-2004, 18:48
Origineel gepost door MARIMAR O wat leuk voor je,inshallah dat het ook zo gelukkig blijft ;) ik gun het je heelme hart. xxxxm heel erg bedankt lieverd,el3okba liek insha allah

PrincesSyria
13-01-2004, 19:20
hallo ik wou even reageren op de vraag van waarom jongens een meisje als maagd willen hebben. ik ben een meisje die veel omgaat met jongens en er vaak genoeg over discuseert de meeste antwoorden zijn meestal dat ze een meisje willen die helemaal van hun is en niet van iemand anders i geweest ze wiilen je niet delen en als ze weten dat je geen maagd ben dat ben je gelijk afgekeurd om je waarde ze vinden je heel gauw minder waardig het is niet eerlijk want hun gaan ook met ander meisjes naar bed en maken je minder waardig maar als het om hun iegen zusjes gaat dat pas weten ze wat het is en anders niet. heel veel kissz van moi

cazaboy23
13-01-2004, 19:27
[QUOTE]Origineel gepost door MARIMAR [B]heee meid dat marokaanse jongens een maagdmeisje willen daar benik het helemaal mee eens,want als ik een jongen was had ik liever een maagd meisje,. salaam allemaal, ik ben helemaal niet met je eens, ik wil niety de corecte marokkaan uithangen of zo hoor, maar als iedereen zo gaat denken wie gaat dan met die andere meisjes die een fout in hun leven hebben begaan. het is juist goed als een meisje trouwt die haar leven wil zuiveren, want dan ben je een soort beschermer voor haar dan, ik denk dat zo een meisje dat heel erg gaat warderen en ook meer van je gaat houden. ik heb lk liever dat dan eentje die een opertie heeft gedaan. salaam

MARIMAR
13-01-2004, 19:34
heb lk liever dat dan eentje die een opertie heeft gedaan. als je er zo over denkt,dan ben je wel 1 van de weinige, maar die zin "" heb liever dat dan eentje een aperatie heeft gedaan"" als je die zin echt meent,dan vind ik je wel heel erg apart. maar je hebt gelijk iedereen moet ze kans krijgen. maar 1 ding ben ik het niet mee eens,een meisje dat voor haar huwelijk ontmaagd is,is niet geod bezig,en als ze er later spijt vankrijgt heeft ze dat allemaal aanzichzelf te danken,want je kan niet zeggen shitan was er ook bij ofzoiets,want de meeste heb je zelf in handen. xxxxxxxxxm :zwaai:

PrincesSyria
13-01-2004, 19:41
salama kijk ik wil niet zeggen dat ik prefcet ben maar kijk ik vind dat ook een jongen zich hioort in te houden want een regel is een regel of je bent moslim of niet er bestaat eigenlijk niet maar hij is jongen dat oordeelt allah wel want er staat niet speciaal uitzondering ,meisjes geen sex voor het huwlijk zoals een meisje zich zelf hoor te beheersen en in te houden heeft een jongen dat ook te doen maar het licht aan je zelf want als je in allah gelooft en een moslimse jongen ECHT van een meisje houd doet ie dat haar niet aan en laat je die meisje in der iegen waarden er zijn zat hoerytjes voor de plezier maar het is onte recht om een wel/geen moslim meisje er voor te gebruiken kissz moi

guercifia
14-01-2004, 15:26
ik ben nog steeds van mening dat een jongen die zelf allerlei meisjes heeft ontmaagd of met ze naar bed is geweest(of ze nou moslimse of niet-moslimse meisjes zijn het gaat om wat hij doet)het recht niet heeft om uberhaupt een maagd te krijgen laat staan om erom te vragen.en dat willen de jongens niet begrijpen ze doen het de meisjes zelf aan zonder enig berouw te tonen en dat vind ik het ergste.De meeste meisjes die ontmaagd zijn, zijn er echt niet trots op vooral diegene die gemanipuleerd zijn door dat soort jongens,maar de jongens voelen zich THE man als weer eens in bed zijn gedoken met een meisjes en boven dit alles gaan ze ook nog eens roddelen over dat soort meiden.ze noemen ze h**ren,ewa wie heeft ze daartoe gebracht???ik weet 1 ding een meisjes die zich heeft laten ontmaagden heeft sayiaat (slechte punten voor het hiernamaals)maar degene die haar dit aan doet heeft 100 keer zoveel sayiaat als zij zelf. ik heb alhamdoulilah mijn eer weten te behouden, maar mijn man heeft mij nooit gevraagd of ik wel maagd was,mede doordat hij zelf geen maagd meer is en omdat hij mijn reputatie kende hij is er zelf achter gekomen of ik dat wel was of niet en das de reden waarom wij nu gelukkig zijn.wasalaam]

BentFes
14-01-2004, 15:59
Een iets begrijp ik niet. Een man kan niet met een meisje trouwen die geen maagd meer is, omdat hij de gedachte niet aan kan dat ze door iemand anders is aangeraakt??? :confused: :jammer: Kom met een andere smoes wil je! Tegen zulke personen kan ik echt niet. Hij is ontmaagd en eist een maagd meisje. :confused: Dan ben je toch ziek in je kop! Een vrouw vindt de gedachte dat haar man eerder een andere vrouw heeft aangeraakt zeker niet erg?? Allah yester :jammer: Ik weet elhamdoulillah van mezelf, dat ik niet zal trouwen met een man die geen maagd meer is. Hij heeft die regel van Allah (swt) genegeerd en dat is iets wat mij echt kwaad maakt. Ma3a Salama :zwaai:

coalitiegenoot
14-01-2004, 16:14
omdat de pussy minder erg stinkt!!!

guercifia
14-01-2004, 16:44

Origineel gepost door BentFes Een iets begrijp ik niet. Een man kan niet met een meisje trouwen die geen maagd meer is, omdat hij de gedachte niet aan kan dat ze door iemand anders is aangeraakt??? :confused: :jammer: Kom met een andere smoes wil je! Tegen zulke personen kan ik echt niet. Hij is ontmaagd en eist een maagd meisje. :confused: Dan ben je toch ziek in je kop! Een vrouw vindt de gedachte dat haar man eerder een andere vrouw heeft aangeraakt zeker niet erg?? Allah yester :jammer: Ik weet elhamdoulillah van mezelf, dat ik niet zal trouwen met een man die geen maagd meer is. Hij heeft die regel van Allah (swt) genegeerd en dat is iets wat mij echt kwaad maakt. Ma3a Salama :zwaai: beste bentfes, je hebt gelijk maar je zal hem moeilijk vinden!en dat is zoooo erg! geen wonder dat ons geloof niet serieus word genomen,we maken er een zooitje we houden ons alleen aan de regels die ons aanstaan en goed uitkomen.ik ben met een niet maagd getrouwd omdat hij mij niet vroeg of ik maagd was,hij besloot om er zelf achter te komen.dat haalde hij uit mijn reputatie,mijn karakter,mijn imaan,mijn opvoeding en zijn vertrouwen in mij.hij haalde het echt niet uit ons huwelijksnacht.want dat is te weinig bewijs.want maagden meisjes bloeden niet,althans niet allemaal.en ontmaagde meisjes kunnen ook bloeden dus het bewijst niks en dat is medisch bewezen vraag het aan een deskundige. maar waar het om gaat is dat jongens dat gewoon niet moeten eisen van hun toekomstige vrouwen,het gaat toch om hoe ze met hem is,hoe zij is als persoon,hoe haar opvopeding is,jouw vertrouwen in haar en natuurlijk jullie liefde voor elkaar.want wat als het een perfecte moslima is en ze heeft een ongelukje gehad os ze verkracht,wat dan???heeft ze dan ook geen recht om te trouwen en gerespecteerd te worden??? ik bedoel er zijn ook meisjes die zich laten ontmaagden met hun volle verstand en bewustzijn en die zijn gewoon heel erg verkeerd bezig,allah vergevn ze,maar wie zijn jullie mannen om haar daarop te veroordelen???waren jullie het niet die haar en honderden andere hebben ontmaagd??dus hou op met dat hypocriete gedoe!!!!

Pagina's : [1] 2