Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik kan er niet meer tegen!!!

owzomooi
01-07-2008, 22:48

salaam aleikom, ik heb sinds 5 maanden terug last van rugpijn, de pijn zit onderin naast de ruggengraat als ik te veel werk doet het zo'n pijn, en het gaat steken ik moet dan even gaan zitten dan gaat het over en soms blijft het pijn doen, dan voel ik me niet lekker en heb dan nergens zin in.. ik ben al naar de dokter geweest hij zei dat je oefeningen moet doen en 2x per week naar de massage moet gaan...maar ben er geweest maar het helpt voor geen meter:( het blijft maar pijn doen, maar kan de pijn niet vinden:jammer: weten jullie misschien meer tips! aub en graag serieuze reacties

Mocro_dushi16
01-07-2008, 22:53
salaam aleikom, ik heb sinds 5 maanden terug last van rugpijn, de pijn zit onderin naast de ruggengraat als ik te veel werk doet het zo'n pijn, en het gaat steken ik moet dan even gaan zitten dan gaat het over en soms blijft het pijn doen, dan voel ik me niet lekker en heb dan nergens zin in.. ik ben al naar de dokter geweest hij zei dat je oefeningen moet doen en 2x per week naar de massage moet gaan...maar ben er geweest maar het helpt voor geen meter:( het blijft maar pijn doen, maar kan de pijn niet vinden:jammer: weten jullie misschien meer tips! aub en graag serieuze reacties DAT HEBIK OOK GEHAD... iik ben dokter zat!!! die help niks dus gwn zelf sporten. en rustig aan doen hoe met je rug om gaan dan voel je geen pijn. dat doe ik... ow jah geen zware dingen dragen.. en goed nadenken hoe je rekening moet houden met je rug...:goedzo:

owzomooi
01-07-2008, 22:58
DAT HEBIK OOK GEHAD... iik ben dokter zat!!! die help niks dus gwn zelf sporten. en rustig aan doen hoe met je rug om gaan dan voel je geen pijn. dat doe ik... ow jah geen zware dingen dragen.. en goed nadenken hoe je rekening moet houden met je rug...:goedzo: dank je wel schat voor je reactie, maar dit heb ik nu al 5 maanden :(

Mocro_dushi16
01-07-2008, 23:00
dank je wel schat voor je reactie, maar dit heb ik nu al 5 maanden :( oww doe gwn wat ik zei.. bij mij was 3 jaaar al:( soms had ik 1 week stijve rug. nu gaat het wel. omdat ik dans veel en zwemmen en bewegen. dus hamdeoillah is beetje beter dan eerst

Sneha_Ullal
01-07-2008, 23:02

salaam aleikom, ik heb sinds 5 maanden terug last van rugpijn, de pijn zit onderin naast de ruggengraat als ik te veel werk doet het zo'n pijn, en het gaat steken ik moet dan even gaan zitten dan gaat het over en soms blijft het pijn doen, dan voel ik me niet lekker en heb dan nergens zin in.. ik ben al naar de dokter geweest hij zei dat je oefeningen moet doen en 2x per week naar de massage moet gaan...maar ben er geweest maar het helpt voor geen meter:( het blijft maar pijn doen, maar kan de pijn niet vinden:jammer: weten jullie misschien meer tips! aub en graag serieuze reacties hey meid, ik had het ook en geloof me ik werd er gek van..maar het kwam door stress want had veel aan mijn hoofd... maar nu hmdl heb ik geen last van:) mischien heb je stress of heb je gebrek aan goede nachtrust, en het ligt ook aan jou lichaamsvorm,dat speelt natuurlijk ook een belangrijke rol:goedzo:

Mocro_dushi16
01-07-2008, 23:02
hey meid, ik had het ook en geloof me ik werd er gek van..maar het kwam door stress want had veel aan mijn hoofd... maar nu hmdl heb ik geen last van:) mischien heb je stress of heb je gebrek aan goede nachtrust, en het ligt ook aan jou lichaamsvorm,dat speelt natuurlijk ook een belangrijke rol:goedzo: ja klopt daardoor ook..

Medinah_2006
01-07-2008, 23:05
Ik zie dat zo vaak he, jonge dames die daar al last van hebben Allahi 7fed waha. Zwemmen is wel goed voor je rug helaas kun je op weinig plekken met alleen dames zwemmen en ook nog eens onder gepaste omstandigheden. Ik zou niet stoppen met de fysio en daarnaast de oorzaak achterhalen Allaahi shafikoem :kus:

owzomooi
02-07-2008, 00:19
Ik zie dat zo vaak he, jonge dames die daar al last van hebben Allahi 7fed waha. Zwemmen is wel goed voor je rug helaas kun je op weinig plekken met alleen dames zwemmen en ook nog eens onder gepaste omstandigheden. Ik zou niet stoppen met de fysio en daarnaast de oorzaak achterhalen Allaahi shafikoem :kus: jah klopt..dat is ook weer een probleem bij dames, de fysio is wel goed maar de probleem is ik kan de pijn niet vinden:(