Bekijk originele versie : wie is eens erg gekwetst???
Wie is wel eens erg gekwetst?
En door wie, en wat heb je toen gedaan??
SihemB
smooth_sousi
13-01-2004, 18:23
HAHA
Het is eerder de vraag wie er niet gekwetst is. Playerpraktijken tegenwoordig. Oi Oi Oi.
nou dat vroeg ik dus niet???
sihemB :p
Is niemand ze3ma nooit gekwets???
SihemB :zwaai:
Lady_moi
13-01-2004, 18:41
Door veel mensen :(
Origineel gepost door Lady_moi
Door veel mensen :(
aaah meskiena.... :(
sihemB :zwaai: :zwaai:
Lady_moi
13-01-2004, 18:55
:)
:zwaai:
SweetRose
13-01-2004, 18:58
Op welk vlak dan juist? Ik ben om eerlijk te zijn nog nooit echt gekwetst geweest. Oké bij een ruzie ofzo thuis of met één van je vriendinnen kan het wel zo gebeuren dat ze je kwetsen. Maar ik vergeef snel, dus ikd oe daar zeker niet moeilijk over. Ik vergeet zoiets liever snel. Maar zo erg gekwetst ofzo dat ik het ni meer zie zitten...Nope..hamdoililah niet !!
Frikouja
13-01-2004, 21:17
ik ben ooit in mn leven gekwetst door iemand waar ik veeel om gaf en van wie ik het noooit had verwacht..
hoe ermee omgegaaaan...was moeilijk maaaar jah heb t die persoon wel vergeven!
paaar maanden later heb ik die persoon net zo hard gekwetst als die persoon mij had gekwetst....
moeilijk hoor het leven zonder iemand te kwetsen!
nu staaan we gelijk...
LoVeLy_HaNaN
13-01-2004, 21:24
Ik ben nog nooit so erg gekwetst dat ik ht niej meer zag zitte ofso..
maar als iemand mij kwetst dang kwetst ik diegene gewoon keihard trug..tjah..das niej leuk..maar jah..gaat vanzelf..
Ik ben gekwetst geweest en hoe ik er mee omging? Ik heb die persoon totaal genegeerd en uit mijn buurt moeten ze blijven.
Origineel gepost door Frikouja
ik ben ooit in mn leven gekwetst door iemand waar ik veeel om gaf en van wie ik het noooit had verwacht..
hoe ermee omgegaaaan...was moeilijk maaaar jah heb t die persoon wel vergeven!
paaar maanden later heb ik die persoon net zo hard gekwetst als die persoon mij had gekwetst....
moeilijk hoor het leven zonder iemand te kwetsen!
nu staaan we gelijk...
Ik ben ook door iemand gekwets waar ik het nooit van verwachte!!!!!!
Na 4 jaar heb ik het die gene vergeve maar nog steeds ziet die gene dat ik er nog heel veel pijn over heb.
Je word gekwets door de mensen om wie je geeft
JustAGirl22
14-01-2004, 20:42
Ik denk dat iedereen wel eens gekwetst is geweest de een meer dan de ander.Ik zelf ben ook ook vaak gekwetst geweest maar je wordt er alleen maar sterker van en zo zie je ook hoe slecht sommige mensen kunnen zijn maar wraak nemen ofzo nee dat doe ik niet...dat is mijn taak niet om ze te straffen dat laat ik aan iemand ander over...
Boussa
maghrebgirl20
14-01-2004, 20:51
vaak genoeg...................... te vaak :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.