Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zo vreemd...

-Reda-
29-09-2002, 17:28

Ik heb laatst die nieuwe MMore CD-R's gekocht van 90 min/800MB...het vreemde is dat ik die amper vol kan maken...ik wou zo een cd branden...had 88min staan...lukte niet omdat er zgn niet genoeg ruimte op stond..ging ik bij Deze Computer bij het CD-ROM kijken bij Eigenschappen...stond er bij de capaciteit 89,9 MB!!!:confused::confused::confused: Hoe kan ik nu mijn cd's alsnog branden?!?!?! :confused::confused::confused: Help me!

emsoem
29-09-2002, 17:56
gewoon steek ze in brand!!!!!!! ja weet ik veel:maf2: =emsoem=

-Reda-
29-09-2002, 18:00
Origineel gepost door emsoem gewoon steek ze in brand!!!!!!! ja weet ik veel:maf2: =emsoem= daar heb ik veel aan...:kwaad: :D

emsoem
29-09-2002, 18:06
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO daar heb ik veel aan...:kwaad: :D heb je eigenlijk best wel veel mee hoor!!! geen leege cd's!!! en geen probleem van hoe moet ik....!!! nou slim van mij he :rolleyes: =emsoem=

Moderator
29-09-2002, 18:16

Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO Ik heb laatst die nieuwe MMore CD-R's gekocht van 90 min/800MB...het vreemde is dat ik die amper vol kan maken...ik wou zo een cd branden...had 88min staan...lukte niet omdat er zgn niet genoeg ruimte op stond..ging ik bij Deze Computer bij het CD-ROM kijken bij Eigenschappen...stond er bij de capaciteit 89,9 MB!!!:confused::confused::confused: Hoe kan ik nu mijn cd's alsnog branden?!?!?! :confused::confused::confused: Help me! Een welbekend probleem. Je moet even nagaan of jouw brander die capaciteit en de vereiste brandsnelheid wel aankan. Ma3a salama, Moderator

-Reda-
29-09-2002, 18:18
Origineel gepost door Moderator Een welbekend probleem. Je moet even nagaan of jouw brander die capaciteit en de vereiste brandsnelheid wel aankan. Ma3a salama, Moderator Ik heb zo'n freecom brander van 48x32x24...niet eens zo lang...een half jaartje ofzo...waar kan ik dat dang nagaan?!?! Thanx 4 ya help...:goedzo:

Moderator
29-09-2002, 18:29
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO Ik heb zo'n freecom brander van 48x24x32...niet eens zo lang...een half jaartje ofzo...waar kan ik dat dang nagaan?!?! Thanx 4 ya help...:goedzo: Let bij aanschaf van cd-r's voor welke brandsnelheid ze geschikt zijn, die info staat er namelijk niet voor niets op :). Verder is niet iedere brander geschikt voor 800 MB/high capacity cd-r's, ook al staat er 'multispeed' zoals op de Mmore cdr-90/800 mb. Ma3a salama, Moderator

-Reda-
29-09-2002, 18:30
Origineel gepost door Moderator Let bij aanschaf van cd-r's voor welke brandsnelheid ze geschikt zijn, die info staat er namelijk niet voor niets op :). Verder is niet iedere brander geschikt voor 800 MB/high capacity cd-r's, ook al staat er 'multispeed' zoals op de Mmore cdr-90/800 mb. Ma3a salama, Moderator jah ze waren tot maximaal 32x speed geschikt...dus dat kan mijn brander aan...aangezien dat zijn max is...

Moderator
29-09-2002, 18:32
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO jah ze waren tot maximaal 32x speed geschikt...dus dat kan mijn brander aan...aangezien dat zijn max is... Behalve snelheid speelt ook de capaciteit een rol. Zoals ik al zei, niet alle branders kunnen omgaan met 900mb cdr's. Ma3a salama, Moderator

-Reda-
29-09-2002, 18:34
Origineel gepost door Moderator Behalve snelheid speelt ook de capaciteit een rol. Zoals ik al zei, niet alle branders kunnen omgaan met 900mb cdr's. Ma3a salama, Moderator tazzzz....en daar kom ik nu pas 8er...:(...dag 18 euro...

Moderator
29-09-2002, 18:36
salaam, Ik weet verder ook niet welke software je gebruikt. De huis-tuin-en-keuken software van Veritas of Easy CD creator zijn niet echt stabiel voor de veeleisende gebruiker. Probeer het eens met Nero Burning rom; http://www.nero.com/en/index.html#root Ma3a salama, Moderator

emsoem
29-09-2002, 18:40
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO tazzzz....en daar kom ik nu pas 8er...:(...dag 18 euro... haha doe ze maar gewoon lekker verbranden :p =emsoem=

-Reda-
29-09-2002, 18:47
Origineel gepost door Moderator salaam, Ik weet verder ook niet welke software je gebruikt. De huis-tuin-en-keuken software van Veritas of Easy CD creator zijn niet echt stabiel voor de veeleisende gebruiker. Probeer het eens met Nero Burning rom; http://www.nero.com/en/index.html#root Ma3a salama, Moderator die gebruik ik ook...