Bekijk originele versie : net gekocht een zilveren riem en hmela
beppie_truus
13-01-2004, 17:47
Whoepie ik ben de trotste bezitster van een mooie zilveren riem met bijpassende hmela.
Het mooiste is wel dat er alleen witte steentjes in zitten en het dus niet lijkt op een kerstboom :D
anoniempjee
13-01-2004, 17:54
Origineel gepost door beppie_truus
Whoepie ik ben de trotste bezitster van een mooie zilveren riem met bijpassende hmela.
Het mooiste is wel dat er alleen witte steentjes in zitten en het dus niet lijkt op een kerstboom :D
en wat wil je hier mee zeggen :rolleyes:
beppie_truus
13-01-2004, 17:59
Origineel gepost door anoniempjee
en wat wil je hier mee zeggen :rolleyes:
dat ik er een heb :rolleyes:
Beni_Bouyachie17
13-01-2004, 18:03
Hehhehehe spoorloos man , maar ejj mabroek asahbti k heb ze ook met witte stenen is idd mooier dan die knalgroene of worsee rood !!
Bsahaa ..
anoniempjee
13-01-2004, 18:27
en dat moet je aan de rest mededelen als dat zo was dan was ik morgen nog niet klaar
Beni_Bouyachie17
13-01-2004, 18:38
Gun het haar nou gewoon man , damnn ...
nou meid gefeliciteerd......... ik heb de mijne 3 jaar geleden gekocht in marokko, ook zilver met witte stenen maar ik heb m 1 keer gedragen.
Eigenlijk wel zonde. ik draag nu meestal de jurk met de riem die ik erbij laat maken van zijde, en die je met touwtjes kan dichtknopen...... echt heel mooi..... En wat betreft die hmela dat vind ik persoonlijk niet leuk en dat zou ik ook nooit dragen, maar dat is natuurlijk mijn mening, dus niet te persoonlijk opvatten hoor!
SweetRose
13-01-2004, 19:05
Bsahktek lieffie :boogie:..Je bent een toppertje..en nu ga je dat nog meer uitstralen wanneer je dat draagt en al die ogen en monden ziet openvallen van Wowwwwwww das moooooi :eek:.
..maar euhm.LIeverdje...mag ik die lenen voor m'n verloving? :o..
plzzzz :engel: :D
beppie_truus
13-01-2004, 19:30
Origineel gepost door anoniempjee
en dat moet je aan de rest mededelen als dat zo was dan was ik morgen nog niet klaar
en moet jij het aan de rest mededelen dat ik het aan iedereen mededeel :rolleyes:
C_OUJDIA
13-01-2004, 19:33
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf..Misschien zul je niet vaak dragen,maar de keren dat je draagt wees er trots op..
beppie_truus
13-01-2004, 19:34
Origineel gepost door Israae
nou meid gefeliciteerd......... ik heb de mijne 3 jaar geleden gekocht in marokko, ook zilver met witte stenen maar ik heb m 1 keer gedragen.
Eigenlijk wel zonde. ik draag nu meestal de jurk met de riem die ik erbij laat maken van zijde, en die je met touwtjes kan dichtknopen...... echt heel mooi..... En wat betreft die hmela dat vind ik persoonlijk niet leuk en dat zou ik ook nooit dragen, maar dat is natuurlijk mijn mening, dus niet te persoonlijk opvatten hoor!
De reden dat ik het setje heb gekocht is dat ik in de toekomst inshallah iets wil gaan doen met bruiden :zwaai:
beppie_truus
13-01-2004, 19:35
Origineel gepost door SweetRose
Bsahktek lieffie :boogie:..Je bent een toppertje..en nu ga je dat nog meer uitstralen wanneer je dat draagt en al die ogen en monden ziet openvallen van Wowwwwwww das moooooi :eek:.
..maar euhm.LIeverdje...mag ik die lenen voor m'n verloving? :o..
plzzzz :engel: :D
thank you moppie :blauwkus:
en ja je mag het ook van mij lenen als je wilt :hihi:
beppie_truus
13-01-2004, 19:39
Origineel gepost door Ghazella24
:hihi:
:hihi: :confused:
:zwaai:
Ghazella24
13-01-2004, 19:42
:confused:------------> moest lachen omdat jij lachte :o :D
Ps: mag ik ook je riem en hmela lenen :o
beppie_truus
13-01-2004, 19:47
Origineel gepost door Ghazella24
:confused:------------> moest lachen omdat jij lachte :o :D
Ps: mag ik ook je riem en hmela lenen :o
oke nou ik begrijp :hihi:
maarre jij mag ook lenen hoor :D
ook trouwplannen :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.