Bekijk originele versie : Verloren Liefde
Salaam Allemaal..
Tja..weer een gevoelig topic..maar we leven eenmaal met gevoelens..en deze bepalen in de grote mate hoe wij ons voelen.
Tragisch is wanneer men een sterke liefde voor iemand ziet verloren gaan..ofwel is die persoon gaan trouwen met een ander..ofwel, heeft men geen initiatief genomen om naar de persoon toe te stappen..waarvan men zielsveel van houdt..en was het te laat..op het moment dat men de éérste stappen wou zitten.
Spijt en verdriet vullen de dagen van de persoon..die zijn liefde heeft gemist of verloren.
Maar..het is Almoktaab..en toch doet het pijn.
Of..iemand die we van kleinsaf kennen en goede vriendjes mee waren..en heel graag me deze persoon ons leven wilden delen..maar het lot besliste anders..
bentmidar
29-09-2002, 17:21
tja heel erg tragisch...............................
maar vergeet niet na regen komt zonneschijn
Ik ken dat. Ooit was er een meisje waar ik direct smoor op was. Echter, ik was veel te verlegen in die tijd om op haar af te stappen, terwijl het volgens mij wel wederzijds was. Deze situatie heeft zeven jaar geduurd, totdat ik hoorde dat ze met iemand anders in een andere stad was gaan wonen.
tetouania_zina
29-09-2002, 17:25
ewa ja, het leven is nou eenmaal zo...
Origineel gepost door angel20
Nou MJ,
Je weet ze wel te verzinnen he, onderwerpen voor je topics :D
Ach waarom bestaat iets als verloren liefde :traan1: :traan1:
Als we lachen voelen we ons goed..maar innerlijk is niets gewist..het blijven gevoelens die we meedragen..en af en toe komen ze naar boven.
Ja..angel..ik praat graag over gevoelings..waarom..omdat ze dieper indringen dan een oppervlakkig woordenwisseling.
Origineel gepost door angel20
Nou hier, geloof ik niet echt in hoor.
Natuurlijk zal er wel iemand anders zijn van wie je kan houden, maar niet zoals je van de andere hebt gehouden.
Volkomen mee eens..elk individu is uniek, zo ook zijn liefde voor jou..en jou liefde voor hem.
Natuurlijk kan je van een ander houden..maar het is alsof er iets ontbreekt..waarschijnlijk omdat je hart al gebroken is..
Origineel gepost door JunkieXL
Ik ken dat. Ooit was er een meisje waar ik direct smoor op was. Echter, ik was veel te verlegen in die tijd om op haar af te stappen, terwijl het volgens mij wel wederzijds was. Deze situatie heeft zeven jaar geduurd, totdat ik hoorde dat ze met iemand anders in een andere stad was gaan wonen.
Jij weet hoe het voelt..en het is niet gemakkelijk om het te beschrijven.
Deze gevoelens zitten diep..je kan ze niet wissen..ook al zou je dat graag willen.
Origineel gepost door Mohammed Justice
Jij weet hoe het voelt..en het is niet gemakkelijk om het te beschrijven.
Deze gevoelens zitten diep..je kan ze niet wissen..ook al zou je dat graag willen.
Af en toe mijmer ik nog wel eens over haar en over hoe het geweest zou zijn als die verlegenheid me niet in de weg had gezeten.
Origineel gepost door JunkieXL
Af en toe mijmer ik nog wel eens over haar en over hoe het geweest zou zijn als die verlegenheid me niet in de weg had gezeten.
Ik begrijp je..
Sommige mensen negeren deze gevoelens en proberen deze te onderdrukken..niet goed.
bentmidar
29-09-2002, 17:56
wat moet je doen dan ??????
tot in de eeuwigheid in de rouw blijven ?????
ik bedoel je moet toch verder met je leven ???
http://img.123greetings.com/events/love_missing/1036-003-69-1040.gif
Origineel gepost door bentmidar
wat moet je doen dan ??????
tot in de eeuwigheid in de rouw blijven ?????
ik bedoel je moet toch verder met je leven ???
Het hangt natuurlijk af van je persoonlijkheid..hoe gevoelig of hoe zwaar het voor je was..en sommigen bijven inderdaad levenslang meezitten..en sommigen laten geen krimp van hun gevoelens zien.
Wat je moet doen..is er van leren..en niet zomaar vergeten..
De gevoelens van een persoon die van je houdt mag je niet kwetsen.
http://img.123greetings.com/events/gen_thinkingofyou/1012-011-85-1017.gif
bentmidar
29-09-2002, 18:27
Origineel gepost door Mohammed Justice
Het hangt natuurlijk af van je persoonlijkheid..hoe gevoelig of hoe zwaar het voor je was..en sommigen bijven inderdaad levenslang meezitten..en sommigen laten geen krimp van hun gevoelens zien.
Wat je moet doen..is er van leren..en niet zomaar vergeten..
De gevoelens van een persoon die van je houdt mag je niet kwetsen.
ja maar als diegene jou nou gekwetst heeft >????
hoe moeilijk het dan ook zou zijn voor me, hij i s het dan niet waard om eeuwig verdrietig om te zijn
tuurlijk moet je het niet vergeten maar je moet wel verder en je openstellen voor een andere relatie met iemand die jou niet zal kwetsen
MissZanab
29-09-2002, 18:43
HET LOT LIGT IN ALLAH'S HANDEN EN DAAR KAN NIETS TEGEN DOEN. IK DACHT DAT IK OOK DE WAARE HAD GEVONDEN, MAAR TOCH HAD ALLAH DAT TEGEN GEHOUDEN, OMDAT HET NIET MEKTOEB WAS.
IK HEB ER IN HET BEGIN MOEITE MEEGEHAD, MAAR GELUKKIG MET DE HULP VAN ALLAH BEN IK ER OVERHEEN GEKOMEN.
HEB VERTROUWEN IN ALLAH, WANT HIJ HET HET GOEDE VOOR JE!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.