Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meisjes die zeggen "ik hou van jou"!

Pagina's : [1] 2

LZN
13-01-2004, 15:24

meisjes die heel vaak zeggen : ik hou van jou, cadeau's geven, en elke minuut bellen om je stem te horen zijn het ergste. Zo erg dat ze misschien ontmaagd is. Ze proberen het zover te krijgen dat je echt van haar gaat houden en niet meer zonder haar kan. Ze proberen het zover te krijgen dat je met haar trouwt ondanks dat ze niet meer maagd is..

RisLaine
13-01-2004, 15:26
Origineel gepost door tjsalout meisjes die heel vaak zeggen : ik hou van jou, cadeau's geven, en elke minuut bellen om je stem te horen zijn het ergste. Zo erg dat ze misschien ontmaagd is. Ze proberen het zover te krijgen dat je echt van haar gaat houden en niet meer zonder haar kan. Ze proberen het zover te krijgen dat je met haar trouwt ondanks dat ze niet meer maagd is. Hoe Vaker 'K Hou Van Je' Wordt Gezegd, Hoe OnGemeen-Der (Bestaat dat Woord Wel?) T Is. :rolleyes:

gizlain
13-01-2004, 15:27
Dat vind ik nou ook van de jongens..

misstomaatje
13-01-2004, 15:30
Origineel gepost door tjsalout meisjes die heel vaak zeggen : ik hou van jou, cadeau's geven, en elke minuut bellen om je stem te horen zijn het ergste. Zo erg dat ze misschien ontmaagd is. Ze proberen het zover te krijgen dat je echt van haar gaat houden en niet meer zonder haar kan. Ze proberen het zover te krijgen dat je met haar trouwt ondanks dat ze niet meer maagd is. het is ook nooit goed he! er moet altijd wel iets niet goed zijn :kwaad:

Nadia001
13-01-2004, 15:31

WHateva!!!!!!!!!!!!!

littlegirl
13-01-2004, 15:33
agh en jullie jongens niej he..

cj_tetuani
13-01-2004, 16:35
Dames :regie: aaaaaaaaaaaaanvvvvvvvvvvvaaaaaaaaaaallluuuuuuuuuuu uuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

maroc_misty
13-01-2004, 16:38
Origineel gepost door tjsalout Haar hersens!!!!! :giechel:

SOmaar
14-01-2004, 13:37
Origineel gepost door tjsalout meisjes die heel vaak zeggen : ik hou van jou, cadeau's geven, en elke minuut bellen om je stem te horen zijn het ergste. Zo erg dat ze misschien ontmaagd is. Ze proberen het zover te krijgen dat je echt van haar gaat houden en niet meer zonder haar kan. Ze proberen het zover te krijgen dat je met haar trouwt ondanks dat ze niet meer maagd is. HAAHAHAAA

Lady_moi
14-01-2004, 13:39
Wijzig es u locatie ge verknoeid heel mn lay out! :) Origineel gepost door Berkania84 hahahahaahhaahhaah what ever geen discussie gewoon!!!! :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:

littlegirl
14-01-2004, 15:48
agh jongen ga iemand anders vervelen wil je en trouwens je lult wel over marokaanse meisjes dit en dat was je zelf van plan om niet met een marokkaanse te trouwen dan??

Sista
14-01-2004, 19:01
tjsalout jongeheer nu ben je bezig over al die meisjes maar de jongens ben je wel vergeten hoor routinevragen: WAAR BEN JE??? MET WIE ZIT JE??? BEN JE ZEKER THUIS???? WAAROM HEB JE NIET GEBELD???? WAAR HEB JE VANDAAG GEZETEN??? HEEEELLLLOOOO

kenitra_flower
14-01-2004, 20:46
ahahhahahahha heey je tjsalout je hebt helemaal gelijk

Pagina's : [1] 2