Bekijk originele versie : Leraar door hoofd geshoten
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Khanoussi
13-01-2004, 14:22
AMSTERDAM - Bij een schietpartij rond het middaguur op het Stevin College (onderdeel van het Terra College) aan de Berensteinlaan in Den Haag is een leraar in zijn hoofd geschoten. De leraar is met ernstige verwondingen overgebracht naar het ziekenhuis.
Volgens omstanders zou een geschorste leerling verhaal zijn gaan halen bij de docent. Alle leerlingen zijn naar buiten gestuurd.
(meer volgt)
bron www.nu.nl
Amerikaanse toestanden hierzo , van mij mogen ze die gozer ophangen.
Gelijke monnikken , gelijke kappen
Ik lees trouwens net , dat de regionale zender heeft gezegd dat het om en marokkaanse jongen ging.
Wie weet hiet meer vanaf ?
Ik dacht dat het de laatste tijd wel redelijk goed ging met Marokkaanse jongeren ?
appie666
13-01-2004, 15:05
Nee hoor, de laatste geluiden die ik hoor, zeggen dat het gaat om een Turkse jongen, dus ik weet niet hoe jij aan een Marokkaan komt.
Khanoussi
13-01-2004, 15:17
Was op radio west.
Maar ja laten we maar hopen dat het goed met die leraar afloopt , dat is op dit moment het belangrijkste
Maakt niet uit wat hij voor achtergrond had, het feit dat jongeren met pistolen rondlopen, en daar ook wat mee willen doen is veel verontrustender. Deze vent als afschrikking meteen levenslang achter de tralie's.
Mister_Ferrari
13-01-2004, 15:38
NL behoort niet voor niets tot de top 5 van de meest onveilige landen in Europa dus dit is geen nieuws waar mijn broek vanaf zakt.
appie666
13-01-2004, 15:39
Die jongens is 16 of 17, minderjarig dus, dus zo een lange gevangenisstraf krijgt diegene denk ik niet!
Hoe weet jij dat? Op VMBO scholen zitten ook wel 18 jarigen toch?
Lang straffen, iedereen weet ondertussen toch wel dat lange strafen helemaal niet helpen en nog langer al helemaal niet.
(er schijnt een gerucht te zijn dat het gezellig is in de gevangenis, typies zo'n broodje aap verhaal)
babyvanbelisma
13-01-2004, 15:50
Relevant of niet relevant, ik hoop wel dat het geen marokkaan is. En ook geen turk, for that matter.
Want het wordt toch wel relevant gemaakt door de media, let maar op, weer een buitenlander.
Jammer dat er altijd een paar zijn die het verzieken...:kwaad:
Origineel gepost door Mister_Ferrari
NL behoort niet voor niets tot de top 5 van de meest onveilige landen in Europa dus dit is geen nieuws waar mijn broek vanaf zakt.
Zo, de minst veilige land in Europa?
Verschrikkelijk dat jongeren met een pistool op zak rondlopen, en dan ook nog gewoon op een school...als je op school niet meer veilig bent, waar dan wel?
Iemand vroeg of 20 jaar genoeg zou zijn, nou laten we het hopen...maar of het zover komt weet ik niet. Denken jullie dat langere straffen zullen helpen? Ik ben bang van niet, misschien moet de cultuur binnen de bajes veranderen, geen t.v., geen privileges zoals sporten, sommige sporten 'buiten' geeneens, in de bajes wel omdat het dan als nuttige tijdverdrijf wordt gezien...laat ze maar helpen om de maatschappij te verbeteren, zodat je het weer gaat waarderen als je er ooit weer terug moet!
Is de jongen opgepakt? Ik voel nu al mee met de ouders van die jongen, dat is toch het laatste wat je verwacht van je kind, iemand neerschieten.. :(
Ik zeg al jaren tegen mijn zus die in Amsterdam woont om te gaan verhuizen, juist om dit soort redenen....een verdwaalde kogel en je bent je kind kwijt door dit soort 'ongelukjes'.... :(
Als ik allemaal klopt was die leerling geschorst, ben eigenlijk meer nieuwsgierig naar de reden van die schorsing dan naar de achter grond van die jongen
babyvanbelisma
13-01-2004, 16:02
Op de school van mijn broertje was laatst ook al iemand die geschorst was. Die is toen terug gekomen met een honkbalknuppel en is gewoon de klas ingestormd op die leraar af. De leraar heeft hem de klas uit kunnen lokken en hij is later opgepakt, maar het is toch te gek.
En later hoorde ik wie het was, en ik ken hem en zijn ouders. Het was een marokkaanse jongen, en hij was altijd heel vriendelijk en gewoon geweest. Het is net of bij hem een knopje om was gegaan. Maar ook echt zielig voor die ouders hoor...
Wat de reden ook moge zijn van zijn schorsing, dit is natuurlijk niet goed te keuren!
En wie die jongen ook moge zijn, welke achtergrond je ook hebt, het is angstaanjagend dit soort berichten. De school in rep en roer natuurlijk, want zoiets verwacht je niet op school. Wat een leed veroorzaak je met dit soort dingen, want dit meemaken betekent bijna automatisch dat je er last van krijgt.. :(
Niet om het goed te praten, maar om het beter te begrijpen ofzo.
Wat kan in vredesnaam een reden zijn om een leraar met een honkbal knuppel of een pistool te lijf te gaan.
Zit dat in de reden van de schorsing, of in het feit datje geschorst bent
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.