Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat te doen als je man vreemd gaat?

Pagina's : [1] 2

Raihana
13-01-2004, 14:20

Salaam alaikoem allemaal, Ik schrijf namens een islamitische vriendin van mij waarvan de man vreemd gaat. Nou heeft deze vrouw het er erg moeilijk mee, omdat ze er dus is achter gekomen dat haar man vreemd gaat, althans hij zegt dat hij die vrouw ziet om haar tot de islam te bekeren, maar daar gelooft ze niks van. Ze is er achter gekomen door dat hij laat thuis kwam, en als zei hem belt neemt hij niet op. En na veel ruzie heeft hij "wat" toegegeven maar, zei denkt dat hij haar niet alles heeft verteld. Deze vrouw weet nou niet wat ze moet doen, blijven of weggaan? Wat denken jullie dat ze moet doen?

sabigha
13-01-2004, 15:06
Origineel gepost door Raihana Salaam alaikoem allemaal, Ik schrijf namens een islamitische vriendin van mij waarvan de man vreemd gaat. Nou heeft deze vrouw het er erg moeilijk mee, omdat ze er dus is achter gekomen dat haar man vreemd gaat, althans hij zegt dat hij die vrouw ziet om haar tot de islam te bekeren, maar daar gelooft ze niks van. Ze is er achter gekomen door dat hij laat thuis kwam, en als zei hem belt neemt hij niet op. En na veel ruzie heeft hij "wat" toegegeven maar, zei denkt dat hij haar niet alles heeft verteld. Deze vrouw weet nou niet wat ze moet doen, blijven of weggaan? Wat denken jullie dat ze moet doen? Goh wat denk jezelf????? :rolleyes:

Najiha
13-01-2004, 16:33
Het is haram om zina te plegen in de islam zowel voor de man als de vrouw.Nu is het zo dat Allah heeft gezegd deze mensen zullen de djeina eens niet ruiken.Zina is de Grootste zonde die er bestaat in de islam. Wat moet ze doen ik zou denk ik toch weggaan ja heb makkelijk praten nu.Een man die al flikflooit buiten het huwelijk zegt al genoeg over hem.Hij is je niet trouw en stel dat je hel vergeeft wie garandeert dat hij de volgende keer weer niet vreemd gaat?? Want dan denken ze ach ze heeft me al eens vergeven en is bij me gebleven kan lekker verder doen.De relatie is mislukt de vrouw word op den duur wantrouwig en achterdochtig.

Soumya_88
13-01-2004, 16:42
Als ik haar was zou ik em eerst in z`n ****** trappen en daarna wegwezen. Zulke mannen (en ook vrouwen) verdienen het niet om geliefd te zijn. Als je trouwt bind je, je aan iemand en die moet je ook trouw blijven.

firdausse
20-01-2004, 16:02

dag raihana, In dit soort situaties vind ik dat er maar 1 ding overblijft. Kappen ermee, geen ultimatum stellen gewoon uit elkaar gaan. Waar waren zijn gedachtes toen hij vreemd ging. Hij dacht geen enkele seconde aan zijn vrouw, hij ging zijn antenne achterna. En nu moet de vrouw dit gewoon accepteren. nou.. ik dacht het niet! En stel dat ze het hem vergeeft, denk je dat hij het nog een keer doet? Wij vrouwen horen met respect behandeld te worden en niet voor een ander stuk vuil aan de kant gezet worden en vervolgens doen alsof hij er enorm spijt van had. Echt, bij mij had hij allang zijn kansen verspeelt!

maghrebgirl20
21-01-2004, 23:04
heeft hij er spijt van? wat een eikel , vreemdgaan lijkt me het lulligste wat je kunt doen

kerimeh
22-01-2004, 09:14
meid, allereerst raad ik haar aan om de sloten te veranderen en het te vertellen aan haar vaders en broers voor 'steun'. Hij is het niet waard om bij te blijven en vooral niet na zo n smoes. Mocht hij problemen veroorzaken omdat hij er niet in kan komen, trommel dan de broertjes en vadern op om hem wat respect voor hun broertje en dochter bij te brengen. Succes verzekerd!!!!! :zwaai:

WomenInBlack
22-01-2004, 18:37
euhm HAK zijn EDELE delen af die hij niet in bedwang kan houden die sukkel :hammer:

OUIDAD1
23-01-2004, 09:03
ik ben het niet helemaal de rest eens. Zoals eerder gezegd, hij pleeg ZINA, en dat is een van de grootste zondes die er is. Dus gestraft zal hij zeker worden door Allah. maar of ze nou meteen weg moet gaan , hang af van volgende: heeft ie spijt? is het een vaste vriendin met wie hij vreemdgaat? is het iets meer dan fysical attraction? houdt ie nog wel van zn vrouw? Hoe lang is dit al gaande? hoe lang zijn ze al getrouwd? Als hij inderdaad meet voelt voor deze andere vrouw, als hij het al lange tijd doet(maanden) en als ie geen spijt heeft: dan zou ik gewoon weggaan bij hem. Maar als ie echt oprecht spijt toont en met zn hand op de koran zweer dat het noooooit meer zal gebeuren en ook echt zn best doet om jou daarvan te overtuigen....dan zou ik Sbar hebben, doea doen en bij hem blijven met de opmerking dat als het weer gebeurt dat julie meteen naar consolaat gaan.en als je later weer er achterkomt....dan heeft ie zn kans gehad en moet je direct weggaan. ps: als ik het meisje was zou ik het wel aan mn familie vertellen..dan zijn ze ook op de hoogte.

moeder4
23-01-2004, 09:26
ik weet niet of dat jou vriendin kinderen met hem heeft als dat het geval is is het dubbel zo moeilijk omdat je je kinderen toch wil laten opgroeien met hun vader je moet wel weten dat zoiets je nog heel lang blijft achtervolgen en er ook heel veel spaningen met zich mee brengt,toch sluit ik mij aan bij ouidad1 dus toch proberen het vol te houden ik ben zelf niet zo voor het scheiden van man en vrouw en weet ook dat sheitan zo ver mogelijk zal gaan om mensen van elkaar te scheiden en ja inderdaad mocht hij spijt betuigen ,geef hem dan nog een kans en zeker als er kinderen zijn en kijken hoe het gaat en proberen de vertrouwen terug te winnen als dat al niet meer gaat kunnen ze nog altij d uitelkaar gaan

Selly
23-01-2004, 09:36
Als er kinderen zijn dan zou ik ook inderdaad twee keer nadenken voor ik bij hem weg zou gaan. Zo niet, dan wegwezen; maakt niet uit hoeveel berouw hij heeft en beterschap belooft , ik zou hem altijd blijven wantrouwen!

maro
23-01-2004, 12:23
Ik denk dat ze eerst zeker moet weten of dat echtwaar is En als het zo wat ik dan zou doen de deur er uit giooen . en gelukking zijn wij vrouwen niet afhankelijk van de mannen want wij hebben ook ons iegen troots. gr maro

lady_khadija
23-01-2004, 18:39
wat een klootzak!! dumpen die handel!!!!!!!!!!!! en nog ontkennen ook:jammer:

Najiha
23-01-2004, 20:33
Eenmaal vreemdgaan altijd vreemdgaan

sweet_nadoria
23-01-2004, 22:20

Gewoon dumpen die handel !! Hoe haal je het in je hoofd om als getrouwde man zoiets te flikken !! Dan heb je gewoon geen respect .. Echt letterlijk oprotten voor mij part !! Wallah als mijn man dat flikt, zal ik hem zo erg te grazen nemen dat ie het nooit van zn leven zal vergeten !!! Geen respect voor zulke levenloze mensen !!

Pagina's : [1] 2