Bekijk originele versie : Trouwen met neef of nicht
bentmidar
29-09-2002, 15:13
salaam allemaal,
dit is weer een voorbeeld van wat marokanen of turken allemaal verkeerd doen toch???
de laatste tijd kunnen we ook niets goeds doen.
het trouwen met een nicht of neef gaat al eeuwen terug en dit is dus niets nieuws , maar er komt weer een onderzoek en het moet weer aan de grote klok worden gehangen.
gisteren in nova zei een schrijfster dat dit werk gedaan om bezittingen in de familie te houden, dit kan inderdaad zo zijn vroeger maar nu toch niet meer. Weet ze dan niet dat je niet uitzoekt op wie je verliefd word ?? en dat dit dus ook een neef of nicht kan zijn?????
als iemand nou verliefd word op zijn neef of nicht zou die dan niet met elkaar mogen trouwen omdat je dan weer de stempel achterlijk opgedrukt krijgt?? en dus verder je hele leven ongelukkig bent omdat je niet met die neef of nicht bent getrouwd????
ik vind dat iedereen zelf moet weten met wie hij trouwt en als dat een neef of nicht is dan wens ik ze alle geluk van de wereld toe met hele gezonde kindertjes, want als allah (SWt) jou een gehandicapt kind wil geven dan zal je die toch wel krijgen ongeacht of je met familie bent getrouwd.
asalaam ou alaikom
Helemaal mee eens Bentmidar.......
Wat een onzin weer. Als je anno 2002 ontkent dat het de kans verhoogt op het krijgen van een kind met afwijkingen... sleep well. Als het de beslissing van bovenaf is, mwah, dan ga je toch lekker met je broer of zus naar bed, toch? Ik zou wel met mijn moeder willen trouwen, tja, kan ook niet helpen dat ik tot over mijn oren ben.
is toch leuk met een ebnato 3amie te trouwen :Iluvu::Iluvu:
bentmidar
29-09-2002, 15:25
jammer dat je zo reageert.
was leuker geweest als je inderdaad wat meer op die foto lijkt die bij je naam staat.
je moet goed lezen ik heb niets ontkend!!!!!!!!!!!!!!!!!
en het word niet van bovenaf geregeld ANNO 2002!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en met dat van je broer of zus naar bed>>>?????? nou zo laag ga ik niet eens om daar een serieus antwoord op te geven
Origineel gepost door JunkieXL
Wat een onzin weer. Als je anno 2002 ontkent dat het de kans verhoogt op het krijgen van een kind met afwijkingen... sleep well. Als het de beslissing van bovenaf is, mwah, dan ga je toch lekker met je broer of zus naar bed, toch? Ik zou wel met mijn moeder willen trouwen, tja, kan ook niet helpen dat ik tot over mijn oren ben.
Hoe kan je een broer met een neef vergelijken... :confused:
Origineel gepost door bentmidar
salaam allemaal,
dit is weer een voorbeeld van wat marokanen of turken allemaal verkeerd doen toch???
het trouwen met een nicht of neef gaat al eeuwen terug en dit is dus niets nieuws , maar er komt weer een onderzoek en het moet weer aan de grote klok worden gehangen.
gisteren in nova zei een schrijfster dat dit werk gedaan om bezittingen in de familie te houden, dit kan inderdaad zo zijn vroeger maar nu toch niet meer. Weet ze dan niet dat je niet uitzoekt op wie je verliefd word ?? en dat dit dus ook een neef of nicht kan zijn?????
als iemand nou verliefd word op zijn neef of nicht zou die dan niet met elkaar mogen trouwen omdat je dan weer de stempel achterlijk opgedrukt krijgt?? en dus verder je hele leven ongelukkig bent omdat je niet met die neef of nicht bent getrouwd????
ik vind dat iedereen zelf moet weten met wie hij trouwt en als dat een neef of nicht is dan wens ik ze alle geluk van de wereld toe met hele gezonde kindertjes, want als allah (SWt) jou een gehandicapt kind wil geven dan zal je die toch wel krijgen ongeacht of je met familie bent getrouwd.
asalaam ou alaikom
en asl een man met een man trouwt vinden ze het heel gewoon
en als iemand met zijn neef of nicht trouwt is het ineens raar!!!!!!!
dit is toch ze3ma een democratie'sland?????
je mag toch hier ze3ma trouwen met wie je wil !!!!!!!
of is dat niet meer zo????
=emsoem=
Origineel gepost door emsoem
en asl een man met een man trouwt vinden ze het heel gewoon
en als iemand met zijn neef of nicht trouwt is het ineens raar!!!!!!!
=emsoem=
:giechel: :giechel: ...WALAH IELA..
Origineel gepost door jimpie
:giechel: :giechel: ...WALAH IELA..
soms zijn dei nederlanders echt zoooooo raar he :rolleyes:
(wil niemand beledigen hoor)
:D :rolleyes: :D
=emsoem=
jammer dat je zo reageert.
was leuker geweest als je inderdaad wat meer op die foto lijkt die bij je naam staat.
je moet goed lezen ik heb niets ontkend!!!!!!!!!!!!!!!!!
en het word niet van bovenaf geregeld ANNO 2002!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en met dat van je broer of zus naar bed>>>?????? nou zo laag ga ik niet eens om daar een serieus antwoord op te geven
Ik heb heel goed gelezen. Jij stelt als Allah dat beslist..... Dus andere factoren spelen geen rol in jouw optiek. Jij stelt dat je zelf niet in de hand heb op wie je verliefd wordt, maar als het je broer of zus zou zijn is het opeens laag. Ennuh, ik ben veel leuker dan die persoon op mijn avatar. :zwaai:
PS: voor Jimpie, een neef of nicht is misschien wat verder weg dan broer of zus. Maar familie is familie. En die anderen die beginnen over homohuwelijken etc... Om te beginnen kunnen twee mannen geen kind op de wereld zetten. En wat mij betreft trouwt iemand met zijn of haar parkiet. Maar ga hier niet net lopen doen of het een kerngezonde situatie betreft. En weer afgeven op de media als daar aandacht aan wordt besteed. Er was immers ook genoeg aandacht voor het homohuwelijk. Selectieve verontwaardiging noem ik dit allemaal.
Hanaetje
29-09-2002, 15:41
salaam allemaal,
asalaam ou alaikom
Wéér hélémaal één van je verzinseltjes , dat het OK is om met je neef of nicht te trouwen....
Het is TOTAAL 100% tegen de natuur....
Als het nu een verre nicht of een verre neef is , waar je geen bloedband mee hebt dan zou ik nog zeggen OK maar niet iemand die je rechtstreekse nicht of neef kan zijn.Dan verhoog je de risico dat je een gehandicapt kind krijgt....Je krijgt toch sowiso een gehandicapt kind als je met een naaste familielid trouwt...
Ik heb onlangs toen ik naar marokko ging een familie gezien op de boot waar de beide ouderz precies broer of zus waren ze leken zoo hard op elkaar....Ik keek naar de kinderen en het waren allemaal gehandicapte kinderen en het waren een stuk of 6 kinderen .....:jammer: :jammer:
Thalla
Hanaetje
Origineel gepost door Hanaetje
Je krijgt toch sowiso een gehandicapt kind als je met een naaste familielid trouwt...
Thalla
Hanaetje
:giechel: WAT EEN BULLSHIT!!!
Jemal2002
29-09-2002, 15:45
salaam allemaal,
asalaam ou alaikom
Ik zou wel trouwen met de kind van een nicht of neef van me. Of de kind van de neef of nicht van je ouders.
Je directe neef of nicht ……het idee is een beetje eng.
De kind van je tante, de zus van je moeder……..rillingen lopen over me rug.
Maar ik zou het niet uit sluiten, ik heb wel een paar leuke nichten :D
Het is inderdaad niet zo dat je geheid een ongelukkig kind krijgt. De kans erop stijgt wel aanzienlijk.
ik ken genoeg stellen die neef en nichten zijn!!!
en geen 1 van hun heeft een gehandicapt kind!!!
en ik ken ook stellen die gehadicapte kinderen hebben waarvan de ouders geen famillie van elkaar zijn!!!!!
en hoe verklaar je dat!!!
=emsoem=
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.