Bekijk originele versie : wajaaw, wie heeft de voorstelling van Najib Amhali gezien??
veenendaal
13-01-2004, 12:51
Salaam ou Alaikom wr wb broeders en zusters,
Wie van jullie heeft de voorstelling van najib gezien, afgelopen zaterdag op ned 3????
WAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW, lachuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uu, echt waar mijn familie en ik kwamen gewoon niet meer bij van het lachen!!!!! :D
Hij is echt cool!!! Ik vind wel dat hij grof is, dat maakt 'm aan de andere kant best tof :Iluvu: , oeps.
groetjes,
Fie Amanillah.
aSunnyFriend
13-01-2004, 13:02
gezien ja!!..en leuk hoor...wat ik goed aan hem vind is dat hij blijkbaar de Nederlanders door en door kent....en neem ik aan ook de Maroc manier van leven..
babyvanbelisma
13-01-2004, 13:38
Ja onze najib is heel grappig....:D
Ik vond zijn parodie op islammietje wel aardig, leuke zelfspot heeft die man....
babyvanbelisma
13-01-2004, 14:00
Welke show was dat? veni, vidi, vici?
Origineel gepost door 1980
Shit gemist!
Geen probleem :D
Je kunt de DVD op zijn website bestellen.
www.najibamhali.nl
Nou, ik heb me rot gelachten. Goeie grappen, leuke woordspelingen. Wat een energie heeft die man. Maar wel veel tekst.
Toen hij over Marokkanen begon ging de telefoon en kon ik niet meer kijken.
Scottie.
Mohammed_S
13-01-2004, 17:13
Ik vond 'm wel meevallen, hij was in ieder geval niet zo grappig als in veni vidi vici. En die grap van El Moumni had ie er ook uit mogen laten.
SabroenDjamiel
13-01-2004, 20:21
Origineel gepost door Gewoontjes
Ik vond hem echt belachelijk... gaat hij Imam El Moumni belachelijk maken.....Nie normaal :kwaad:
Das precies wa de Nl'ers willen horen....Kijk een Marokkaan kan alleen maar "hogerop" komen door da soort geintjes te maken want hij weet dat zulke geintjes in de smaak vallen bij de NL'ers....Vond de show wel meevalleen, soms kreeg tie vieze praatjes en dat stoorde me behoorlijk, wetende da je samen met je broers aan het kijken bent....Maar goed alles voor de kijkcijfers toch, zal Amhali hebben gedacht....
p.s. is 't jullie trouwens opgevallen dat op 't moment dat hij over wijlen Pim Fortyuin begon 't ineens een beetje akelig stil werd in de zaal geen gelach enzo en ineens sprong hij over naar iets anders....Blijkt maar weer dat hij 't Nl 'se publiek te vriend wil houden.....
Origineel gepost door Mohammed_S
Ik vond 'm wel meevallen, hij was in ieder geval niet zo grappig als in veni vidi vici. En die grap van El Moumni had ie er ook uit mogen laten.
in bijna al z'n shows drijft hij zo'n beetje de spot met de islam en nog erger zelfs..hij drijft ook de spot met allah (s.w.t.) en dat is één van de ergste zonden die je kunt begaan ...la hauwla wa la qauwata ila bi lllah ..
Ach een beetje zelfspot of zelfkritiek kan geen kwaad. Sterker nog zeer goede eigenschappen. Zeker in het caberet, laat mensen nadenken
Origineel gepost door Gewoontjes
Ik vond hem echt belachelijk... gaat hij Imam El Moumni belachelijk maken.....Nie normaal :kwaad:
Dat is de bedoeling ook van cabaret :D
dat je iedereen belachelijk kan maken.
Of je het leuk vindt of niet.
DUTCHIEXL
14-01-2004, 09:01
hij is goed hij is goed, Ik heb ook die oude gedownload die is pas echt goed heet vol is vol.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.