Bekijk originele versie : Witte sokken onder pak mag niet meer op Nederlands ministerie!
09:21:36
DEN HAAG - Witte sokken dragen onder een pak behoort op het Nederlandse ministerie van Financiën voorgoed tot de verleden tijd. Ambtenaren die zich niet aan dit kledingvoorschrift houden, kunnen rekenen op een fikse uitbrander.
Op het Haagse departement gelden geen stringente kledingvoorschriften, maar toch is de combinatie pak en witte sportsok taboe verklaard door een medewerker van het interne bureau Kabinet en Protocol.
In de ministeriële uitgave Wij van Financiën meldt het Kabinet en Protocol dat de dracht van sportsokken alle grenzen van fatsoenlijk kleedgedrag overschrijdt.
lijkt me een overbodige en een lichtjes overdreven maatregel hoor :rolleyes:
:zwaai: Sword
babyvanbelisma
13-01-2004, 12:19
Vanochtend was er al op de radio dat het bericht behoorlijk overdreven was.
Het zal dus allemaal wel meevallen...
Maar wat als je die sokken nu draagt vanwege je geloof?
Origineel gepost door tonk
Je bedoelt die enge Witte-Kousen sekte in de Veluwe??
arabchrstn
13-01-2004, 13:40
Ik ben principieel sokloos
arabchrstn
13-01-2004, 13:42
Wie daaraan iets wil veranderen, kan rekenen op desnoods gewelddadige acties
Een held zonder sokken
Maar zeg nou eerlijk..witte sportsokken onder een pak?? Afschuwelijk...welke vrouw laat haar man nou witte sokken aantrekken? Ik niet, in ieder geval.. :D
Weg met die sokken dus!
Het gaat wel erg ver natuurlijk om het te verbieden, maar ik vind het ook niet mooi staan, dus kan me wel voorstellen dat men het liever niet heeft!
DonAgewan
13-01-2004, 14:02
Belachelijk . Nu bepalen ze de kleur van je kleding. Ik vind dat ze in zulke gevallen zelf maar voor de kleding moeten opdraaien en dat de leden mogen kiezen.
Origineel gepost door DonAgewan
Belachelijk . Nu bepalen ze de kleur van je kleding. Ik vind dat ze in zulke gevallen zelf maar voor de kleding moeten opdraaien en dat de leden mogen kiezen.
Dan heb je nog nooit iemand in nette kleding met daaronder witte sokken gezien. Dat staat voor geen meter!
babyvanbelisma
13-01-2004, 14:12
Het gaat hier om mensen met een representatieve functie naar buiten toe. Ik vind het niet zo heel vreemd hoor.
Origineel gepost door DonAgewan
Wanneer begind marokko.nl met een verplichte dress-code :confused:
Origineel gepost door rnaj
Wanneer begind marokko.nl met een verplichte dress-code :confused:
En niet meer onderuitgezakt achter een bureau vol rommel zitten forummen hier! Laat ik het niet meer zien! :D
Waar is onze vrijheid gebleven?????????
Let maar eens op! Over een tijdje zijn webcams hier verplicht zodat Donagewan ons kan zien.
Maar het kan ook zijn dat hij deze onzinnige bijdragen aan deze discussie verwijdert. :D
Origineel gepost door tonk
Uhm Tonk leg uit.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.