Bekijk originele versie : Afval coach!
Heeft er iemand adviezzen en/of tips om een aantal kilo (aantal staat gelijk aan heel veel) af te vallen?
Ik sport al wel sinds kort 3 keer per week en drink meer dan 1,5 liter per dag.
Dus iemand die mij wil coachen??
Ellegirl
30-06-2008, 10:42
tip sonja bakker
TIP:
Als je al aan het sporten bent dan is het wat eetpartroon belangrijk om te minderen in koolhydraten. Dus veel minder brood eten, aardappelen, pasta's e.d.
neem een stuk kaas met komkommer, eet wat kwark, groenten met vis, vlees of kip.
eet marmita met een vork ipv met brood.
Als je mindert in koolhydraten (energie) dan is je lichaam genoodzaakt om zijn energie te halen uit je vetten (vooral nu je sport). en dan ga je vet verbranden.
tip sonja bakker
heb jij shi boek van haar digitaal? of weet jij of dat ergens is te downloaden?
TIP:
Als je al aan het sporten bent dan is het wat eetpartroon belangrijk om te minderen in koolhydraten. Dus veel minder brood eten, aardappelen, pasta's e.d.
neem een stuk kaas met komkommer, eet wat kwark, groenten met vis, vlees of kip.
eet marmita met een vork ipv met brood.
Als je mindert in koolhydraten (energie) dan is je lichaam genoodzaakt om zijn energie te halen uit je vetten (vooral nu je sport). en dan ga je vet verbranden.
goeie tips! :goedzo:
marmita eet ik sowieso maar 1 keer per maand :hihi: ben er niet echt heel dol op :o
goeie tips! :goedzo:
marmita eet ik sowieso maar 1 keer per maand :hihi: ben er niet echt heel dol op :o
Graag gedaan :D
iwa 1x per maand ma3lich :D
maar ECHT minderen in brood helpt al heel veel.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.