Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mannen worden 10x harder gestraft door vriendin?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LZN
13-01-2004, 09:59

Ik had gisteren een discussie met m'n vriendin hierover. En ik wilde eens meer weten over ervaringen van andere mannen die een relatie hebben. In mijn relatie ervaar ik dat als ik iets fouts doet dat zelden voorkomt maar als ik iets fouts doe dat ik dan 10 keer zo harder wordt gestraft door mijn vriendin. Dan als zij iets fouts doet en ik er alleen maar iets van zegt het weer uitpraat en klaar dan ben ik het vergeten. Het hoeft niet een grote fout te zijn maar het kan al om de kleinste dingen gaan. En voor de mannen niet gaan vertellen waarom zij worden gestraft als ze vreemdgaan want dan blijt er 1 conclusie "ERUIT". Maar als ik iets fouts doet moet ik eerst van alles en nog wat doen voordat ze mij vergeeft. Hebben jullie dat ook mannen?? En voor de vrouwen waarom worden wij harder gestraft door JULLIE? Man 10 keer gestraft bij een foutje Vrouw 1 keer gestraft bij een foutje Conclusie waarom worden wij 9 keer zo harder gestraft????.

Chatefemqemamu
13-01-2004, 10:01
waarom? omdat mannen koppig/hardleers zijn .. met 10 keer straffen onthouden ze t beter voor de volgende keer :hihi:

girlfriend007
13-01-2004, 10:03
Origineel gepost door LandMForever Ik had gisteren een discussie met m'n vriendin hierover. En ik wilde eens meer weten over ervaringen van andere mannen die een relatie hebben. In mijn relatie ervaar ik dat als ik iets fouts doet dat zelden voorkomt maar als ik iets fouts doe dat ik dan 10 keer zo harder wordt gestraft door mijn vriendin. Dan als zij iets fouts doet en ik er alleen maar iets van zegt het weer uitpraat en klaar dan ben ik het vergeten. Het hoeft niet een grote fout te zijn maar het kan al om de kleinste dingen gaan. En voor de mannen niet gaan vertellen waarom zij worden gestraft als ze vreemdgaan want dan blijt er 1 conclusie "ERUIT". Maar als ik iets fouts doet moet ik eerst van alles en nog wat doen voordat ze mij vergeeft. Hebben jullie dat ook mannen?? En voor de vrouwen waarom worden wij harder gestraft door JULLIE? Man 10 keer gestraft bij een foutje Vrouw 1 keer gestraft bij een foutje Conclusie waarom worden wij 9 keer zo harder gestraft???? Aan de ene kant is het een goed teken dat ze je zo erg straft..... :o Dat betekend dat ze teleurgesteld is en dat ze waarschijnlijk erg veel om je geeft... Als ze zich niet druk om jou fouten maakt, dan is er blijkbaar iets niet ok. Wees dus maar blij dat je meisie je 9x erger straft :D

Jamiel
13-01-2004, 10:05
je moet ook geen vriendin nemen maar trouwen....haram= haram

Chatefemqemamu
13-01-2004, 10:06

Origineel gepost door LandMForever Slechte argument vrouwen zijn ook hardleers..! wil je een goed argument? ok waarom de mannen 10 keer gestraft worden.. omdat ze t toelaten :) en dames zijn nou eenmaal muggenzifters die onnodige shit onthouden... mannen zijn nou eenmaal over het algemeen beter in het zaken bekijken in grote(belangrijke) lijnen

Chatefemqemamu
13-01-2004, 10:15
eddy murphy blijft een van mn favo filosofen.. pussy-control :hihi:

Chatefemqemamu
13-01-2004, 10:15
Origineel gepost door Lailaatje_M first the easy way and then slowly to the hard way!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o :o dit bedoel ik :haha:

girlfriend007
13-01-2004, 10:27
Origineel gepost door Lailaatje_M wat dus betekent dat hij niet zo heeeeeeeel erg veel om mij geeft....hij straft me maar 1 keer... en dan is het weer goed :verdomme: :eek: Uuhm....Nee Joh....hij straf jou 1keer omdat hij..............Uuhm....... zooooo veeeel van jou houd en HET niet kan aanzien om je nog vaker te straffen :D Juist jah.....dat is het :o

girlfriend007
13-01-2004, 10:30
Origineel gepost door Lailaatje_M hahah ik geloof je meteen! :rolleyes: vraag het hem zelf wel even: Mo... waarom wordt ik maar een keer gestraft.....! Jah Mo....waarom word ze maar 1keer gestraft??? :o (niet dat ik wil dat je vaker gestraft word, hoor ;) )

girlfriend007
13-01-2004, 10:31
Origineel gepost door LandMForever He He eindelijk iemand die het begrijpt. Inderdaad ik hou ontzettend veel van haar. En ik wil haar alleen maar gelukkig zien. En precies girlfriend daarom straf ik haar niet ik wijs haar erop praat het uit en gelijk 5 min daarna is het klaar. Met jou kan ik tenminste praten :giechel: Jullie 2 zijn echt zoo grappig en zo leuk!!!! Wolah...

girlfriend007
13-01-2004, 10:34
Origineel gepost door LandMForever Dank je wel girlfriend. Maar komt omdat we zoveel van elkaar houden..... En jou vriend hoe hard straf jij hem? Mijn vriend.... :verdriet: ?????

misstomaatje
13-01-2004, 10:35
Origineel gepost door LandMForever Ik had gisteren een discussie met m'n vriendin hierover. En ik wilde eens meer weten over ervaringen van andere mannen die een relatie hebben. In mijn relatie ervaar ik dat als ik iets fouts doet dat zelden voorkomt maar als ik iets fouts doe dat ik dan 10 keer zo harder wordt gestraft door mijn vriendin. Dan als zij iets fouts doet en ik er alleen maar iets van zegt het weer uitpraat en klaar dan ben ik het vergeten. Het hoeft niet een grote fout te zijn maar het kan al om de kleinste dingen gaan. En voor de mannen niet gaan vertellen waarom zij worden gestraft als ze vreemdgaan want dan blijt er 1 conclusie "ERUIT". Maar als ik iets fouts doet moet ik eerst van alles en nog wat doen voordat ze mij vergeeft. Hebben jullie dat ook mannen?? En voor de vrouwen waarom worden wij harder gestraft door JULLIE? Man 10 keer gestraft bij een foutje Vrouw 1 keer gestraft bij een foutje Conclusie waarom worden wij 9 keer zo harder gestraft???? wallah zo gaat het ook bij ons , ik word altijd heel erg boos op hem als hij iets kleins heeft gedaan en het duur een paar dagen voordat ik em vergeef,maar later krijg ik er spijt van,want hij is zo lief voor mij, hij gaat zelf door het vuur voor me

girlfriend007
13-01-2004, 10:35
Origineel gepost door Lailaatje_M Thanks Girl. en ik ben de leukste! :D Dat bedoel ik..........Ik vind het echt zoo FUNNY!!! Tis leuk om te zien hoe jullie met elkaar omgaan en hoe jullie met elkaar praten. Liefdevol en vriendschappelijk. Ik vind dat echt zo leuk......hoe lang hebben jullie al een relatie?? (als ik vragen mag) :rolleyes:

girlfriend007
13-01-2004, 10:37
Origineel gepost door misstomaatje wallah zo gaat het ook bij ons , ik word altijd heel erg boos op hem als hij iets kleins heeft gedaan en het duur een paar dagen voordat ik em vergeef,maar later krijg ik er spijt van,want hij is zo lief voor mij, hij gaat zelf door het vuur voor me :rolleyes: Meisjes zijn echt hetzelfde wat dít betreft :D

misstomaatje
13-01-2004, 10:44

Origineel gepost door LandMForever Gelukkig straft ze mij geen dagen maar inderdaad maar een paar uur. Als ik jou vriend zou ik een tomaat naar je gooien als je zolang kwaad zou zijn :D misstomaat wahahahah :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6