Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kent HABIBA (fotografe) uit utrecht??

LZN
12-01-2004, 23:45

Zijn er nog nog mensen die haar werk kennen?? Zo ja zouden jullie dat met mij willen dellen!! Groetjes, SPONTAAN..

nacira
13-01-2004, 13:44
Ik heb wel van haar gehoord maar ik ken haar werk jammergenoeg niet, dus ik kan het ook niet met je delen ;) Succes

Beni_Bouyachie17
13-01-2004, 16:06
Ik heb meerderen malen met haar gewerkt.. Het is een hele leuke vrouw en van wie ik weet dat ze haar werk goed verstaat.... Veel suc6, Nadia, P.s waarom maak je geen afspraaak met dr voor een offerte en kan je gelijk haar werk zien ...

rachda
13-01-2004, 16:44
GA SPELEN.........ME JE VIND HAAR...........

Beni_Bouyachie17
13-01-2004, 17:03

Ga spelen ?? Hoe oud ben je man jezus .... :confused:

Larisa
13-01-2004, 18:59
Hoi, Habiba is een aardige vrouw dat wel, maar de foto's die zij maakt kan je broertje van 12 ook wel maken. Ze is heel slecht. Bij onze buren heeft ze de hele fotoreportage verpest, de helft was heel wazig en weer anderen kon je de rode ogen zien. Heel vaak had ze de mensen er maar voor de helft op. Eerlijk waar ze is het niet waard. Als je echt intresse hebt in een goede fotograaf (het is wel een man) dan kan ik je wel een nummer geven. Hij is niet goedkoop maar hij heeft echt fotografie gestudeerd en weet met een camera om te gaan. Hij doet trouwens ook videoreportages. Echt de beste die ik ken en tot nu toe zie ik hem bijna op alle bruiloften. Mocht je intresse hebben laat het mij maar weten dan geef ik je het nummer wel. Liefs Larisa

misstomatisch
14-01-2004, 15:37
Origineel gepost door Larisa Hoi, Habiba is een aardige vrouw dat wel, maar de foto's die zij maakt kan je broertje van 12 ook wel maken. Ze is heel slecht. Bij onze buren heeft ze de hele fotoreportage verpest, de helft was heel wazig en weer anderen kon je de rode ogen zien. Heel vaak had ze de mensen er maar voor de helft op. Eerlijk waar ze is het niet waard. Als je echt intresse hebt in een goede fotograaf (het is wel een man) dan kan ik je wel een nummer geven. Hij is niet goedkoop maar hij heeft echt fotografie gestudeerd en weet met een camera om te gaan. Hij doet trouwens ook videoreportages. Echt de beste die ik ken en tot nu toe zie ik hem bijna op alle bruiloften. Mocht je intresse hebben laat het mij maar weten dan geef ik je het nummer wel. Liefs Larisa Ik heb de foto's gezien van de bruiloft mijn vriendin. En die foto's waren echt mooi. Ze is echt aan te raden. Zoals je ziet heeft de ene goede ervaringen en de ander minder leuke ervaringen. Ik zou daarom gewoon haar bellen voor een afspraak om te komen kijken naar de fotos en prijzen. succes :zwaai:

Mariam74
14-01-2004, 20:11
ze is wel aardig, maar kan absoluut niet fotograveren.

nador2010
19-04-2010, 09:21
hey dames ik ken habiba echt goed ze doet haar werk heel erg goed. ik had haar op mijn bruiloft gehad en ze maakt echt mooi foto"s, ik mijn album en die zijn egt prachtig en mooi uitgekomen en als ik jou was zou ik haar gaan nemen voor de bruiloft. ik heb veel van mensen gehoord dat ze goed foto maakt:) :) :) :) :) :banana:

henoeza
19-04-2010, 10:14
habiba heeft geen reclame nodig die vrouw zit bijna altijd volgeboekt hele lieve vrouw die dit werk meer als 10 jaar doet,wij hebben haar op de bruiloft van mijn broertje gehad de fotos waren heel mooi en ook de dvd heel mooi beeldresultaat,niet alles geloven wat hier gemeld word ga gewoon bij haar langs dan zie je wat voor werk ze leverd

nador2010
19-04-2010, 13:06
ik heb haar ook op mijn bruiloft gehad ze doet haar werk heel er goed en ze verdiend het echt vann mij: maar ze heeft mij vertled dat ze helemaal propvol zit met de bruiloten

DJ_Roubla
19-04-2010, 13:54
een aantal keren met haar gewerkt, op de vloer doet ze het echt goed haar werk. eind resultaat heb ik niet gezien. ik ben namelijk dj. maar als zij er is, dan is zij echt betroken en lekker bezig met haar werk. en zij zit al heel lang in het vak gr. en succes met je keuze

Tafersit_89
12-04-2011, 22:27
Habiba is egt en super lief spontaan vrouw, zo als ik haar werk al een paar keer heb gezien zo als bij mij en me familie en vrienden iedereen was er super tevreden over. Ik zal zeggen neem gewoon en kijkje bij haar geloof niet alles wat op m.nl staat er zijn ook heel veel niksgunners helaas die ander kapot willen maken. ;)