Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse jongens uit Frankrijk

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
12-01-2004, 22:49

Meiden ik heb een vraagje aan jullie. Wat vinden jullie van de sportieve kortharige, licht getinte dunne marokkaanse jongens uit Frankrijk. Ik vind de meiden wel bijna altijd mooi er uitzien. Ik ben zelf gek op ze, maar aan de andere kant zijn ze wel heel verwesterd..

iki_mocro
12-01-2004, 22:52
Origineel gepost door Blijf_lachen Meiden ik heb een vraagje aan jullie. Wat vinden jullie van de sportieve kortharige, licht getinte dunne marokkaanse jongens uit Frankrijk. Ik vind de meiden wel bijna altijd mooi er uitzien. Ik ben zelf gek op ze, maar aan de andere kant zijn ze wel heel verwesterd. De Fransen zien eruit als illi's....................

maghrebgirl20
12-01-2004, 22:56
kunnen zich niet kleden, nederlands marokkanen wel vind ik ;)

iki_mocro
12-01-2004, 22:57
Origineel gepost door iki_mocro De Fransen zien eruit als illi's.................... ze hebben altijd lelijke Nike's en die meiden lijken net op van die manwijfen...vind je het gek dat Franse jongens achter de Marokkaanse dames sjezen..

maghrebgirl20
12-01-2004, 23:06

Origineel gepost door iki_mocro ze hebben altijd lelijke Nike's en die meiden lijken net op van die manwijfen...vind je het gek dat Franse jongens achter de Marokkaanse dames sjezen.. welke marokkaanse dames?

iki_mocro
12-01-2004, 23:07
Origineel gepost door maghrebgirl20 welke marokkaanse dames? die uit Nederland ( the classy ones) :D

maghrebgirl20
12-01-2004, 23:11
Origineel gepost door iki_mocro die uit Nederland ( the classy ones) :D :goedzo:

iki_mocro
12-01-2004, 23:11
Origineel gepost door RapAholic franse jongens zijn cool :D franse jongens zijn irritant, vooral die rappers

Mouny
12-01-2004, 23:13
Alle marokaanse jongens uit frankrijk zijn blijven steken in hun NIKE fase

iki_mocro
12-01-2004, 23:14
Origineel gepost door Mouny Alle marokaanse jongens uit frankrijk zijn blijven steken in hun NIKE fase :zwaai: juist ja...

maghrebgirl20
12-01-2004, 23:15
Origineel gepost door iki_mocro franse jongens zijn irritant, vooral die rappers en die wijven voelen zich te goed om marokkaans te praten tegen hun ouders te praten in marokko..............ouders doen vaak oon nog mee. ze3ma ik ben van el garish :maf:

iki_mocro
12-01-2004, 23:18
Origineel gepost door maghrebgirl20 en die wijven voelen zich te goed om marokkaans te praten tegen hun ouders te praten in marokko..............ouders doen vaak oon nog mee. ze3ma ik ben van el garish :maf: juist ja....ze denken allemaal dat dat taaltje van hun chique is...ahahahhahaahahah..zehma classy....die wijfen kijken ook nooit blij zijn altijd sago en als ik ze zie dan vraag ik mezelf altijd af of Parijs echt een modestad is ofnie.... :D

maghrebgirl20
12-01-2004, 23:26
Origineel gepost door iki_mocro juist ja....ze denken allemaal dat dat taaltje van hun chique is...ahahahhahaahahah..zehma classy....die wijfen kijken ook nooit blij zijn altijd sago en als ik ze zie dan vraag ik mezelf altijd af of Parijs echt een modestad is ofnie.... :D je hebt echt gelijk, ik vind de franse meisjes ook de minst aardige over het algemeen. en ik wordt omringd door zo'n wijven in fes :rolleyes: loop ik met mn broertje.... kijken ze me vuil aan omdat ze denken dat het mn vriend is...... weird :maf:

Classic_One
12-01-2004, 23:37
Origineel gepost door Mouny Alle marokaanse jongens uit frankrijk zijn blijven steken in hun NIKE fase Is het niet Lacoste of loop ik nu achter....ja ik ben afgelopen zomer niet naar Marokko geweest, Maar in Oujda lopen zoveel fransmannetjes rond, en meestal allemaal Lacoste....

Delpiero10
13-01-2004, 00:06

Franse boyz zijn relax als ze marokaans kunnen of als ze amine heten, anders mogen ze de pot op!

Pagina's : [1] 2 3 4