Bekijk originele versie : waarom marokkaanse meiden gelijk door
Waarom denken de meeste marokkaanse meiden, als je met ze omgaat gelijk dat je ze wilt versieren. Ik heb veel Nederlandse vriendinnen, ik ga heel vaak met ze uit , naar de film of winkelen zonder bijbedoelingen, maar marokkaanse meiden denken gelijk dat je iets van ze wilt als je ze vraagt wat mee te gaan drinken ofzo. Vriendschap is toch ook belangrijk. Ik vind het heel jammer............
praatjes
12-01-2004, 22:07
Beter verbreekje vriendschap met al die vrouwen! Als je ruzie hebt...ze gaan je echt niet verdedigen. Ze moeten plezier geven klaar!
Origineel gepost door Blijf_lachen
Als ik ruzie krijg? hahaha. Ik zou maar niet rekenen op vrienden, meiden kunnen nog schreeuwen.
Ja, oorverdovend is dat he.. :D
Mariam74
12-01-2004, 22:53
Denken de meeste meisjes dat je iets met ze wil, na een dagje gezellig te hebben meegemaakt????....vreemd...
Ik heb zelf ook Marokkaanse vrienden, gewoon vrienden, is toch niks mis mee
iki_mocro
12-01-2004, 22:55
Waarom denken de meeste marokkaanse meiden, als je met ze omgaat gelijk dat je ze wilt versieren. Ik heb veel Nederlandse vriendinnen, ik ga heel vaak met ze uit , naar de film of winkelen zonder bijbedoelingen, maar marokkaanse meiden denken gelijk dat je iets van ze wilt als je ze vraagt wat mee te gaan drinken ofzo. Vriendschap is toch ook belangrijk. Ik vind het heel jammer...........
ik geloof niet in vriendschap tussen een jongen en meisje...je weet immers nooit wat de andere voor je voelt.... en zeg nou zelf ik ken weinig ouders die een vriendschap tussen een jongen en een meisje accepteren
injouvergist
12-01-2004, 23:57
bij mij is het andersom! ik zweer het he, geen 1 marokkaan heeft geen bedoelingen of wilt niets van je hebben zelfs als ze even oud zijn als je broertje!
Shahirah
12-01-2004, 23:59
Waarom denken de meeste marokkaanse meiden, als je met ze omgaat gelijk dat je ze wilt versieren. Ik heb veel Nederlandse vriendinnen, ik ga heel vaak met ze uit , naar de film of winkelen zonder bijbedoelingen, maar marokkaanse meiden denken gelijk dat je iets van ze wilt als je ze vraagt wat mee te gaan drinken ofzo. Vriendschap is toch ook belangrijk. Ik vind het heel jammer...........
Ten eerste wil ik zeggen dat je de meeste marokkaanse meiden niet kent of hebt gedate. Je hebt er mischien 5 of 6 uitgevraagd en die meiden vertegenwoordigen niet de meeste marokkaanse meiden.
Ten tweede een marokkaans meisje en een nl meisje moet je niet met elkaar vergelijken want ze hebben niet allemaal dezelfde gewoontes en natuurlijk komen ze uit een ander cultuur.
Maar goed vriendscht is inderdaad belangrijk daar geef ik je groot gelijk in. Ik hoop dat je een marokkaans meisje gaat tegen komen die anders denkt als wat jij van de meeste marokkaanse meisjes denkt.
succes en no hard feelings ;)
Riffia_ala_RIf
13-01-2004, 00:01
Misschien moet je van te voren aan dat meisje vertellen dat het alleen maar vriendschappelyk bedoeld is dan kan ik me niet voorstellen dat ze dan nog gaat doordenken tenzy ze erg dom is
vraag nelly en kelly om advies.. die zijn goed in dilemma's
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.