Bekijk originele versie : mijn broer steelt mijn.......
stereo omdat ik zijn discman ben kwijtgeraakt ik heb zo'n kan ker leven ik kan het niet meer aan wallah ik heb zon shit fuc kt up leven zomaar steelt hij mijn spullen hij heeft alles een computer,stereo,tv,playstation!alles wat heb ik een kanker illegale tv en thats it ik zit altijd op mijn klote kamer lijkt net een celletje weet je soms wens ik dat ik niet was geboren ik schrijf dit verhaal met tranen in mijn ogen omdat ik mijn leven heb verpest ik ben iedere dag dronken en ik ben nog maar 15 ik doe dat om sneller een einde te maken aan mijn leven ik weet dat sommige mensen mij nu een **** vinden maar dat boeit niet meer want mensen zien mij toch al als lucht aan ik ben het zat als ik iets zeg doe ik het ook tfoee hela leven waarom ik waarom waarom word ik altijd geslagen waarom yarabi help me van al deze shit en laat me insahallah het rechte pad vinden sorry ikmoest dit effe kwijt thnx:'( :( :(
maghrebgirl20
12-01-2004, 21:33
aller eerst............... gebruik het woord k.anker niet als scheldwoord, kan ik niet tegen.
zit je dit verhaal nou te verzinnen of wat? ben je echt iedere dag dronken? en wat zeggen ze thuis dan?
ik verzinnen??????????en praat niet want mijn vriend heeft ook k an ker en als ik hem kwijtraak dan is het saffie met mij ene wallah ik verzin niks mijn ouders hebben het wel door maar ja ze weten het niet zeker sorry laat maar joh **** t up leven
sweetnisrin
12-01-2004, 21:39
je bent 15 je bent elke dag dronken en je bid tot allah da je het rechte pad kan volgen HALLOOOOOOOO heb je het zelf niet door of zo
ikdnek ni dat je moet klagen hoor er zijn er die me ergere problemen zijn !
that life nu eenmaal ik zit ook me veel probs ik ga ook niet zitten kakke van ik ga eeneinde maken aan men leven dat is nutteloos je gaat dan toch in het hiernamaals boeten
Origineel gepost door samia15
stereo omdat ik zijn discman ben kwijtgeraakt ik heb zo'n kan ker leven ik kan het niet meer aan wallah ik heb zon shit fuc kt up leven zomaar steelt hij mijn spullen hij heeft alles een computer,stereo,tv,playstation!alles wat heb ik een kanker illegale tv en thats it ik zit altijd op mijn klote kamer lijkt net een celletje weet je soms wens ik dat ik niet was geboren ik schrijf dit verhaal met tranen in mijn ogen omdat ik mijn leven heb verpest ik ben iedere dag dronken en ik ben nog maar 15 ik doe dat om sneller een einde te maken aan mijn leven ik weet dat sommige mensen mij nu een **** vinden maar dat boeit niet meer want mensen zien mij toch al als lucht aan ik ben het zat als ik iets zeg doe ik het ook tfoee hela leven waarom ik waarom waarom word ik altijd geslagen waarom yarabi help me van al deze shit en laat me insahallah het rechte pad vinden sorry ikmoest dit effe kwijt thnx:'( :( :(
gooi jezelf dan gewoon weg :confused:
je boft ook nog, want je hebt hier in NL veel keus, op de snelweg, spoorweg, van een gebouw springen......
kies maar iets uit!
maghrebgirl20
12-01-2004, 21:42
ik verzinnen??????????en praat niet want mijn vriend heeft ook k an ker en als ik hem kwijtraak dan is het saffie met mij ene wallah ik verzin niks mijn ouders hebben het wel door maar ja ze weten het niet zeker sorry laat maar joh **** t up leven
als je vriend kanker heeft....... waarom gebruik je die ziekte dan als scheldwoord.
maar je komt elke dag dus dronken thuis? wat zeggen je ouders?
dat ga ik zowiezo al ik heb nu al spijt maar ik ben verslaafd aan alles ik wil jullie niet verteellen wat nog meer maar ja als ik zou vertellen wat ik nog meer deed mh..maar ja laat maar ja ik weet niet waarom ik dit aan jullie vertel misschien omdat ik dit nu eventjes nodig heb mensen om mee te praten ik wil geen medelijden van zij is ziellig maar ik wil gewoon advies want ik denk niet dat ik morgen weer thuis kom ik denk dat het nu echt klaar is met mijn leven ik voel het ik val steeds flauw maar ik wil me ouders niks zeggen dus alles wat ik heb ben ikzelf en allah maar allah zou me tog niet vergeven ik ben gewoon een bad persone was ik maar nooit aan dit alles begonnen:'(
ah me ouders ze zien me niet staan ze zien me niet staan!!!!!!!ze zien alleen me broer en zusje mij kennen ze niet
maghrebgirl20
12-01-2004, 21:49
ok als je advies... stop met drinken, ga bidden... dan komt het allemaal goed
dat ga ik zowiezo al ik heb nu al spijt maar ik ben verslaafd aan alles ik wil jullie niet verteellen wat nog meer maar ja als ik zou vertellen wat ik nog meer deed mh..maar ja laat maar ja ik weet niet waarom ik dit aan jullie vertel misschien omdat ik dit nu eventjes nodig heb mensen om mee te praten ik wil geen medelijden van zij is ziellig maar ik wil gewoon advies want ik denk niet dat ik morgen weer thuis kom ik denk dat het nu echt klaar is met mijn leven ik voel het ik val steeds flauw maar ik wil me ouders niks zeggen dus alles wat ik heb ben ikzelf en allah maar allah zou me tog niet vergeven ik ben gewoon een bad persone was ik maar nooit aan dit alles begonnen:'(
hey meid, wie zegt dat Allah je niet kan vergeven. Geen een zonde is te groot voor hem. Hij vergeeft echt wel, maar dat alleen als je echt berouw gaat tonen.....lieve meid....je kan dit allemaal gaan eindigen maar op de manier waarop je het nu doet is echt niet goed......werk aan je verslavingen je komt er echt wel vanaf als je maar op Allah vertrouwt...dan komt alles goed InshaAllah.....:)
tarifest_lady
12-01-2004, 21:53
Als Je Weet Dat Je Fout Zit, Waarom Doe je Er Dan Niks Aan!
Ken Je Niemand Die Je Kan Vertrouwen, Je Kan Helpen....
Inshallah Komt Alles Goed Meid...
ik huil ieder dag zoals nu en niemand die me sreieus neemt aan wie moet ik dit vertellen me vrienden komen alleen naar mij als ik geld heb ik huil nu ook kapot ik ben de weg kwijt yarabi had me ook een zus gegeven die me nooit in de steek zal laten ik heb geen zus geen nichten al me nichten haten me ze laten ons stikken ik ben echt de wegkwijt
Fabolous
12-01-2004, 21:55
kijk wat er in palestina gebeurd, kijk wat er in afrika gebeurt.....hou op met janken en ga wat doen met je leven, je hebt een kans waar anderen alleen van kunnen dromen en dat is: wat bereiken!....of je maakt je zelf af of je kan ook inzien hoeveel geluk je eigenlijk hebt, en dank je wat met je leven doen, ga bidden en stop met drinken en alle andere shi.t dan komt alles goed zoals maghrebgirl20 zegt
injouvergist
13-01-2004, 00:07
je bent een geval apart
Delpiero10
13-01-2004, 00:12
Ik drink ook.............Spa Orange
en je broer, he loves you!!! ik hou ook van mijn zusje, we verschillen 10 jaar en 6 dagen, leuk he!!
Power to the people, bring back the love y'all!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.