Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraag aan de marokkaanse mannen

Pagina's : [1] 2 3 4 5

dans_aan_zee
12-01-2004, 19:46

Hai, ik zit al een hele lange tijd met een soort vraag. Nu komt het; Vinden marokkaanse mannen nederlandse meisjes beter ? en waarom ? Waar is het op gebasseerd ? En voor de hoogopgeleiden gaat jullie voorkeur op naar Nederlandse meisjes ? Ik hoop dat er iemand wil antwoorden. Gr. :cool:

naisha
12-01-2004, 19:49
waarom hoogopgeleiden...:confused:

coalitiegenoot
12-01-2004, 19:50
dom wijf gaat mijn topic pikken :rolleyes: ja zeker zijn ze beter

Chatefemqemamu
12-01-2004, 19:53
Origineel gepost door dans_aan_zee Hai, ik zit al een hele lange tijd met een soort vraag. Nu komt het; Vinden marokkaanse mannen nederlandse meisjes beter ? en waarom ? Waar is het op gebasseerd ? En voor de hoogopgeleiden gaat jullie voorkeur op naar Nederlandse meisjes ? Ik hoop dat er iemand wil antwoorden. Gr. :cool: I smell een zware minderwaardigheidscomplex. ok weetje wat je doet... je sluit je bij de rest aan en geeft je voor half spaans/italiaans or what so ever aan (blonderen geen eis maar wel een pré)

gandora
12-01-2004, 19:53

De meeste jongens hebben liever nederlandse meisjes omdat het gewoon makkelijk is.Je hoeft dan niet geheimzinnig te doen en ze doen niet moeilijk over sex :zwaai:

ouafaetoen
12-01-2004, 19:56
Goed gezegd meid

coalitiegenoot
12-01-2004, 19:57
Origineel gepost door gandora De meeste jongens hebben liever nederlandse meisjes omdat het gewoon makkelijk is.Je hoeft dan niet geheimzinnig te doen en ze doen niet moeilijk over sex :zwaai: net als of jij wat te bieden hebt platrug :rolleyes:

Eastboy
12-01-2004, 19:58
Origineel gepost door dans_aan_zee Hai, ik zit al een hele lange tijd met een soort vraag. Nu komt het; Vinden marokkaanse mannen nederlandse meisjes beter ? en waarom ? Waar is het op gebasseerd ? En voor de hoogopgeleiden gaat jullie voorkeur op naar Nederlandse meisjes ? Ik hoop dat er iemand wil antwoorden. Gr. :cool: Marokkaanse meisjes vind IK leuker dan Nederlandse meisjes maar er is ook niets mis met een Nederlandse meisje al hebben die wel POENNIEKAAS zo als ik al eerder heb gezegd.

gandora
12-01-2004, 19:58
En je hebt geen gezeik van de broers :D

Lady_moi
12-01-2004, 20:46
Kweenie gemakkelijker voor sex ofzo :)

meknessie
12-01-2004, 20:58
GEEF MIJ MAAR EEN ECHTE MAGHRIBIA (BEN'T BLADI

amira_maroc
12-01-2004, 21:05
Nederlanse meiden kennen het woord 'nee' niet, dus alles wat die gozers van hen vragen doen ze en daar houden de jongens van en maken daar meteen gebruik en misbruik van. die Nederlanse wijven lijken net hondjes die doen alles voor een gozer.

babyboy
12-01-2004, 21:33
Origineel gepost door dans_aan_zee Hai, ik zit al een hele lange tijd met een soort vraag. Nu komt het; Vinden marokkaanse mannen nederlandse meisjes beter ? en waarom ? Waar is het op gebasseerd ? En voor de hoogopgeleiden gaat jullie voorkeur op naar Nederlandse meisjes ? Ik hoop dat er iemand wil antwoorden. Gr. :cool: ik val alleen maar op marokkaanse meiden!

babyboy
12-01-2004, 21:51
Origineel gepost door Youssef31 Eenbeetje jammer dat iedereen gelijk aan sex denkt ,ik geloof dat mijn man viel op mijn karakter en ik was al islamitisch geworden voordat ik mijn man had leren kennen. Schoonzusje. bij je geslacht staat ''man''

BUURTVADER
12-01-2004, 23:03

ik ben heel hoog opgeleid, maar ik val niet op nederlandse dames

Pagina's : [1] 2 3 4 5