Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stakingen en/of files in Frankrijk/Spanje.. !

Riffiboy
28-06-2008, 19:51

Assalaam moealaikom warahmatu Allaah, Naar ik heb vernomen zijn er vanaf morgen stakingen op de snelwegen van Frankrijk en/of Spanje, door vrachtwagenchauffeurs wa Allaahu a'lem. Een breoder die ikken heeft naar de ANWB gebeld heb ik vernomen, maar ik weet niet of het klopt. Aangezien ik deze informatie nergens anders kan verkrijgen. Weet toevallig iemand iets en met zekerheid. En niet van ik heb gehoord of dit of dat. Gewoon exacte informatie waar we allen wat aan hebben! Bij voorbaat dank!!!

zaitounaaa
28-06-2008, 19:53
Wil ik ook wel weten!

abdelbrahim
28-06-2008, 20:16
Op de site van de ANWB staat dat ze 30 juni staken of er nog meer acties volgen is mij onbekend.

Riffiboy
28-06-2008, 22:09
Ok, duidelijk.. DJazaak Allaahu khairan voor je moeite broeder

Hypnotic
28-06-2008, 22:36

ik hoop dat alles wordt gestaakt, zowel de wegen plat als de tankstations, ik zit toch te denken om met de vliegtuig te gaan!

mokro_karim
28-06-2008, 23:58
ik hoop dat alles wordt gestaakt, zowel de wegen plat als de tankstations, ik zit toch te denken om met de vliegtuig te gaan! HET!!! en gun andere mensen

Hamdoelilah
29-06-2008, 00:22
Mijn man is gisternacht vertrokken en heeft vandaag 4 uur in de file gestaan in frankrijk.. Ik hoop echt niet dat er morgen stakingen zijn ofzo :( dat zou wel heeel erg zijn... Weet iemand al iets meer?

Hamdoelilah
29-06-2008, 00:23
Op de site van de ANWB staat dat ze 30 juni staken of er nog meer acties volgen is mij onbekend. Oh dit dus..ok morgen gelukkig niet...:o

Hypnotic
29-06-2008, 00:38
HET!!! en gun andere mensen Jij bent zeker afgestudeerd nederlands?! :goedzo: nu je het er over hebt, je vergeet zelf ook een "Het" a pannekoek!!! wat een drama gast ben jij, mensen willen verbeteren terwijl je zelf een en al fouten bent!

Larache86
29-06-2008, 10:22
een vriend van me is gisteren vertrokken, en is nu ergens in spanje al.... Over een file heb ik hem niet over praten

abdelbrahim
29-06-2008, 10:46
Acties Frans vrachtverkeer (26-06-2008) Het blijft onrustig in Frankrijk, zo werd er vorige week op grote schaal gedemonstreerd door het beroepsverkeer, vanwege de hoge dieselprijzen. Ook voor de komende dagen zijn soortgelijke acties niet uit te sluiten. De afgelopen dagen was er weinig aan de hand. Maar de Franse wegvervoerorganisatie FNTR heeft haar leden opgeroepen tot een nieuwe manifestatie op maandag 30 juni. Dit keer gaat het om 'filtrant' (het mondjesmaat doorlaten) acties op diverse snelwegen in Frankrijk.

Amandel_Oogjes
29-06-2008, 20:34
Kennis van me is vrijdag ochtend vertrokken en zaterdagavond in Marokko aangekomen, om die maandag te vermijden. Ze vertelde wel dat er op maandag 30 juni zou worden gestaakt. Verder hebben ze niet in de file gestaan ofzo.