Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik pleit voor minder vrouwenrechten voor de Marokkaanse vrouw!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

coalitiegenoot
12-01-2004, 19:16

Ik denk dat de huidige situatie vele malen verbeterd kan worden ten behoeve van de man. Door de vrouwenrechten voor Marokkaanse vrouwen drastisch te matigen. Ik pleit voor invoering van het oude systeem waar bij alle vrouwen maar 1 recht hadden namelijk het aanrecht. De huidige aanpak van amnesty international leidt tot, Meer haat :hihi: Meer prostitutie en ook abortussen.. Slecht moederschap Slechte geloofsbeheersing En vooral veel leugens Vrouwen liegen en zien alimentatie vaak als enige inkomstenbron, dit tot groot ongelloof van de Marokkaanse man :hihi:

coalitiegenoot
12-01-2004, 19:17
yalla val me aan :rolleyes:

Lady_moi
12-01-2004, 19:19
Origineel gepost door coalitiegenoot yalla val me aan :rolleyes: :)

coalitiegenoot
12-01-2004, 19:21
Origineel gepost door Lady_moi :) ik had wel meer van jou verwacht, maar jij bent het dus mee eens aan je gezicht af te lezen?

karima001
12-01-2004, 19:22

Origineel gepost door coalitiegenoot Ik denk dat de huidige situatie vele malen verbeterd kan worden ten behoeve van de man. Door de vrouwenrechten voor Marokkaanse vrouwen drastisch te matigen. Ik pleit voor invoering van het oude systeem waar bij alle vrouwen maar 1 recht hadden namelijk het aanrecht. De huidige aanpak van amnesty international leidt tot, Meer haat :hihi: Meer prostitutie en ook abortussen.. Slecht moederschap Slechte geloofsbeheersing En vooral veel leugens Vrouwen liegen en zien alimentatie vaak als enige inkomstenbron, dit tot groot ongelloof van de Marokkaanse man :hihi: Hoe bedoel je ik heb niets te doen...

rachidabella
12-01-2004, 19:26
En de vrouw heeft maar een plicht dat is zwijg plicht!! of telt die regel niet mee?? :D

HalveWaarheid
12-01-2004, 19:28
Damn! Jij hebt goede iddeen man! ik stem VOOR coalitiegenoot als minister-president! Kdenk dat jij een hele goede vertegenwoordiger voor de marokkaanse man zal zijn! Jij mag de klappen opvangen van al die vrouwen...en de rest van de mannen leunt lekker achterover!

coalitiegenoot
12-01-2004, 19:30
Origineel gepost door HalveWaarheid Damn! Jij hebt goede iddeen man! ik stem VOOR coalitiegenoot als minister-president! Kdenk dat jij een hele goede vertegenwoordiger voor de marokkaanse man zal zijn! Jij mag de klappen opvangen van al die vrouwen...en de rest van de mannen leunt lekker achterover! geen probleem jongen, i'm strong to care all ugly ass bitches on my back!! als jij maar gelukkig wordt ;)

Mouny
12-01-2004, 19:31
Richt jullie eigen partij op...kweet zeker dat jullie het HEEL goed zullen gaan doen..

rachidabella
12-01-2004, 19:33
Origineel gepost door Mouny Richt jullie eigen partij op...kweet zeker dat jullie het HEEL goed zullen gaan doen.. Te goed zelfs..... :D

coalitiegenoot
12-01-2004, 19:34
Origineel gepost door Mouny Richt jullie eigen partij op...kweet zeker dat jullie het HEEL goed zullen gaan doen.. wat dacht jij :rolleyes:

qwatra
12-01-2004, 19:37
okiiii, daar ben ik het wel een heel klein beetje mee eens. Hoe meer rechten de vrouw krijgt, hoe meer ze haar boekje te buiten komt. Natuurlijk vind ik het niet eerlijk dat je zegt dat een vrouw maar 1recht heeft, want dan heb ook jij de Islam niet goed begrepen, als je weet hoeveel rechten Allah(swt) aan de vrouw heeft gegeven zul je wel anders piepen. Het is wel zo dat een man zijn vrouw dingen kan verbieden te doen (bv werken omdat het gemengd is, uitgaan, zonder hijaab lopen ,.....) maar de rechten die ze hebben gekregen van Allah(swt) mogen we vrouwen niet afnemen! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Youssef31
12-01-2004, 19:42
Hallo is er nog een dierenactivist die zich van deze pim wil ontdoen???

coalitiegenoot
12-01-2004, 19:43
Origineel gepost door Youssef31 Hallo is er nog een dierenactivist die zich van deze pim wil ontdoen??? moet jij vooral zeggen therapeut :rolleyes:

misSanae
12-01-2004, 20:05

Wat boeit het wat jij er van vindt, jij hebt daar lekker niks over te zeggen...:p

Pagina's : [1] 2 3 4 5