Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse meiden die jonegen na jongen nemen

Pagina's : [1] 2 3

Oemnya_love
12-01-2004, 19:01

Sallaam oe 3alaikoum Waarom neemt een marokkaans meisje een jongen na jongen en blijft niet voor paar maanden vrijgezel...??? of een paar jaar is het een verslaving of of hoe zit het ik zou het best wel willen weten. of willen jullie je EX-vriend jaloers maken. dat kun je wel doen maar je krijgt achter je rug nog wel een slechte naam. Meiden voel je a.u.b niet allemaal aan gesproken het is niet verkeerd bedoeld. Dikke kuzzz Oemnya

BentFes
12-01-2004, 19:02
Ik begrijp niet wat mensen zo moeilijk of erg vinden aan vrijgezel zijn. :confused:

HalveWaarheid
12-01-2004, 19:04
Ze zijn verslaafd aan Z.ub! Zodra ze het hebben geproefd kunnen ze niet zonder!

mouradimjad
12-01-2004, 19:31
Als een meisje nou eenmaal iemand heeft ontmoet dan vind ik dat ze dan met die iemand verder moet gaan. want het is beter dat je een vaste relatie hebt dan dat je jongen na jongen neemt

Eastboy
12-01-2004, 19:37

Origineel gepost door Oemnya_love Sallaam oe 3alaikoum Waarom neemt een marokkaans meisje een jongen na jongen en blijft niet voor paar maanden vrijgezel...??? of een paar jaar is het een verslaving of of hoe zit het ik zou het best wel willen weten. of willen jullie je EX-vriend jaloers maken. dat kun je wel doen maar je krijgt achter je rug nog wel een slechte naam. Meiden voel je a.u.b niet allemaal aan gesproken het is niet verkeerd bedoeld. Dikke kuzzz Oemnya Vriendjes hebben is stoer vinden ze volgens mij maar ik heb meer respect voor een meisjes zonder vriend dan met vriend. En ja zeg nou eens eerlijk wat zou anders de gesprek van de dag moeten zijn niet de SPITS of de METRO volgens mij.

rachidabella
12-01-2004, 19:39
ewa ja het is een nieuwe mode rage als haar vriendin een vriendje heeft moet die andere er ook een hebben..wallah bull shit allemaal maar Ik zeg altijd allah ihdihoem!!! Op mijn vorige school noemden zij mij een taheboescht omdat ik geen vriend heb of heb gehad....ze zeiden altijd je wilt toch wel trouwen?? Ik moest altijd even lachen en liet hun in hun waarde ook al hadden ze die niet.

misSanae
12-01-2004, 19:39
Die meisjes die zich zo gedragen, hebben gewoon geen zelfrespect voor zichzelf. Waarom zou je de ene na de andere jongen nemen, ik vind mezelf echt wel een stuk meer waard. Het is beter om te wachten en niet dat als je getrouwd al een paar exen hebt. Dat vind ik gewoon niet kunnen. Ik vind dat trouwens bij zowel jongens als meisjes niet kunnen.

qwatra
12-01-2004, 19:43
Origineel gepost door Oemnya_love Sallaam oe 3alaikoum Waarom neemt een marokkaans meisje een jongen na jongen en blijft niet voor paar maanden vrijgezel...??? of een paar jaar is het een verslaving of of hoe zit het ik zou het best wel willen weten. of willen jullie je EX-vriend jaloers maken. dat kun je wel doen maar je krijgt achter je rug nog wel een slechte naam. Meiden voel je a.u.b niet allemaal aan gesproken het is niet verkeerd bedoeld. Dikke kuzzz Oemnya Daar heb je gelijk in, als je maroc meisjes tegenkomt dan is het enigste waar ze over praten:hun relaties Een relatie is wel degelijk haram maar de verleiding is groot, iedereen wil tegnwoordig een vriendje, waar ze niet eens serieus mee zijn, en dat vind ik heel erg zielig!! Maar ja, het is ieder voor zich, als zij besluiten het harame te betreden dan moeten zij ook bereid zijn hun te verantwoorden tegenover Allah(swt) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

tangawija_1985
12-01-2004, 19:45
Origineel gepost door Oemnya_love Sallaam oe 3alaikoum Waarom neemt een marokkaans meisje een jongen na jongen en blijft niet voor paar maanden vrijgezel...??? of een paar jaar is het een verslaving of of hoe zit het ik zou het best wel willen weten. of willen jullie je EX-vriend jaloers maken. dat kun je wel doen maar je krijgt achter je rug nog wel een slechte naam. Meiden voel je a.u.b niet allemaal aan gesproken het is niet verkeerd bedoeld. Dikke kuzzz Oemnya Te weinig aandacht thuis, dus dan maar bij een jongen zoeken..... :rolleyes:

Lampjuh
12-01-2004, 19:55
OMdat ze genoeg voorbeelden voor zich hebben, dat soort leven geeft in het begin plezier, maar later zullen ze wel er achter komen dat het anders hoort, ze moeten eerst vernederd worden en dan pas snappen ze het :s

praatjes
12-01-2004, 20:06
Die krengen die dat doen hebben respectloos!

mouradimjad
12-01-2004, 20:17
Origineel gepost door rachidabella ewa ja het is een nieuwe mode rage als haar vriendin een vriendje heeft moet die andere er ook een hebben..wallah bull shit allemaal maar Ik zeg altijd allah ihdihoem!!! Op mijn vorige school noemden zij mij een taheboescht omdat ik geen vriend heb of heb gehad....ze zeiden altijd je wilt toch wel trouwen?? Ik moest altijd even lachen en liet hun in hun waarde ook al hadden ze die niet. naar dat soort dingen moet je niet luisteren. trouwen heeft geen haast. als het komt komt het

Lampjuh
12-01-2004, 20:18
Ja geen respect aan zichzelf, hoe zal het gaan als ze strax getrouwd zijn ( als ze tenminste een man kunnen vinden) of als ze met hun kinderen over straat lopen, dat zal een vernedring zijn

rachidabella
12-01-2004, 20:20
Origineel gepost door mouradimjad naar dat soort dingen moet je niet luisteren. trouwen heeft geen haast. als het komt komt het Inderdaad geduld is een schone zaak, ik luister niet naar zulke bull shit!

amira_maroc
12-01-2004, 20:22

Ik begrijp niet wat mensen zo moeilijk of erg vinden aan vrijgezel zijn. :confused: ik ook niet i love it

Pagina's : [1] 2 3