Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik ben verliefd op een jonge zo erg dat het al drie jaar is lees please.......

preciousmind
12-01-2004, 18:05

ik ben bevriend met een jonge en hij is super mooi en heeft een hartstikke goede karakter........ voordat ik met hem contact had en dat is drie jaar geleden werd ik al helemaal gek als ik hem zag nu 9/10 maanden ofsow hebik echt contact met hem we zijn in contact gekomen hier op marokko.nl een tijdje later heb ik hem toegeven dat ik hem vroeg een mooie jonge vond en dat ik gek op hem was maar ik zei dat dat eerst was...... hij had wel onder tussen een vriendin maar met dese uitspraak had ik niet echt een bedoeling alleen dat het er gewoon uit moest nu is het zo erg dat ik gewoon niet aan andere dingen kan denken behalve hem hij maakt weleens voor de gein van die grappen jah ik benop jou aan het wacht ik wil met jou trouwen maar hij weet volgens mij niet hoe het bij mij overkomt ik ben echt super gek op hem maar ik durf het niet te zeggen tenminste hij kan zoveel meisjes krijgen omdat hij 1uit een miljoen is zulke jongens bestaan gewoon bijna niet meer........wat moet ik doen help me verlos me van dit ik denk dag en nacht hem (letterlijk).....xxpreciousmind

anoniempjee
12-01-2004, 18:40
Ik zou op hem afstappen en het gewoon zeggen misschien is het wederzijds je weeet het maar nooit. En zo niet dan weet hij wat je voor hem voelt dan kan je be3dah verder gaan met je leven. met hem of zonder hem. In ieder geval sterkte en alles komt goed al allah het wilt Beslamaaaaaaaaa anoniempjeeee

eyes_of_maroc
12-01-2004, 19:07
waarom probeer je ook nie van die grapjes te maken en dan kijken hoe het bij hem over komt of hij zich anders gaat gedragen...

Romeisa18
12-01-2004, 21:43
of de jongen zet de eerste stap of je neemt hem hellemaal niet. geloof niet zo snel in hun praatjes. en ik wil met jou trouwen hahaha dat zeggen ze allemaal. groetjes

Mister_Ferrari
12-01-2004, 21:53

Jij bent tot over de oren verlieft op hem maar geloof mij daar houd een jongen niet van en al helemaal niet wanneer je dat laat blijken.

nour_el_3oejoen
12-01-2004, 22:30
...een moeilijke situatie!...wat ik je als advies kan geven is het volgende: als hij vrij is (geen vriendin)..dat je het hem gewoon eerlijk verteld, is hij bezet dan moet je hem gewoon vergeten!....probeer je op andere dingen te concenteren zou ik zeggen, want hieraan heb je echt niks..

Mylove
13-01-2004, 00:52
Origineel gepost door Mister_Ferrari Jij bent tot over de oren verlieft op hem maar geloof mij daar houd een jongen niet van en al helemaal niet wanneer je dat laat blijken. Is dat zo?????

preciousmind
13-01-2004, 12:55
salaam allemaal bedankt voor jullie reacties...... jah ik ben tot over me oren op hem verliefd en neej hij heeft geen vriendin meer .......maarverder wat moet ik doen?

lady_mixed
13-01-2004, 17:23
heeeey preciousmind ik weet precies hoe jij je voelt!!! ik ben ook al heel lang erg verliefd op een jongen. volgens mij ook al 3 jaar. hij werktbij mij op school en gaat de volgende maand weg :( ik wil heel graag met hem praten, maar weet niet wat ik moet zegge :confused: ik ben niet zo iemand die het lef heeft om gewoon op iemand af te stappen. alleen als ik weet dat ik diegene nooit meer zal zien. wie helpt mij?? :confused:

dina22
13-01-2004, 22:07
he meiden als ik jullie was ging ik er 100% er voor je moet gewoon met hem afspreeken en rustig vertellen zo is het leven toch je moet je hier niet voor schamen het hoort in het leven zo was het ook bij mijn en mijn man hij was stappel verliefd op mijn en ik niet op hem maar hij vroeg of ik hem een kans wou geven en dat heb ik gedaan maar pas na een half jaar ben ik heel verliefd op hem gewoorden en het was meenes hij is mijn hand komen vragen en nu ben ik 3 jaar getrouwd kom op meiden je moet er voor gaan voor het telaat is oke ik hoop dat ik jullie genoeg heb verteld en ik hoop dat ik snel de uitslag krijg beslama mijn zusters

salimaforever
14-01-2004, 09:07
Origineel gepost door preciousmind ik ben bevriend met een jonge en hij is super mooi en heeft een hartstikke goede karakter........ voordat ik met hem contact had en dat is drie jaar geleden werd ik al helemaal gek als ik hem zag nu 9/10 maanden ofsow hebik echt contact met hem we zijn in contact gekomen hier op marokko.nl een tijdje later heb ik hem toegeven dat ik hem vroeg een mooie jonge vond en dat ik gek op hem was maar ik zei dat dat eerst was...... hij had wel onder tussen een vriendin maar met dese uitspraak had ik niet echt een bedoeling alleen dat het er gewoon uit moest nu is het zo erg dat ik gewoon niet aan andere dingen kan denken behalve hem hij maakt weleens voor de gein van die grappen jah ik benop jou aan het wacht ik wil met jou trouwen maar hij weet volgens mij niet hoe het bij mij overkomt ik ben echt super gek op hem maar ik durf het niet te zeggen tenminste hij kan zoveel meisjes krijgen omdat hij 1uit een miljoen is zulke jongens bestaan gewoon bijna niet meer........wat moet ik doen help me verlos me van dit ik denk dag en nacht hem (letterlijk).....xxpreciousmind laat hem zelf komen, want als hij nu ook op je een oogje heeft komt hij vroeg of laat wel zelf naar je toe!! of niet soms???

salimaforever
14-01-2004, 09:09
Origineel gepost door dina22 he meiden als ik jullie was ging ik er 100% er voor je moet gewoon met hem afspreeken en rustig vertellen zo is het leven toch je moet je hier niet voor schamen het hoort in het leven zo was het ook bij mijn en mijn man hij was stappel verliefd op mijn en ik niet op hem maar hij vroeg of ik hem een kans wou geven en dat heb ik gedaan maar pas na een half jaar ben ik heel verliefd op hem gewoorden en het was meenes hij is mijn hand komen vragen en nu ben ik 3 jaar getrouwd kom op meiden je moet er voor gaan voor het telaat is oke ik hoop dat ik jullie genoeg heb verteld en ik hoop dat ik snel de uitslag krijg beslama mijn zusters wat voor het te laat is?? Het is nooit ni te laat, als het de ware is voor haar zal ze het nog te weten komen met de tijd! Het staat al geschreven met wie ze gaat trouwen! punt uit!!