Bekijk originele versie : Tip nodig!
Carriereman
28-06-2008, 15:24
Ik heb een tentamen en wil een blad meenemen waar de belangrijkste dingen opstaan:D hoe kan ik dat als beste doen, verkleinen? en waar etc, graag ervaringen horen
en geen haters aub!
douar_ifrajdir
28-06-2008, 20:42
Ik heb een tentamen en wil een blad meenemen waar de belangrijkste dingen opstaan:D hoe kan ik dat als beste doen, verkleinen? en waar etc, graag ervaringen horen
en geen haters aub!
oke 1 tip van de sluier. hetgeen je wilt opschrijven typen op een a4.
dan verkleinen mbv een kopieerapparaat...en hoe beter je ogen hoe kleiner je het kunt verkleinen .....dus ga maar gauw Gizoe eten voor je oogjes :hadj:
Carriereman
28-06-2008, 22:20
oke 1 tip van de sluier. hetgeen je wilt opschrijven typen op een a4.
dan verkleinen mbv een kopieerapparaat...en hoe beter je ogen hoe kleiner je het kunt verkleinen .....dus ga maar gauw Gizoe eten voor je oogjes :hadj:
haahh dank je wel
maaar wordt het met kopieeren kleiner? of kan ik gewoon ook in word wat kleiner maken?
wat is het handigst?
Carriereman
06-07-2008, 02:28
aan de binnenkant van je trui maar gebruik geen geen papier want dat maakt te veel geluid gebruik een witte laken
en schrijf daar de dingen op en naai de 4 uiteinden vast aan de binnenkant van je trui succes
op een laken schrijven/:maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.