Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hey mensen....

Pagina's : [1] 2 3

yasmine85
29-09-2002, 00:21

moeten jullie niet gaan slapen??!!! kiss yasmine

Dida
29-09-2002, 00:23
HELL NO :boogie: Ciao BAby ;)

yasmine85
29-09-2002, 00:23
Origineel gepost door Crazy_Baby HELL NO :boogie: Ciao BAby ;) ow..... jammer... :rolleyes: kiss

Dida
29-09-2002, 00:25
Origineel gepost door yasmine85 ow..... jammer... :rolleyes: kiss :ego: Ciao BAby ;)

Harlem69
29-09-2002, 00:26

Origineel gepost door Crazy_Baby HELL NO :boogie: Ciao BAby ;) Babyyyyyyyyy....... het moet zonder spatie, en zonder N geschreven worden... dus... HELLO en slapen is voor als je oud en grijs bent..... ;) :D :D XXXX Liefs Alexei :zwaai: :D

Dida
29-09-2002, 00:27
Origineel gepost door Harlem69 Babyyyyyyyyy....... het moet zonder spatie, en zonder N geschreven worden... dus... HELLO en slapen is voor als je oud en grijs bent..... ;) :D :D XXXX Liefs Alexei :zwaai: :D mijn woordjes een beetje willen veranderen he.. dacht het effe van niet :ego: Ciao baby ;)

yasmine85
29-09-2002, 00:29
Origineel gepost door GEBROKEN slapen is voor mensen die nuttige dingen te doen hebben morgen en je weet ons marocs allemaal uitkeringtrekkers, daarom zijn we yasmina ook zo dankbaar voor deze site nu denken we helemaal niet eraan om werk te gaan zoeken :D haha.... ik ga (nog) braaf naar school hoor!! en morgen moet ik eigenlijk m'n huiswerk maken, maar ja... je weet... :D kiss

yasmine85
29-09-2002, 00:30
Origineel gepost door Harlem69 en slapen is voor als je oud en grijs bent..... ;) :D :D XXXX Liefs Alexei :zwaai: :D en dat ben jij niet???? :confused: kiss

kalimiro
29-09-2002, 00:37
Origineel gepost door GEBROKEN pppfff ja school schijn je wel veel van op te steken maar ja hier ook hehehe dus wat heeft school voor zin als je yasmina heb. yasmina kan je altijd als excuus gebruiken ;) :zwaai: hahahhahah zie je mij al aankomen ja meneer ik had een repetitie op yasminaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ahahhahahahahhahahh ik word gelijk naar de rector geschopt !!!!!!!!!!! hihih :D en neeeeeeeeeeeeeh ik heb geen slaap nada haha raar maja !

yasmine85
29-09-2002, 00:37
Origineel gepost door GEBROKEN pppfff ja school schijn je wel veel van op te steken maar ja hier ook hehehe dus wat heeft school voor zin als je yasmina heb. yasmina kan je altijd als excuus gebruiken ;) :zwaai: ja dat is wel zo.... maar ik werk, ik ga naar school én ik heb yasmina... pff.... echt een druk leventje.... ik ben bijna overspannen!!! :D kiss

Harlem69
29-09-2002, 00:39
Origineel gepost door yasmine85 en dat ben jij niet???? :confused: kiss NEE ik ben niet grijs........ :p XXXX Liefs Alexei :zwaai: :D :D

kalimiro
29-09-2002, 00:39
Origineel gepost door yasmine85 ja dat is wel zo.... maar ik werk, ik ga naar school én ik heb yasmina... pff.... echt een druk leventje.... ik ben bijna overspannen!!! :D kiss op school moet je gewoon is af en toe melden dat je en repetitie had op yasmina.nl hihihihi :D

kalimiro
29-09-2002, 00:40
die smoes kan er wel mee door denk ik (maar niet heus )

yasmine85
29-09-2002, 00:41
Origineel gepost door Harlem69 NEE ik ben niet grijs........ :p XXXX Liefs Alexei :zwaai: :D :D oh.... maar als je zo lang achter yasmina blijft zitten, wordt je heel snel grijs hoor!!!! :p kiss

Hanaetje
29-09-2002, 00:42

Origineel gepost door GEBROKEN pppfff ja school schijn je wel veel van op te steken maar ja hier ook hehehe dus wat heeft school voor zin als je yasmina heb. yasmina kan je altijd als excuus gebruiken ;) :zwaai: :jammer::jammer::jammer: Awel wel wel....... Wat zien ik hier , .......GEBROKEN ben je mensen soms op het slechte pad aan't brengen ??? :D :rolleyes: :D :jammer: Thalla Hanaetje :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3