Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Psycholoog aangeboden

Pagina's : [1] 2 3

Fruitmandaat
12-01-2004, 16:09

Hallo mannetjes, Door vrienden word ik De psycholoog genoemd. Ík ben dan ook niet zo heel erg bescheiden. Na vele oproepjes van (wanhopige?) vrouwen en mannen gelezen te hebben, heb ik besloten mijn diensten aan te bieden aan hen, die een dosis zelfvertrouwen wel gebruiken kunnen. Hoeft men ook niet meer via de internetkabel op zoek te gaan naar die ene droomvrouw of droomman. 99% van alle internetdates is bovendien toch een grote mislukking, waardoor het alleen maar een extra drukkend effect zal hebben op het laatste beetje zelfvertrouwen. En wij Marokkanen - hoe mooi of lelijk ook - zitten toch al niet ruim in dit kostbare goedje (hoe zou het komen dat wij het meest van alle bevolkingsgroepen uitgeven aan kleding?), waardoor we ons ook nog eens in een kakkersrol laten dirigeren. Daarom wil ik mijn medemens helpen. Heb je een probleem op het gebied van (sexuele) aantrekkingskracht (wat helemaal niets mets sex te maken hoeft te hebben), zelfvertrouwen en een eigenwaarde onder ANP? Leg me je probleem voor en ik zal je helpen. Dit is een serieus oproepje. Hoor. Ferdinand

Kusje
12-01-2004, 16:11
Ferdinand....leg me es uit waarom ik als super aantrekkelijke vrouw, intelligent, lief en alles wat een man zich maar kan wensen, nog steeds vrijgezel ben. Waar zou het probleem zitten denk je?

Darine_Chamalia
12-01-2004, 16:23
Beste Ferdinand, Misschien zou het een optie zijn om samen te gaan werken. Aangezien Kusje en ik samen een soortige bemiddelingsbureau zijn gestart, zouden wij best eens hulp kunnen gebruiken van een psycholoog! Ze zeggen weleens: een psycholoog kan iedereen helpen behalve zichzelf niet!!! (ik help graag anderen maar kan mezelf maar niet helpen) Darine

Fruitmandaat
12-01-2004, 16:25
Kusje, uiterlijk zegt weinig over jouw houding tegenover mannen. Beschrijf jezelf maar eerst eens en geef eens aan wat jouw meest negatieve etikette is, die je jezelf hebt gegeven of die je door een ander is aangeplakt. En of je daar last van hebt bij het benaderen of benaderd worden. Heb je veel of weinig zelfvertrouwen? Aan de hand van wat vragen zal ik je risicofactor bepalen; dat is de mate waarin jij risico's durft te nemen in het leven. Dit is namelijk erg belangrijk. Eerste vraag: 1- Iemand vraagt je mee uit eten. Het is een leuke jongen. Het eten is lekker, maar jullie leren elkaar weinig kennen. Een echt gesprek komt nooit van de grond. Je krijgt het gevoel dat het aan jou ligt. Na het etentje en de bioscoop ga je alleen naar huis. Zonder duidelijkheid of je de jongen ooit nog zult spreken. Wat denk je dan? a- ik boei een man ook nooit. Ik heb hem de dood in verveeld, die belt mij nooit meer. b- sukkel, dan belt hij maar niet meer. Op naar de volgende man. c- het eten was wel lekker. **** mannen. Volgende keer neem ik hetzelfde + een gemarineerde lamskotelet gedrapeerd in kaviaarolie om de lijer extra te laten lijden. d- moet ik ook niet zoveel praten als ik zo zenuwachtig ben. Ferdinand

Darine_Chamalia
12-01-2004, 16:27

Origineel gepost door Fruitmandaat Uiterlijk zegt weinig over jouw houding tegenover mannen. Beschrijf jezelf maar eerst eens en geef eens aan wat jouw meest negatieve etikette is, die je jezelf hebt gegeven of die je door een ander is aangeplakt. En of je daar last van hebt bij het benaderen of benaderd worden. Heb je veel of weinig zelfvertrouwen? Aan de hand van wat vragen zal ik je risicofactor bepalen; dat is de mate waarin jij risico's durft te nemen in het leven. Dit is namelijk erg belangrijk. Eerste vraag: 1- Iemand vraagt je mee uit eten. Het is een leuke jongen. Het eten is lekker, maar jullie leren elkaar weinig kennen. Een echt gesprek komt nooit van de grond. Je krijgt het gevoel dat het aan jou ligt. Na het etentje en de bioscoop ga je alleen naar huis. Zonder duidelijkheid of je de jongen ooit nog zult spreken. Wat denk je dan? a- ik boei een man ook nooit. Ik heb hem de dood in verveeld, die belt mij nooit meer. b- sukkel, dan belt hij maar niet meer. Op naar de volgende man. c- het eten was wel lekker. **** mannen. d- moet ik ook niet zoveel praten als ik zo zenuwachtig ben. Ferdinand Of e: het eten was te lekker en aangezien ik onwijs trek had, had ik totaal geen zin om naar zijn fabeltjes te luisteren. Aan de einde van de avond bedankte ik hem (netjes) voor het etentje en daarbij zeg ik nadrukkelijk: het heeft gesmaakt! En wanneer gaan we weer eens lunchen??? ;)

Fruitmandaat
12-01-2004, 16:28
Darien, ik werk niet samen. Ik heb vaak de neiging om aan te pappen met mijn vrouwelijke partners. En een menage a trois zou te veel afleiding van het werk zijn. Ferdinand

Darine_Chamalia
12-01-2004, 16:34
Origineel gepost door Fruitmandaat Darien, ik werk niet samen. Ik heb vaak de neiging om aan te pappen met mijn vrouwelijke partners. En een menage a trois zou te veel afleiding van het werk zijn. Ferdinand (Darine is the name) Je weet niet wat je mist!! Je kan ons hulp heel goed gebruiken...maar als jij denkt er misbruik van te maken dan :zwaai:

Kusje
12-01-2004, 16:35
Origineel gepost door Fruitmandaat Kusje, uiterlijk zegt weinig over jouw houding tegenover mannen. Beschrijf jezelf maar eerst eens en geef eens aan wat jouw meest negatieve etikette is, die je jezelf hebt gegeven of die je door een ander is aangeplakt. En of je daar last van hebt bij het benaderen of benaderd worden. Heb je veel of weinig zelfvertrouwen? Aan de hand van wat vragen zal ik je risicofactor bepalen; dat is de mate waarin jij risico's durft te nemen in het leven. Dit is namelijk erg belangrijk. Eerste vraag: 1- Iemand vraagt je mee uit eten. Het is een leuke jongen. Het eten is lekker, maar jullie leren elkaar weinig kennen. Een echt gesprek komt nooit van de grond. Je krijgt het gevoel dat het aan jou ligt. Na het etentje en de bioscoop ga je alleen naar huis. Zonder duidelijkheid of je de jongen ooit nog zult spreken. Wat denk je dan? a- ik boei een man ook nooit. Ik heb hem de dood in verveeld, die belt mij nooit meer. b- sukkel, dan belt hij maar niet meer. Op naar de volgende man. c- het eten was wel lekker. **** mannen. Volgende keer neem ik hetzelfde + een gemarineerde lamskotelet gedrapeerd in kaviaarolie om de lijer extra te laten lijden. d- moet ik ook niet zoveel praten als ik zo zenuwachtig ben. Ferdinand Zeker antwoord B.

Fruitmandaat
12-01-2004, 16:44
Jij lijdt aan een excessieve drang tot hoogmoedig gedrag. In mensentaal: je denkt dat je heel wat bent, terwijl je heel wat niet bent. Als je begrijpt wat ik bedoel. Een normaal mens zou het zich aantrekken dat de date mislukt is. Jij bent niet normaal. Er valt wel iets te doen met deze diagnose, maar dat is tijdrovend. Ferdinand

rodina
12-01-2004, 16:50
je hebt gelijk kusje antwoord B zou ik ook gekozen hebben, dus kben volgens Ferdinand ook niet normaal zijn ha ha ha ha ha kdenk dat alle meiden voor B gaan dus Ferdinand jij bent NIET NORMAAL kusieees

Fruitmandaat
12-01-2004, 16:51
Darine en Kusje, jullie kunnen wel degelijk helpen. Ik ga op vakantie. Als jullie ondertussen de klachten sorteren op urgentie? Geen levensmoeheidpatienten enzo, alleen mensen met een tijdelijke afname van het zelfvertrouwen (en dat zijn er hier veel kachkach). Darine, neem jij contact op met Dr. JohnJohnofiets en vraag naar wat literatuur omtrent het onderbewustzijn van de gemiddelde forum-bezoeker. I'm out.

Kusje
12-01-2004, 16:52
Origineel gepost door Fruitmandaat Jij lijdt aan een excessieve drang tot hoogmoedig gedrag. In mensentaal: je denkt dat je heel wat bent, terwijl je heel wat niet bent. Als je begrijpt wat ik bedoel. Een notmaal mens zou het zich aantrekken dat de date mislukt is. Jij bent niet normaal. Er valt wel iets te doen met deze diagnose, maar dat is tijdrovend. Ferdinand Hahahahahahaha Leuk gedaan Fruitje....maar vind je zelf niet dat je de zaak wel erg eenzijdig belicht? Misschien voelt de jongen zich wel te veel voor mij en besluit me niet te bellen. Nee...ik zeg het verkeerd. Hij voelt zeker niets voor mij en belt daarom niet. Voor mij een reden om verder te gaan met mijn leven. Ok...stel ik had A gekozen :D

Fruitmandaat
12-01-2004, 16:54
Origineel gepost door rodina je hebt gelijk kusje antwoord B zou ik ook gekozen hebben, dus kben volgens Ferdinand ook niet normaal zijn ha ha ha ha ha kdenk dat alle meiden voor B gaan dus Ferdinand jij bent NIET NORMAAL kusieees Rodina, een goede aanpak vereist eerlijkheid. Er is geen mens op aarde die niet een beetje aan zichzelf gaat twijfelen als iemand na een mislukte date nooit meer belt. Hou je vol dat dit wél zo is, dan lijd je aan het koppigheissyndroom van up, die het gevolg is van een ontkenningsfase.

Darine_Chamalia
12-01-2004, 16:57
Origineel gepost door Fruitmandaat Jij lijdt aan een excessieve drang tot hoogmoedig gedrag. In mensentaal: je denkt dat je heel wat bent, terwijl je heel wat niet bent. Als je begrijpt wat ik bedoel. Een normaal mens zou het zich aantrekken dat de date mislukt is. Jij bent niet normaal. Er valt wel iets te doen met deze diagnose, maar dat is tijdrovend. Ferdinand Ik als psycholoog zeg: Een jongedame, die weet wat ze wilt. En niet te veel verwacht van zo'n afspraakje. Waardoor zij al gauw ontdekt en dat puur vanuit haar gevoelens en zegt: op to the next one! Een dame die zeker niet veel tijd en energie in een relatie wil steken. (onnodige relatie) Misschien een sterke mensenkennis en een sterke zelfvertrouwen. Anderen kunnen dat als niet normaal zien, maar wat voor haar heeeeeeeel normaal is! Elke halte heeft een eindhalte! Het zou misschien een lange rit voor je worden maar blijf zitten waar je zit want de eindbestemming is bekend! ;)

Fruitmandaat
12-01-2004, 16:57

Dan had ik je wat zelfvertrouwen gegeven. Daar heb ik hele goede methodes voor. Na mijn welverdiende vakantie. Marokkaanse patienten hebben een diepe put vol emoties. Eerst maar eens een duikbrevet halen in Thailand. Ciao.

Pagina's : [1] 2 3