Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie weet dit???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Nadora84
27-06-2008, 20:46

Is een marokkaanse paspoort verplicht als ik naar Marokko ga? Of is een carte national ook genoeg? Kom je ook binnen met alleen een Nederlandse paspoort? Ik ken het beleid daar niet, wie kan me helpen?

unforgettable
27-06-2008, 20:47
Nou, mijn vader stempelt altijd alles af, maar vanaf je 18e moet je tegenwoordig een la carte national hebben en een nederlands paspoort.. Ik weet wel zeker dat een Marokkaans paspoort niet hoeft, die heb k ook niet, en k ga elk jaar..

Nadora84
27-06-2008, 20:52
Nou, mijn vader stempelt altijd alles af, maar vanaf je 18e moet je tegenwoordig een la carte national hebben en een nederlands paspoort.. Ik weet wel zeker dat een Marokkaans paspoort niet hoeft, die heb k ook niet, en k ga elk jaar.. Dank je wel voor je antwoord. ;) Ik ben pas 24 jaar geworden, ik denk zelf dat een la carte national wel voldoende zal zijn. Maar ik wil het zeker weten voordat ik vertrek.

Fargh
27-06-2008, 21:55
Dank je wel voor je antwoord. ;) Ik ben pas 24 jaar geworden, ik denk zelf dat een la carte national wel voldoende zal zijn. Maar ik wil het zeker weten voordat ik vertrek. Een CIN alleen is niet voldoende. Een nederlands paspoort alleen is voldoende, al gaan ze wel zeuren waar je CIN is. Maar je geraakt er wel in !

Nadora84
27-06-2008, 22:01

Een CIN alleen is niet voldoende. Een nederlands paspoort alleen is voldoende, al gaan ze wel zeuren waar je CIN is. Maar je geraakt er wel in ! Dat is me al een keer overkomen. :jammer: Maar ik wist niet dat ze het daarover hadden. Waarom doen ze zo erg om een Marokkaanse paspoort? Zoveel waarde heeft hij niet.

Fargh
27-06-2008, 22:07
Dat is me al een keer overkomen. :jammer: Maar ik wist niet dat ze het daarover hadden. Waarom doen ze zo erg om een Marokkaanse paspoort? Zoveel waarde heeft hij niet. Nationale trots ! Waarom een marokaan in het buitenland zich niet kan binden met Marokko. Anders geformuleerd, marokanen doen ALTIJD moeilijk !

Nadora84
27-06-2008, 22:10
Nationale trots ! Waarom een marokaan in het buitenland zich niet kan binden met Marokko. Anders geformuleerd, marokanen doen ALTIJD moeilijk ! :giechel: Nu ben je duidelijk, zo mag ik het horen! Marokko is altijd machakil. Hoe je ook doet, het is gewoon nooit goed:jammer: Waar woon jij in Marokko dan?

Compassionate
27-06-2008, 22:47
Wat ik wel weet is dat je wel een La Carte National moet hebben anders kom je Marokko niet binnen dat deden ze bij mij heel erg moeilijk. Totdat wij er geld voor hadden gegeven was 't geen probleem. :moe: Zonder een La Carte kom je Marokko moeilijk binnen hoor, je nederlandse paspoort kan je dan wel vergeten je gaat niet naar europa.

Nadora84
27-06-2008, 22:50
Wat ik wel weet is dat je wel een La Carte National moet hebben anders kom je Marokko niet binnen dat deden ze bij mij heel erg moeilijk. Totdat wij er geld voor hadden gegeven was 't geen probleem. :moe: Zonder een La Carte kom je Marokko moeilijk binnen hoor, je nederlandse paspoort kan je dan wel vergeten je gaat niet naar europa. Jeetje man. Ze doen ook altijd moeilijk om niets. Dit herken ik gewoon:moe: Thnx voor je bevestiging;)

zanoeba
27-06-2008, 22:52
ik had toevallig zelfde vraag, Marokkaanse paspoort is verlopen en geen zin in die ellende van de Marokaanse ambassade :p

Compassionate
27-06-2008, 22:52
Jeetje man. Ze doen ook altijd moeilijk om niets. Dit herken ik gewoon:moe: Thnx voor je bevestiging;) Om alles doen ze moeilijk je moet niet tegen hun spreken, want alleen geld spreekt voor hun. Ik snap ze niet ze krijgen loon en ze willen meer geld, maarja alsof ze veel loon krijgen.:hihi:

Compassionate
27-06-2008, 22:54
ik had toevallig zelfde vraag, Marokkaanse paspoort is verlopen en geen zin in die ellende van de Marokaanse ambassade :p Weet je wat je dan kan doen, dan kan je alvast naar de marokkaanse consulaat gaan en alvast zeg maar een nieuwe aanvragen. Maar dat duurt altijd lang dus dan geven ze je een papier mee waarvan er staat dat je er één heb aangevraagd. Dat kan je dan aan de ambassade geven dat hebben ze ook bij mijn broertje gedaan.

Nadora84
27-06-2008, 23:06
ik had toevallig zelfde vraag, Marokkaanse paspoort is verlopen en geen zin in die ellende van de Marokaanse ambassade :p :haha: Kan ik me voorstellen ja. Daarom vraag ik het ja, de mijne is ook verlopen.

Nadora84
27-06-2008, 23:07
Om alles doen ze moeilijk je moet niet tegen hun spreken, want alleen geld spreekt voor hun. Ik snap ze niet ze krijgen loon en ze willen meer geld, maarja alsof ze veel loon krijgen.:hihi: Ze willen gewoon jnoen doen. :giechel: Ik blijf altijd relax en doe gewoon alsof ik ze niet snap. Dan krijgen zij maar lekker jnoen:ego:

Compassionate
27-06-2008, 23:07

Ze willen gewoon jnoen doen. :giechel: Ik blijf altijd relax en doe gewoon alsof ik ze niet snap. Dan krijgen zij maar lekker jnoen:ego: Alsof ik hun snap ik kan geen woordje arabiche verstaan.:gniffel:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7