Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom hoor je soms weken (maanden) lang niks negatiefs over marokkanen en......

Pagina's : [1] 2

Ali_Z
12-01-2004, 13:59

Waarom hoor je soms weken of zelfs maanden lang niks negatiefs over marokkanen en......in sommige perioden hoor je opeens elke dag iets negatiefs. Zijn er media die anti-marokkanen campagnes achter de hand houden als de kijkcijfers, lezersaantallen tegenvallen? :confused: OF puuuuuur toeval :giechel: Informatie = macht Dat blijkt maar weer

Ali_Z
12-01-2004, 14:15
Origineel gepost door CantLet_YouGo Wel eens gehoord van... Media die liegen?? Begrijpend lezen is niet je sterkste eigenschap.

AAAbracadaver
12-01-2004, 14:16
Origineel gepost door Ali_Z Waarom hoor je soms weken of zelfs maanden lang niks negatiefs over marokkanen en......in sommige perioden hoor je opeens elke dag iets negatiefs. Zijn er media die anti-marokkanen campagnes achter de hand houden als de kijkcijfers, lezersaantallen tegenvallen? :confused: OF puuuuuur toeval :giechel: Informatie = macht Dat blijkt maar weer Tja de media houdt af en toe een pauze, dit om stigmatisering te voorkomen. En iets achter de hand houden is niet echt nodig met zo'n gestage aanvoer van voorvallen en nieuws.

Ali_Z
12-01-2004, 14:21
Origineel gepost door Abracadaver Tja de media houdt af en toe een pauze, dit om stigmatisering te voorkomen. En iets achter de hand houden is niet echt nodig met zo'n gestage aanvoer van voorvallen en nieuws. Ga even rechtop staan, want je staat op je kop

AAAbracadaver
12-01-2004, 14:23

Origineel gepost door Ali_Z Ga even rechtop staan, want je staat op je kop Om Henk Spaan te citeren : "Vraag het me dan niet !!!" :D

Ali_Z
12-01-2004, 14:26
Origineel gepost door Abracadaver Om Henk Spaan te citeren : "Vraag het me dan niet !!!" :D Henk Spaan en citeren :jammer:

an3sdej
12-01-2004, 14:43
Wacht maar eens tot het weer voorjaar wordt, als de vrouwen weer iets luchtiger gekleed gaan, en zwemmen weer kan.

an3sdej
12-01-2004, 14:44
Nu is trouwens de hoofddoek in ale westerse landen een hot issue.

an3sdej
12-01-2004, 14:50
Cant let doing it cantlet. Bedankt voor de aanmoediging jochie!

Scottie
12-01-2004, 15:44
Nou, maar het is toch eigenlijk fijn dat er geen slecht nieuws is? Zelfs ik werd er niet goed van, van die stroom nare berichten. Goed, ik heb ook geplaatst maar dat is mijn taak: plaatsen, goed of slecht. Zouden Marojongeren nu zo langzamerhand niet moeten leren schaatsen? Lekker met z'n allen "fleuren" op de ijsbaan. Ook een leuke manier om te chancen met de dames. Dan zij ze ook even van rottige discriminatie bij die disco's af. Scottie.

Ali_Z
12-01-2004, 15:51
Origineel gepost door CantLet_YouGo Moet ik nu lachen? :rolleyes: Ik zou me zorgen maken, lachen doen we wel als er wat te lachen valt.

Ali_Z
12-01-2004, 15:54
Origineel gepost door an3sdej Wacht maar eens tot het weer voorjaar wordt, als de vrouwen weer iets luchtiger gekleed gaan, en zwemmen weer kan. Wachten? Ik wacht er niet op Sta je te popelen op dat smakelijke nieuws? Het gedrag wat die gasten vertonen hoort bij pubers die zich in groepen verschansen. Pas maar op dat ze jou niet aanranden ;)

Ali_Z
12-01-2004, 16:00
Origineel gepost door an3sdej Nu is trouwens de hoofddoek in ale westerse landen een hot issue. Zit je weer cultuur, geloof en afkomst door 1 grote hoop te gooien. Arme ventje toch, schrijf het ergens op a Jopi Popi en hang t op je beeldscherm dan vergeet je het niet meer. Marokkaan=Marokkaan Moslim=Moslim Dus een Moslim is niet per definitie Marokkaan. En ik zie niet wat de link is tussen het hoofddoekje wat ter discussie staat en negatieve eraan. Of is bij jou alles wat gelinkt zou kunnen worden aan de islam bij voorbaat al negatief. De Klawie!

1980
12-01-2004, 17:33
Marokkanen worden opeens minder populair we stonden net op nr 1 in de daadlijsten...je merkt ook dat de kijkcijfers opeens dalen :D Waarom zorgt de media er niet voor dat Marokkanen dezelfde aandacht krijgen als wat ze afgelopen jaren hebben gedaan over Kut Marokkaan maar dan met de positieve dingen...hmmm dat trekt een mens niet zo aan he. Mensen willen roddels, willen nieuws, zoeken een excuse. Bovendien krikt dat de kijkcijfers omhoog...ja ja slim bedacht!

Kassadar
12-01-2004, 23:15

Ik denk dat het aan het weer licht het is te koud om buiten rond te hangen.:) Niet alleen voor marokkanen maar voor iedereen eigenlijk,kijk maar als je uit gaat,dan is de kroeg of disco toch minder druk en heb je in de nacht bus of trein altijd plaats. In het voorjaar zie je het drukker worden en dan is je portomone uit je zak halen of iemand aankijken niet echt verstandig.

Pagina's : [1] 2