Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Leuk werk!!!

Pagina's : [1] 2 3

Che_Guevera
27-06-2008, 15:22

Ik run een bedrijf heet Adult Media consumers, Ik ben op zoek naar dames die op Soft Erotische beurzen in belgie, duitsland, nederland, spanje, denemarken en portugal willen promoten van producten van verschillende aard. Het kan gaan om bijvoorbeeld voedingssupplementen ten behoeve van het vergroten van libido, Durex Play assortiment, massagesalons, Kuuroorden tot aan auto's (met een sexy uitstraling denk aan mercedes sportmodellen, nieuwe opel tigra tot aan motoren) Wat wij zoeken zijn promotiemodellen die in sexy maar stijlvolle jurken een product kunnen aanprijzen. wij vragen dames die; - zelfverzekerd zijn - lichte presentatie werkzaamheden kunnen voeren - minimaal MBO- niveau - assertief - spontaan - modebewust en goed verzorgd uiterlijk liefst vragen wij dames te reageren met een mediterraan uiterlijk. De verdiensten zijn conform cao evenementen-host schaal 8 periodiek 4. Dit zou bij een 32 urige werkweek overeenkomen met 2600 bruto p/m De werktijden zijn echter niet fulltime maar op maandbasis 24 uur tot 48 uur Dit komt neer op per gewerkte dag 150 euro netto ivm het belastingvoordeel en toeslagen. Indien je geintereseerd bent kun je een pm terugsturen voor verdere info. Mvg, Fabio

spoelbakduiker
27-06-2008, 15:42
Ik run een bedrijf heet Adult Media consumers, Ik ben op zoek naar dames die op Soft Erotische beurzen in belgie, duitsland, nederland, spanje, denemarken en portugal willen promoten van producten van verschillende aard. Het kan gaan om bijvoorbeeld voedingssupplementen ten behoeve van het vergroten van libido, Durex Play assortiment, massagesalons, Kuuroorden tot aan auto's (met een sexy uitstraling denk aan mercedes sportmodellen, nieuwe opel tigra tot aan motoren) Wat wij zoeken zijn promotiemodellen die in sexy maar stijlvolle jurken een product kunnen aanprijzen. wij vragen dames die; - zelfverzekerd zijn - lichte presentatie werkzaamheden kunnen voeren - minimaal MBO- niveau - assertief - spontaan - modebewust en goed verzorgd uiterlijk liefst vragen wij dames te reageren met een mediterraan uiterlijk. De verdiensten zijn conform cao evenementen-host schaal 8 periodiek 4. Dit zou bij een 32 urige werkweek overeenkomen met 2600 bruto p/m De werktijden zijn echter niet fulltime maar op maandbasis 24 uur tot 48 uur Dit komt neer op per gewerkte dag 150 euro netto ivm het belastingvoordeel en toeslagen. Indien je geintereseerd bent kun je een pm terugsturen voor verdere info. Mvg, Fabio moet je brains hebben voor dit soort werk.:maf:

Lovely_23
27-06-2008, 19:58
M.A.W: wil je als h.oer komen werken zodat wij onze producten kunnen verkopen :jammer:

Che_Guevera
28-06-2008, 00:02
moet je brains hebben voor dit soort werk.:maf: Het is niet zo dat je een universitaire studie moet hebben of iets dergelijks. Maar we willen geen bimbo's die niet welbespraakt zijn. Je moet immers kiunnen praten en een amicaal gesprek kunnen aangaan en mensen op de juiste manier weten te bereiken zodat ze juist de stand bezoeken die jij vertegenwoordigd. mvg, F

MrTestosteron4
28-06-2008, 12:50

moet je brains hebben voor dit soort werk.:maf: dat hoort bij hun trucjes om die meisjes te misleiden: wij zoeken zogenaamd geen domme bimbo's, maar slimme meiden. Wij bieden "respectabel" werk. Je moet ook modieus zijn. En het zijn JUIST de bimbo's die zich aangetrokken voelen door dit soort kreten, ze denken namelijk dat ze niet dom zijn en ook nog modieus :moe:

Miss_P0rnStar
28-06-2008, 14:23
Waarom alleen dames, mag MrTestosteron1/2/3/4 ook verkopen? Hij is erg goed in het verkopen van s.eks ;)

MrTestosteron4
28-06-2008, 14:31
Waarom alleen dames, mag MrTestosteron1/2/3/4 ook verkopen? Hij is erg goed in het verkopen van s.eks ;) ik verkoop niks ;) heb een eerbar beroep, in tegenstelling tot sommigen

Miss_P0rnStar
28-06-2008, 14:32
ik verkoop niks ;) heb een eerbar beroep, in tegenstelling tot sommigen Een bijbaantje dan? :D

MrTestosteron4
28-06-2008, 14:36
Een bijbaantje dan? :D heb ik niet nodig. Ik werk al 12 uur per dag neem jij dat bijbaantje maar aan, kan je je schulden betalen

Miss_P0rnStar
28-06-2008, 14:44
heb ik niet nodig. Ik werk al 12 uur per dag neem jij dat bijbaantje maar aan, kan je je schulden betalen Heb geen schulden :o Ik ben namelijk rijk :ego:

MrTestosteron4
28-06-2008, 14:48
Heb geen schulden :o Ik ben namelijk rijk :ego: rijk aan vrije tijd ja volg een opleiding of zoek een baan

Miss_P0rnStar
28-06-2008, 15:05
rijk aan vrije tijd ja volg een opleiding of zoek een baan Heb een opleiding en een baan! Ik ben gewoon geweldig! :ego:

MrTestosteron4
28-06-2008, 15:08
Heb een opleiding en een baan! Ik ben gewoon geweldig! :ego: ja, vast wat voor "opleiding" doe je en wat voor "baan" heb je ? hoe geweldiger iemand zichzelf vindt, hoe minder hij/zij in het echt zal voorstellen

Iris.
28-06-2008, 15:12
Als je MBO hebt kan je beter doorleren voor een écht beroep dan staan sle/tten op een of andere beurs voor geile mannen met een grote auto! Ik zou het proberen in van die discotheken met van die losgeslagen meisjes die halfnaakt lopen om de eerste beste jongen mee naar huis te nemen! Dan kan je het inkomen verlagen naar 50 e/pm want die vinden alles goed.

MrTestosteron4
28-06-2008, 15:14

Als je MBO hebt kan je beter doorleren voor een écht beroep dan staan sle/tten op een of andere beurs voor geile mannen met een grote auto! Ik zou het proberen in van die discotheken met van die losgeslagen meisjes die halfnaakt lopen om de eerste beste jongen mee naar huis te nemen! Dan kan je het inkomen verlagen naar 50 e/pm want die vinden alles goed. ik vind jou een geschikte kandidate voor wat hij zoekt

Pagina's : [1] 2 3