Bekijk originele versie : marokkaanse meisjes/vrouwen zijn echt makkelijk
smartie4
12-01-2004, 13:36
Ik was van het weekend uitgegaan
Nou effe beginnen
EINDHOVEN
Mijn matti driss komt een meisje tegen 29 jaar souad uit veenendaal
2 minuten later in de auto en ja hoor jullie weten het wel
2 minuten later eh ibad allah shit
ARNHEM
Ik zat bij de bar met driss, komt een meisje op me aflopen 23 jaar en die zegt tegen driss mag ik erbij en ze komt naast me zitten
opeens pakt ze me op de bek gatveredamme het was vies en smekte haar gewoon op der gezicht ze was helemaal volgezopen
ROTTERDAM
Now en Wow
was weer met driss liep ik af op een nederlands meisje en een dis gevangen, haha zien jullie hier verschil
MissSara
12-01-2004, 13:46
Als jij denkt dat Marokkaanse meisje makkelijk zijn, ben je mij blijkbaar niet tegen gekomen! :o
En geloof mij, dat er nog veeeeeeeeeel meeeeer meiden zijn die niet zo makkelijk zijn als de wijven die je bent tegen gekomen :zwaai:
Samiatje
12-01-2004, 13:54
Ik zie de verschil duielijk jah, overduidelijk, jah jammer genoeg heb je van die goedkope meiden he , Lah 7ouhea oua kouwata ille billehi l3adiem.. :jammer:, Mah ikke, Ben Hard To Get, dus mij krijg je ni so makkelijk hoors;) en Zoals MissSara zei.. veel meiden zijn net als mij niet allemaal van die goedkope, dan zou t rwiena zijn .. Majah.. je heb t se he :)
Grtz Samia
smartie4
12-01-2004, 13:56
Ja precies jammer genoeg heb je ze , het is echt slecht gesteld met de marokkaanse vrouwelijke ras, echt niet normaal meer
zielig en wanhopig, gelukkig ben ik nog vrijgezel en wil me niet settelen ik ben de qare nog niet tegengekomen
er zijn er altijd een paar die het voor de rest verpesten
jasmina19
12-01-2004, 14:15
de ECHTE MAROKKAANSE MEIDEN zijn dan ook niet in een discotheek te vinden!!! dussss enne de laatste die makkelijk te krijgen zijn dat zijn wij!
Origineel gepost door smartie4
Nou effe beginnen
EINDHOVEN
ARNHEM
Ik zat bij de bar met driss, komt een meisje op me aflopen 23 jaar en die zegt tegen driss mag ik erbij en ze komt naast me zitten
opeens pakt ze me op de bek gatveredamme het was vies en smekte haar gewoon op der gezicht ze was helemaal volgezopen
ROTTERDAM
Now en Wow
was weer met driss liep ik af op een nederlands meisje en een dis gevangen, haha zien jullie hier verschil
Duuuuhhh je zoekt de makkelijke meisjes op!!! Eeen moeilijk meisje vind je niet in een bar...
Moeilijke meisje liggen op dat tijdstip in hun bed...
Ga naar de moskee, daar vind je de moeilijk meiden... Dan krijg je geen dis, maar een te.ringklap:)
Nou effe beginnen
EINDHOVEN
ARNHEM
ROTTERDAM
Now en Wow
Ewa je komt ze tijdens het uitgaan tegen zeg je. is dat niet genoeg gezegd....Mij zul je ni vinden tijdens het uitgaan. Ok ik moet toegeven dat sommoge meiden die niet mogen uitgaan nog steeds zulke dinegn nu eenmaal doen, maar ja moeten wij dan allemaal over 1 kam gescheerd worden?
genoeg normale marokkaanse meiden hoor!
greetzz
saffy
SAMMYGIRL
12-01-2004, 14:16
Realiteit?
MissSara
12-01-2004, 14:19
Ja precies jammer genoeg heb je ze , het is echt slecht gesteld met de marokkaanse vrouwelijke ras, echt niet normaal meer
zielig en wanhopig, gelukkig ben ik nog vrijgezel en wil me niet settelen ik ben de qare nog niet tegengekomen
En hoe zit het met het mannelijke ras???? Volgens mij zitten er daar veel meer rotte appels tussen.
Ik word er zoooooo DOODMOE van, altijd maar het eeuwige gezeik over Marokkaanse meisje.......
Jij bent de ware dus nog niet tegen gekomen, maar ondertussen hou je, je wel lekker bezig met weet ik veel wie allemaal???!! Of niet soms???
Het feit dat jij of jou vriend op de achterbank van een auto ligt te flikvlooien is NET zo erg als, dat een meisje hier aan mee doet.
Dus niet alleen maar de dames afkraken die zo naïef waren om met je vriend mee te gaan.....maar OOK jouw vriend, die zich niet als een echte vent kon gedragen en tegen die dames zeggen...."move along.....!"
jasmina19
12-01-2004, 14:21
that's the spirit girl!!!
amira_maroc
12-01-2004, 14:27
[QUOTE]Origineel gepost door guppie
[B]Duuuuhhh je zoekt de makkelijke meisjes op!!! Eeen moeilijk meisje vind je niet in een bar...
Moeilijke meisje liggen op dat tijdstip in hun bed...
Ga naar de moskee, daar vind je de moeilijk meiden... Dan krijg je geen dis maar een te.ringklap:)
:) goed gezegd meid
RisLaine
12-01-2004, 14:39
Nou effe beginnen
EINDHOVEN
ARNHEM
ROTTERDAM
Now en Wow
Beste Jongen, Helemaal Gelijk..! :giechel:
sweet_nadoria
12-01-2004, 14:54
Ewa a einstein kijk waar je ze tegen komt !!
Je zegt zelf; ik was in het weekend UITGEGAAN !!
Zulke respectloze wezens kom je inderdaad alleen daar tegen !!
:jammer:
MissSara
12-01-2004, 15:12
Origineel gepost door sweet_nadoria
Ewa a einstein kijk waar je ze tegen komt !!
Je zegt zelf; ik was in het weekend UITGEGAAN !!
Zulke respectloze wezens kom je inderdaad alleen daar tegen !!
:jammer:
Respectloze wezens??? :eek:
Sorry....ik heb een paar hele goede vriendinnen die wel eens uit gaan en geloof me als ik zeg dat dat zekers geen respectloze wezens zijn!
Wie is hier nou respectloos??? :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.