Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zwarte magie

Pagina's : [1] 2

JustAGirl22
12-01-2004, 13:04

Salam, Ik wil even deze topic plaatsen en jullie meningen hierover... Ik ben 3 weken geleden naar een vrouw geweest omdat ik me altijd heel slecht voel en gewoon voelde dat er iets niet klopte.Dus ben ik met mijn mama naar een vrouw geweest om te zien wat er aan de hand is.Nu moet je wel weten dat ik hier al jaren last van heb maar nooit wilde gaan. Tot ik van mijn moeder moest dus we zijn geweest en die vrouw waar we naartoe gingen zag alleen al bij het binnen komen dat er wat met me scheelde. Ze gelijk ging kijken of shor hiermee temaken had en ze deed van alles en toen zei ze echt heel luid van ja je dochter zit vol shor maar dan ook VOL. Weet je ik dit wel verwachte maar toen begon ze echt van alles te zeggen dat ik echt moest huilen van mensen willen je kapot maken en vooral jaloezie is de oorzaak van heel dit gebeuren.Nou ik begon echt te huilen omdat ze zo veel zei dat me echt pijn deed aangezien ik nooit iemand kwaad doe en dan krijg je zulke dingen te horen. Mijn mama vroeg wat voor soort shor hebben ze dan gebruikt en ze zei alle wegen die leiden tot shor bezit je dochter en het is zoveel dat ik niet weet wat eerst weg te halen.Sind die dag slaap ik nog slechter en het liefste van al wil ik dit niet geloven omdat ik niet kan geloven waarom mensen zo slecht handelen?Ik heb het kort gehouden want er is nog veel meer gezegd.Waarom mensen je niets gunnen begrijp ik echt niet wallah... Wie heeft er evaring met zulke situaties en wat moet je doen.Ik bid en vertrouw op ALLAH swt maar zo zie je maar de de slechtheid van de mens blijkbaar veel sterker is maar goed... Ik zou graag jullie meningen hierover willen en wat jullie ervan denken... Shoukran bezaf Thalla :zwaai:

Mouny
12-01-2004, 13:08
Heb sbar ougti... de weg naar de het ultieme geluk is Allah vertrouw op Hem in InshaAllah komt alles goed.

JustAGirl22
12-01-2004, 13:09
Dank je lieverd Boussa

Kawtarina
12-01-2004, 13:14
Ow dat zulke mensen nog bestaan! Zoals Mouny al zei heb sbar en vertouw op Allah, alles komt inshallah goed meid

Samara77
12-01-2004, 13:17

Origineel gepost door JustAGirl22 Salam, Ik wil even deze topic plaatsen en jullie meningen hierover... Ik ben 3 weken geleden naar een refki geweest omdat ik me altijd heel slecht voel en gewoon voelde dat er iets niet klopte.Dus ben ik met mijn mama naar een vrouw geweest om te zien wat er aan de hand is.Nu moet je wel weten dat ik hier al jaren last van heb maar nooit wilde gaan. Tot ik van mijn moeder moest dus we zijn geweest en die vrouw waar we naartoe gingen zag alleen al bij het binnen komen dat er wat met me scheelde. Ze gelijk ging kijken of shor hiermee temaken had en ze deed van alles en toen zei ze echt heel luid van ja je dochter zit vol shor maar dan ook VOL. Weet je ik dit wel verwachte maar toen begon ze echt van alles te zeggen dat ik echt moest huilen van mensen willen je kapot maken en vooral jaloezie is de oorzaak van heel dit gebeuren.Nou ik begon echt te huilen omdat ze zo veel zei dat me echt pijn deed aangezien ik nooit iemand kwaad doe en dan krijg je zulke dingen te horen. Mijn mama vroeg wat voor soort shor hebben ze dan gebruikt en ze zei alle wegen die leiden tot shor bezit je dochter en het is zoveel dat ik niet weet wat eerst weg te halen.Sind die dag slaap ik nog slechter en het liefste van al wil ik dit niet geloven omdat ik niet kan geloven waarom mensen zo slecht handelen?Ik heb het kort gehouden want er is nog veel meer gezegd.Waarom mensen je niets gunnen begrijp ik echt niet wallah... Wie heeft er evaring met zulke situaties en wat moet je doen.Ik bid en vertrouw op ALLAH swt maar zo zie je maar de de slechtheid van de mens blijkbaar veel sterker is maar goed... Ik zou graag jullie meningen hierover willen en wat jullie ervan denken... Shoukran bezaf Thalla :zwaai: Je zegt dat het een refki is, maar ook dat het een vrouw is.... :confused: was het soms een vrouwelijke refki waar je geweest was? Een refki is namelijk iemand die in de Moskee mensen voor leid met bidden enzo......en dan heb ik nog een aantal vraagjes aan jou; vroeg die vrouw naar de (achter)naam van je ouders? En sprak ze ook onduidelijke dingen? Zo ja.....dan weet je dat het geen echte refki of imaam is, maar gewoon een oplichtster, en de meeste dingen die ze heeft verteld zijn gewoon leugens. Misschien is het wel waar dat 1 persoon jou niet veel gunt, maar zij maakt er gelijk iets dramatisch van. Alleen maar om geld af te kunnen troggelen. Je moeder had daar nooit naartoe mogen gaan. Moge Allah haar vergeven.

Thazemith
12-01-2004, 13:28
Salaam, Ben je nou naar een Refki of naar een vrouw geweest? Die 'wondervrouwen' zijn namelijk niet te vertrouwen. Ze praten je namelijk meer aan dan dat ze je genezen. Verder is het meer een mentale kwestie dan dat je werkelijk iets hebt. Dus geloof niet de verhalen en bidt tot Allah SWT. Zeg ook vaak Ayatie Ul Koersi (troonvers) op. InshaAllah zal je genezen van je slechte gevoelens die je hebt. Maar wees niet zwak, want het is zo dat als je een zwakke imaan hebt je veel makkelijker beinvloedbaar bent voor zulke aandoeningen. Allah ie Shafiek, Ma3a Salama

JustAGirl22
12-01-2004, 14:00
Sorry maar ik heb me een beetje verkeerd verwoord.Het is ZEKER geen waarzegster ofzo hoor heel zeker of ze doet geen shor ofzo voor alle duidelijkheid.Ze geneest mensen bv als je ooit heel hard geschrokken bent door een situatie dan haalt ze dat weg en ze geneest mensen dus ze gebruikt zeker geen voodoe ofzo daar zou ik geen stap binnen zetten laat staan mijn moeder die weet beter hoor maar ja hoe noem je zo iemand???Het is een vrouw je het kwade uit je haalt en je probeert te genezen...

sweet_nadoria
12-01-2004, 14:36
Ik ken ook iemand die shour had Ze is naar een refki geweest en die heeft haar geholpen. Wallah iela ik raad je aan om naar een refki te gaan. Die weet er meer van en je weet zeker dat je goed zit. Moge Allah je bijstaan en je leven zegenen met geluk. Moge Allah je behoeden van het kwade en Allah ie hatiek sbar .. Ameen Liefs, S. Nadoria

jasmina19
12-01-2004, 14:42
het bestaat zeker echt.. Jaloerse mensen, en vooral ex-en hebben daar last van, en maken hier gebruik van

bolleke
12-01-2004, 18:25
Wat erg man Wens je veel sbar toe groetjes

Tarkiztia
12-01-2004, 18:29
Heel erg voor je meid, ik wens je veel sterkte en sabr toe

Lady_moi
12-01-2004, 18:38
Iwa zulke mense bestaan :jammer: Mohim nog heel veel sterkte en sbar toegewenst :)

eyes_of_maroc
12-01-2004, 18:46
Mijn stiefmoeder gebruikt shor bij mijn vader en oom.. Maar mijn vader gelooft die shor niet dus hij verklaart de meeste mensen voor gek.. Ook is het zo dat je lichamelijk veel klachten krijgt.. maar sbar en geloof in Allah (swt) groetjes kusjes moi

Bent_Fes
12-01-2004, 19:50
Origineel gepost door JustAGirl22 Sorry maar ik heb me een beetje verkeerd verwoord.Het is ZEKER geen waarzegster ofzo hoor heel zeker of ze doet geen shor ofzo voor alle duidelijkheid.Ze geneest mensen bv als je ooit heel hard geschrokken bent door een situatie dan haalt ze dat weg en ze geneest mensen dus ze gebruikt zeker geen voodoe ofzo daar zou ik geen stap binnen zetten laat staan mijn moeder die weet beter hoor maar ja hoe noem je zo iemand???Het is een vrouw je het kwade uit je haalt en je probeert te genezen... Alleen Allah swt kan jou helpen, en geen enkel waarzegster of refki of wat dan ook!! Dat is Sirk billah, haram dus! Moge Allah SWT jou helpen....

Someya5
13-01-2004, 12:20

Origineel gepost door JustAGirl22 Salam, Ik wil even deze topic plaatsen en jullie meningen hierover... Ik ben 3 weken geleden naar een vrouw geweest omdat ik me altijd heel slecht voel en gewoon voelde dat er iets niet klopte.Dus ben ik met mijn mama naar een vrouw geweest om te zien wat er aan de hand is.Nu moet je wel weten dat ik hier al jaren last van heb maar nooit wilde gaan. Tot ik van mijn moeder moest dus we zijn geweest en die vrouw waar we naartoe gingen zag alleen al bij het binnen komen dat er wat met me scheelde. Ze gelijk ging kijken of shor hiermee temaken had en ze deed van alles en toen zei ze echt heel luid van ja je dochter zit vol shor maar dan ook VOL. Weet je ik dit wel verwachte maar toen begon ze echt van alles te zeggen dat ik echt moest huilen van mensen willen je kapot maken en vooral jaloezie is de oorzaak van heel dit gebeuren.Nou ik begon echt te huilen omdat ze zo veel zei dat me echt pijn deed aangezien ik nooit iemand kwaad doe en dan krijg je zulke dingen te horen. Mijn mama vroeg wat voor soort shor hebben ze dan gebruikt en ze zei alle wegen die leiden tot shor bezit je dochter en het is zoveel dat ik niet weet wat eerst weg te halen.Sind die dag slaap ik nog slechter en het liefste van al wil ik dit niet geloven omdat ik niet kan geloven waarom mensen zo slecht handelen?Ik heb het kort gehouden want er is nog veel meer gezegd.Waarom mensen je niets gunnen begrijp ik echt niet wallah... Wie heeft er evaring met zulke situaties en wat moet je doen.Ik bid en vertrouw op ALLAH swt maar zo zie je maar de de slechtheid van de mens blijkbaar veel sterker is maar goed... Ik zou graag jullie meningen hierover willen en wat jullie ervan denken... Shoukran bezaf Thalla :zwaai: hey meid, Ik kab me wel indenken hoe je voelt,ik heb namenljk ook zoiets meegemaakt,ik weet niet of jij er lichamenlijke klachten van hebt gehad,ik wel.Ik ben ook naar een Rhafkie geweest in Marokko maar datwas een man,hij heeft me een aantal dingen gezegd die ik moest doen,als je interesse hebt moet je maar een pm sturen zal ik zeggen wat ik moest doen,het is namenlijk heel persoonlijk zoiets en ik weet niet of je er baat bij hebt maar je kan het altijd proberen en wat ook belengerijk is voor iedereen om batalashor dragen in je kleding dit zal je helpen tegen het boze oog en shor.Ik weet dat zoiets heel moeilijk is,ik heb er ook zwaar onder geleden,negen van de tien keer komt dit uit jaloezie.maar het enige wat ik je nu kan zeggen is Sbar en laat maar wat horen als je er over wilt praten ofso... Thalla, :zwaai: Ciao Someya

Pagina's : [1] 2