Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een vraag!!!!

Pagina's : [1] 2 3

Imane4life
12-01-2004, 12:52

mijn zuster karima gaat binnenkort trouwen maar ze durft iets niet te vragen zou je je schaamhaar mogen vlechten bijv??? of is het verplicht te scheren dit is een serieuze vraag alsvast bedankt. wa ou3ekom wa salaam wa rahmoetallah wa barakatoehoe

hanoa
12-01-2004, 12:59
Origineel gepost door Imane4life mijn zuster karima gaat binnenkort trouwen maar ze durft iets niet te vragen zou je je schaamhaar mogen vlechten bijv??? of is het verplicht te scheren dit is een serieuze vraag alsvast bedankt. wa ou3ekom wa salaam wa rahmoetallah wa barakatoehoe salaam, deze keuze mag ze zelf maken.. maar 1 tip. in amsterdam hebben ze een salon, waar ze van die hele mooie vlechten kunnen maken en ze kunnen er ook een leuk kleurtje ingooien.. moch ze daar interesse hebben als je verdere info wilt..pm me maar ik moet wel zeggen..zonde om weg te halen, je kan er zoveel moois van maken :hihi:

ChOcOtOfFfF
12-01-2004, 14:07
vlechten? :schok: De Profeet (vrede en zegening zij met hem) heeft gezegd: "Vijf dingen zijn onderdeel van de fitrah; besnijdenis, de verwijdering van schaamhaar, het bijknippen van de snor, het knippen van de nagels en het plukken van okselhaar. (Overgeleverd in al-Bokhaari, 5441)

ChOcOtOfFfF
12-01-2004, 14:09
Origineel gepost door hanoa salaam, deze keuze mag ze zelf maken.. maar 1 tip. in amsterdam hebben ze een salon, waar ze van die hele mooie vlechten kunnen maken en ze kunnen er ook een leuk kleurtje ingooien.. moch ze daar interesse hebben als je verdere info wilt..pm me maar ik moet wel zeggen..zonde om weg te halen, je kan er zoveel moois van maken :hihi: haha jij bent echt grappig:haha:!

sorayah
12-01-2004, 15:19

als ik haar was zou ik het maar scheren want als ze gaat ****** is het niet zo mooi gezicht voor de man.Trouwens je schaamhaar laten vlechten lijkt me erg pijnlijk!!!!!!!!!!!

sweet_nadoria
12-01-2004, 15:33
Origineel gepost door Imane4life mijn zuster karima gaat binnenkort trouwen maar ze durft iets niet te vragen zou je je schaamhaar mogen vlechten bijv??? of is het verplicht te scheren dit is een serieuze vraag alsvast bedankt. wa ou3ekom wa salaam wa rahmoetallah wa barakatoehoe :schok: :schok: :schok: :schok: Ejemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Daysam
12-01-2004, 18:53
ben je nou echt serieus bezig?????????????????????????????????????? sorry maar ik moest echt kapot lachen net, ...........................nu nog........................aaaaaaaaaaaaaaaah mijn buik...............hahahahahahahaaaaa

omaymaa
12-01-2004, 19:19
VLECHTEN????

sweet_nadoria
12-01-2004, 19:46
Maar ze zeggen weleens VERSCHIL MOET ER WEZEN :lol: Zieke mensen asahbi

maghrebgirl20
12-01-2004, 21:22
:schrik2: vlechten, kifesh........... nieuwe mode?

JustAGirl22
12-01-2004, 21:37
Vlechtjes???Lijkt me leuk...:-) nou ik denk dat deze topic bedoeld is om iedereen eens goed te doen lachen wel het is je aardig gelukt hoor...Ik lig hier plat van't lachen wallah nog nooit zo iets stoms gehoord maar zekers wel grappig. Ik zou het gewoon verzorgd houden en goed bijknippen (scheren lijkt me niet zo prettig) verder moet ze het haar man niet moeilijker maken door die vlechtjes in de weg te leggen lijkt me geen goed idee. Hopelijk ben je verder geholpen maar ik ben zekers dat je beter weet... Thalla

Afrodite
13-01-2004, 09:04
Joh, waarom zet ze er geen dreadlocks in? Nog leuker! Ik hoop dat je een geintje maakt, zo niet, dan heb ik echt medelijden met jou en met je zus!

misstomaatje
13-01-2004, 10:51
Origineel gepost door hanoa salaam, deze keuze mag ze zelf maken.. maar 1 tip. in amsterdam hebben ze een salon, waar ze van die hele mooie vlechten kunnen maken en ze kunnen er ook een leuk kleurtje ingooien.. moch ze daar interesse hebben als je verdere info wilt..pm me maar ik moet wel zeggen..zonde om weg te halen, je kan er zoveel moois van maken :hihi: :hihi: :hihi:

Imane4life
28-01-2004, 12:00
hahahahah bedankt voor die reacties kiss imane

MiSsOuJDiA
28-01-2004, 18:39

3La GrAp VlEcHtEn !!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Pagina's : [1] 2 3