Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afstand nemen van je geliefde.

Missnadorja
12-01-2004, 12:07

Ik ben helemaal verliefd :Iluvu: op een antilliaan ,en bij het woord antilliaan denkt iedereen gelijk zeker aan een gouden mond en afgezakte broek maar dat is het in dit geval niet,anyway ben verliefd op hem en hij ook op mij we hebben het ook over trouwen gehad en hij wil graag moslim worden niet voor mij maar voor zichzelf maar het probleem is mijn ouders en broers ik weet niet wat ik moet doen ik probeer afstand te nemen heb hem al 5dagen niet gezien zit vol verdriet omdat ik denk dat het beter is als ik afstand neem en mijn ouders en mijzelf veel verdriet zal besparen maar andere kant denk ik hij is mij eerste grote liefde en hij heeft me altijd met respect behandeld en nu moet ik hem laten gaan.ik weet niet wat ik moet doen ik bid wel en vraag allah om hulp en om mij op het rechte pad te leiden. ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen serieuze reacties graag alvast bedankt.

01LaHbIbAh09
12-01-2004, 12:10
Origineel gepost door Missnadorja Ik ben helemaal verliefd :Iluvu: op een antilliaan ,en bij het woord antilliaan denkt iedereen gelijk zeker aan een gouden mond en afgezakte broek maar dat is het in dit geval niet,anyway ben verliefd op hem en hij ook op mij we hebben het ook over trouwen gehad en hij wil graag moslim worden niet voor mij maar voor zichzelf maar het probleem is mijn ouders en broers ik weet niet wat ik moet doen ik probeer afstand te nemen heb hem al 5dagen niet gezien zit vol verdriet omdat ik denk dat het beter is als ik afstand neem en mijn ouders en mijzelf veel verdriet zal besparen maar andere kant denk ik hij is mij eerste grote liefde en hij heeft me altijd met respect behandeld en nu moet ik hem laten gaan.ik weet niet wat ik moet doen ik bid wel en vraag allah om hulp en om mij op het rechte pad te leiden. ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen serieuze reacties graag alvast bedankt. Nog meer Bidden Schatje, en laat je niet misleiden door Shjitaan

RisLaine
12-01-2004, 12:11
Origineel gepost door Missnadorja Ik ben helemaal verliefd :Iluvu: op een antilliaan ,en bij het woord antilliaan denkt iedereen gelijk zeker aan een gouden mond en afgezakte broek maar dat is het in dit geval niet,anyway ben verliefd op hem en hij ook op mij we hebben het ook over trouwen gehad en hij wil graag moslim worden niet voor mij maar voor zichzelf maar het probleem is mijn ouders en broers ik weet niet wat ik moet doen ik probeer afstand te nemen heb hem al 5dagen niet gezien zit vol verdriet omdat ik denk dat het beter is als ik afstand neem en mijn ouders en mijzelf veel verdriet zal besparen maar andere kant denk ik hij is mij eerste grote liefde en hij heeft me altijd met respect behandeld en nu moet ik hem laten gaan.ik weet niet wat ik moet doen ik bid wel en vraag allah om hulp en om mij op het rechte pad te leiden. ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen serieuze reacties graag alvast bedankt. Zolang Hij Moslim Wil Worden, Zit Alles Goed Lieve Meid..! Sterkte.

meknessia86
12-01-2004, 12:16
Stimuleer hem om een moslim te worden en als hij dat dan is geworden en jullie "houden" nog van elkaar dan kan hij eventueel naar je ouders met de suiker. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Missnadorja
12-01-2004, 12:27

ik wil jullie graag bedanken voor jullie reacties moge allah jullie op het rechte pad leiden AMIEN.ander reacties zijn ook nog welkom

spoorloos_1
12-01-2004, 12:44
Origineel gepost door Missnadorja Ik ben helemaal verliefd :Iluvu: op een antilliaan ,en bij het woord antilliaan denkt iedereen gelijk zeker aan een gouden mond en afgezakte broek maar dat is het in dit geval niet,anyway ben verliefd op hem en hij ook op mij we hebben het ook over trouwen gehad en hij wil graag moslim worden niet voor mij maar voor zichzelf maar het probleem is mijn ouders en broers ik weet niet wat ik moet doen ik probeer afstand te nemen heb hem al 5dagen niet gezien zit vol verdriet omdat ik denk dat het beter is als ik afstand neem en mijn ouders en mijzelf veel verdriet zal besparen maar andere kant denk ik hij is mij eerste grote liefde en hij heeft me altijd met respect behandeld en nu moet ik hem laten gaan.ik weet niet wat ik moet doen ik bid wel en vraag allah om hulp en om mij op het rechte pad te leiden. ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen serieuze reacties graag alvast bedankt. 5 miljoen way to die choose one

AlMoet-Oukil
12-01-2004, 12:48
Origineel gepost door Missnadorja Ik ben helemaal verliefd :Iluvu: op een antilliaan ,en bij het woord antilliaan denkt iedereen gelijk zeker aan een gouden mond en afgezakte broek maar dat is het in dit geval niet,anyway ben verliefd op hem en hij ook op mij we hebben het ook over trouwen gehad en hij wil graag moslim worden niet voor mij maar voor zichzelf maar het probleem is mijn ouders en broers ik weet niet wat ik moet doen ik probeer afstand te nemen heb hem al 5dagen niet gezien zit vol verdriet omdat ik denk dat het beter is als ik afstand neem en mijn ouders en mijzelf veel verdriet zal besparen maar andere kant denk ik hij is mij eerste grote liefde en hij heeft me altijd met respect behandeld en nu moet ik hem laten gaan.ik weet niet wat ik moet doen ik bid wel en vraag allah om hulp en om mij op het rechte pad te leiden. ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen serieuze reacties graag alvast bedankt. Je zal c-ker een mooi kindje krijgen hoor.... :zwaai:

lella_Sabah
12-01-2004, 12:56
Nou moeilijk situatie! Ik zou zeggen vecht ervoor :stomp: (niet letterlijk bedoeld hoor) Maar als je ouders echt niet willen dan raad ik je aan om je bij dat besluit neer te leggen, want kies nooit iemand boven je ouders daar zal je levenslang spijt van krijgen. :zwaai: