Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Advies Nodig Van Meisjes Leifst Marokkaanse A.u.b

LZN
12-01-2004, 10:30

Dames ik jullie nodig want namelijk ik heb een vriendin al een maand lang maar ineens doet ze raar want ik had iets doms gedaan dat ik niet graag wil vertellen maar het is niet erg maar in haar ogen is het wel erg en sinds dien doet ze raar en negeert ze me een beetje maar ze groet me nog wel. WAT MOET IK DOEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALvast bedankt allemaal :zwaai:.

wardaroosje
12-01-2004, 10:32
salam ga met haar praten en leg het goed uit........... Zeg ook dat het zo niet gaat........ succes ermee

Nadia001
12-01-2004, 10:33
Praten moet je doen.... groetjes nadia

zekzek
12-01-2004, 10:34
doe je best om haar te overtuigen hoe het zat en vooral dat je er spijt van hebt als dat zo is..... In onze ogen zijn dingen vaak veel erger dan jullie denken..... succes

Afrodite
12-01-2004, 10:42

Het lijkt mij het beste dat je inderdaad een gesprek met haar aangaat. Wij vrouwen denken vaak anders over bepaalde dingen dan mannen. Dat is dus ook de reden waarom mannen ons nooit begrijpen. :D Succes! :zwaai:

JustAGirl22
12-01-2004, 11:29
Ik ben het volledig eens met de vorige reacties... je moet gewoon met haar praten en alle misverstanden uitpraten of wat er ook gebeurd is maar blijf niet rondlopen zonder actie te nemen daar wordt jij niet beter van zij en zeker niet dus gewoon eens goed met haar praten...kan veel helpen hoor. Veel succes en hopelijk komt het weer goed hé tussen jullie...Inscha-Allah. Thalla Boussa

Samirathebitch
12-01-2004, 11:37
GEWOON PRATEN MET DER WANT VOLGENS MIJN KOMT ZE HEEL KAPSONENS OVER!!!!!!MAAR JONGEN ANDERS DOE OOK PRECIES HOE ZE TEGEN JOUW REAGEERT ZAL DIE MEID WEL GOED DOEN... NIET PLAKKEN IN IEDER GEVAL DAT IS MIJN MENING