Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Leugenachtige liefdes

Fati7aaTjuH
11-01-2004, 22:01

Is een liefde gebaseerd op leugens een echte liefde? Ook al weet je dat het leugens zijn ... je gevoel blijft. Wat dan...?

praatjes
11-01-2004, 22:06
Dan moetje aannemen dat je gevoel liegt, het is dan aan jou om dat gevoel, met onmiddelijke ingaan weg te nemen.

Fati7aaTjuH
11-01-2004, 22:08
Hoe neem je een gevoel weg? Ik bedoel, je WEET al dat het leugens zijn en toch blijft het gevoel. Blijkbaar is het niet zo makkelijk om het gevoel weg te halen. Hoe neem je dus het gevoel dan weg ..

babyboy
11-01-2004, 22:24
Origineel gepost door Fati7aaTjuH Hoe neem je een gevoel weg? Ik bedoel, je WEET al dat het leugens zijn en toch blijft het gevoel. Blijkbaar is het niet zo makkelijk om het gevoel weg te halen. Hoe neem je dus het gevoel dan weg .. door je hoofd tegen een paal te slaan!

praatjes
11-01-2004, 22:25

Origineel gepost door Fati7aaTjuH Hoe neem je een gevoel weg? Ik bedoel, je WEET al dat het leugens zijn en toch blijft het gevoel. Blijkbaar is het niet zo makkelijk om het gevoel weg te halen. Hoe neem je dus het gevoel dan weg .. Breng een haat ervoor in plaats

Fati7aaTjuH
11-01-2004, 22:30
Origineel gepost door babyboy door je hoofd tegen een paal te slaan! Bij gebrek aan orginaliteit ...... Praatjes: Haat, tsja.. (Verdorie, ik moet ook gewoon op het onzinhoekje blijven :p :hihi: )

babyboy
11-01-2004, 22:39
Origineel gepost door Fati7aaTjuH Bij gebrek aan orginaliteit ...... Praatjes: Haat, tsja.. (Verdorie, ik moet ook gewoon op het onzinhoekje blijven :p :hihi: ) kijk, wil je een keer aardig doen en dan krijg je dit. je moet gewoon je hoofd tegen een paal slaan, dan voel je niks anders dan je hoofd, en hup je gevoelens zijn weg. tegen de muur slaan werkt niet echt, dus tegen een paal... alleen je moet voordat je het doet wel ff de ambulance opbellen.

littlegirl
11-01-2004, 22:41
weet k niej :(

Fati7aaTjuH
11-01-2004, 22:43
Origineel gepost door babyboy kijk, wil je een keer aardig doen en dan krijg je dit. je moet gewoon je hoofd tegen een paal slaan, dan voel je niks anders dan je hoofd, en hup je gevoelens zijn weg. tegen de muur slaan werkt niet echt, dus tegen een paal... alleen je moet voordat je het doet wel ff de ambulance opbellen. :verdomme: ... oke paal, ik zal het onthouden. Lief van u.

babyboy
11-01-2004, 22:44
Origineel gepost door Fati7aaTjuH :verdomme: ... oke paal, ik zal het onthouden. Lief van u. graag gedaan :giechel:

Fati7aaTjuH
11-01-2004, 22:45
Origineel gepost door littlegirl weet k niej :( Je ondertekening.... slik :(

Haatje
11-01-2004, 23:49
Ga ajb n keer spelen met die liefdes van jullie Bij gebrek aan liefde thuis, is elke persoon die je meer aandacht geeft dan de gemiddelde CS-bewoner opeens de ware. Ow plies, luister n keer naar mijn moeder, die heeft nooit ongelijk: 'Je weet pas wat liefde is, als je 24 uur met iemand samen hebt geleefd' Ik dacht dat homo's het moeilijk hadden met al die verwarrende gevoelens. De gemiddelde moslima blijkt t veel moeilijker te hebben. Verbazingwekkend hoe makkelijk sjaitan een spelletje met jullie kan spelen. Net of je een lollie aan n kleuter geeft. De 'moslima' denkt met haar hart, de 'moslim' met zn geslachtsdeel. Iedereen is vergeten waarom we n verstand hebben gekregen en dat verklaart die heerlijke situatie waarin we tegenwoordig zitten. T feit alleen al dat je nog serieus nadenkt over een of andere liefde die notabene op leugens is gebouwd @#$#% :wat?!: Tjeezus, wordt t nie tijd dat we wakker worden? We hebben echt lang genoeg geslapen

RisLaine
12-01-2004, 12:01
Origineel gepost door Haatje Ga ajb n keer spelen met die liefdes van jullie Bij gebrek aan liefde thuis, is elke persoon die je meer aandacht geeft dan de gemiddelde CS-bewoner opeens de ware. Ow plies, luister n keer naar mijn moeder, die heeft nooit ongelijk: 'Je weet pas wat liefde is, als je 24 uur met iemand samen hebt geleefd' Ik dacht dat homo's het moeilijk hadden met al die verwarrende gevoelens. De gemiddelde moslima blijkt t veel moeilijker te hebben. Verbazingwekkend hoe makkelijk sjaitan een spelletje met jullie kan spelen. Net of je een lollie aan n kleuter geeft. De 'moslima' denkt met haar hart, de 'moslim' met zn geslachtsdeel. Iedereen is vergeten waarom we n verstand hebben gekregen en dat verklaart die heerlijke situatie waarin we tegenwoordig zitten. T feit alleen al dat je nog serieus nadenkt over een of andere liefde die notabene op leugens is gebouwd @#$#% :wat?!: Tjeezus, wordt t nie tijd dat we wakker worden? We hebben echt lang genoeg geslapen Exactly..!

firdausse
12-01-2004, 12:19
Dag fatiha, Echte liefde is gebasseerd op vertrouwen, elkaar lief hebben en houden van. Vertrouwen en eerlijk zijn tegen elkaar speelt een grote rol hierin. En geen leugens!!! Heb je het gevoel dat je partner liegt, dan bestaat er geen echte liefde. Kortom, waarom zou je partner tegen je moeten liegen?? Gewoon eerlijk en open zijn tegen elkaar. Daar kom je verder mee dan al die leugens. En nog iets, Heb je het gevoel dat hij liegt, stoppen ermee!! Blijkbaar is zijn liefde voor jou niet groot anders zou hij niet liegen en zoals Nassira al zei, Liefde en Leugens passen niet bij elkaar! Mvg Firdausse

Fati7aaTjuH
12-01-2004, 19:39

:haha: .. Prachtig! Nog meer reacties?