Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben moslim, maar een niet-praktiserende moslim

Pagina's : [1] 2 3

U_Turn
11-01-2004, 21:55

Zinedine Zidane is populairste Fransman Real Madrid-speler Zinedine Zidane is de meest geliefde Fransman. De van oorsprong uit Algerije afkomstige voetbalster met islamitische roots werd in de jaarlijkse nationale peiling naar de populairste landgenoot het vaakst genoemd. Michel Sardou bekleedt de tweede plaats. De namen van de populairste Fransen werden gisteravond op de Franse televisiezender TF1 bekendgemaakt. Zidane volgt Abbé Pierre op, de 91-jarige priester die zich met zijn Emmaüsbeweging al tientallen jaren voor de armsten der armen inzet."Tot wie ik geworden ben, heb ik aan mijn familie te danken ", zegt de spelmaker van Real in een reactie in de krant Le Journal du Dimanche."Ik ben moslim, maar een niet-praktiserende moslim . Ik heb veel bewondering voor mijn vader, die de islam zijn hele leven heeft nageleefd". Aan het WK 2006 in Duitsland zegt Zinedine Zidane nog niet te denken."Ik kan het me nauwelijk voorstellen dat ik daar nog zou kunnen spelen. Mijn doel is nu om de Champions League met Real door te komen en het EK met het Franse team te spelen". (LVR) HOE KAN JE JEZELF IN GODSNAAM MOSLIM NOEMEN EN TOCH NIET PRAKTISEREN. ZEG GEWOON IK BEN GEEN MOSLIM U TURN

rnaj
11-01-2004, 22:09
Tja kalft het geloof toch langzaam een beetje af. Zo is het bij de christenen in Nederland ook begonnen. U Turn, bereidt je maar vast op het ergste voor

tonk
11-01-2004, 22:09
Ik weet natuurlijk niet precies wat Zidane allemaal wel en niet doet met zijn moslim-zijn, maar als je in Allah gelooft, dan ben je wat mij betreft al moslim. Ook als je niet (altijd) bidt, en niet aan ramadan doet en nooit in een moskee komt.

rnaj
11-01-2004, 23:06
Origineel gepost door SuperSalima Tekort (geen) respect voor elkaar...dat zorgt voor oorlog en ellende :) Laat iedereen in zijn waarde en leg jou mening niet op aan anderen....als je dat doet....voeg je wat toe aan de vrede :) Dat klopt wel wat je hier zegt maar de al niet te min zijn er heel veel bloedige oorlogen uitgevochten van uit het geloof... Ff voor de zekerheid, ik ben niet echt blij met het complimentje van banana_split. Ben bang dat haar ideeen niet met die van mij overeenkomen

sahira
11-01-2004, 23:08

Als hij vind dat hij moslim is, dan is dat zijn goed recht. Of hij praktizerend moslim is, is niet mijn zaak..ieder zijn/haar eigen verantwoording, bovendien...Allah beoordeelt of iemand zich met recht moslim heeft genoemd, Allah weet beter. Ik zou maar bij jezelf te rade gaan, in hoeverre je een moslim bent en of je je ook zo gedraagt. Dit niet tegen de topic starter, maar tegen moslims in het algemeen.

rnaj
11-01-2004, 23:14
Origineel gepost door SuperSalima Vanuit het geen respect hebben voor elkaars geloof :) Dat begrijp ik wel, maar de geschiedenis (ook de meest recente) leert ons dat het toch allemaal heel bloederig is.

MELILLENSE
12-01-2004, 00:06
Origineel gepost door tonk Ik weet natuurlijk niet precies wat Zidane allemaal wel en niet doet met zijn moslim-zijn, maar als je in Allah gelooft, dan ben je wat mij betreft al moslim. Ook als je niet (altijd) bidt, en niet aan ramadan doet en nooit in een moskee komt. En ook nog als je homosexuele daden verricht waarschijnlijk? MELILLENSE :belgie:

an3sdej
12-01-2004, 00:11
Tja kalft het geloof toch langzaam een beetje af. Natuurlijk. Kijk hier over dertig jaar nog eens, haast geen hoofddoek of gebedsjurk meer te bekennen :-)

Mister_Ferrari
12-01-2004, 00:12
Origineel gepost door U_Turn Zinedine Zidane is populairste Fransman Real Madrid-speler Zinedine Zidane is de meest geliefde Fransman. De van oorsprong uit Algerije afkomstige voetbalster met islamitische roots werd in de jaarlijkse nationale peiling naar de populairste landgenoot het vaakst genoemd. Michel Sardou bekleedt de tweede plaats. De namen van de populairste Fransen werden gisteravond op de Franse televisiezender TF1 bekendgemaakt. Zidane volgt Abbé Pierre op, de 91-jarige priester die zich met zijn Emmaüsbeweging al tientallen jaren voor de armsten der armen inzet."Tot wie ik geworden ben, heb ik aan mijn familie te danken ", zegt de spelmaker van Real in een reactie in de krant Le Journal du Dimanche."Ik ben moslim, maar een niet-praktiserende moslim . Ik heb veel bewondering voor mijn vader, die de islam zijn hele leven heeft nageleefd". Aan het WK 2006 in Duitsland zegt Zinedine Zidane nog niet te denken."Ik kan het me nauwelijk voorstellen dat ik daar nog zou kunnen spelen. Mijn doel is nu om de Champions League met Real door te komen en het EK met het Franse team te spelen". (LVR) HOE KAN JE JEZELF IN GODSNAAM MOSLIM NOEMEN EN TOCH NIET PRAKTISEREN. ZEG GEWOON IK BEN GEEN MOSLIM U TURN Waarom geen Moslim ? pure onzin wat je hier uitkraamt.

rnaj
12-01-2004, 00:13
Origineel gepost door MELILLENSE En ook nog als je homosexuele daden verricht waarschijnlijk? MELILLENSE :belgie: YEP. Maak took mij helemaal niets uit, hoofddoek of niet, baard of niet. Als iemand zich zelf moslim noemt, wie ben ik dan om over hem te oordelen

MELILLENSE
12-01-2004, 00:15
Origineel gepost door an3sdej Natuurlijk. Kijk hier over dertig jaar nog eens, haast geen hoofddoek of gebedsjurk meer te bekennen :-) Niet al te voorbarig zijn met je conclusies, an3sdej; hoe weet jij dat je er nog zult zijn binnen 30 jaar? MELILLENSE :belgie:

MELILLENSE
12-01-2004, 00:17
Origineel gepost door rnaj YEP. Maak took mij helemaal niets uit, hoofddoek of niet, baard of niet. Als iemand zich zelf moslim noemt, wie ben ik dan om over hem te oordelen Correct...niemand kan over hem oordelen, zolang hij maar niet raakt aan de Islam. MELILLENSE :belgie:

rnaj
12-01-2004, 00:20
Origineel gepost door MELILLENSE Correct...niemand kan over hem oordelen, zolang hij maar niet raakt aan de Islam . MELILLENSE :belgie: :confused:, verklaar je nader

MELILLENSE
12-01-2004, 00:23
Origineel gepost door rnaj :confused:, verklaar je nader Carim Bouzian, Hafid Bouazza, Hirschi Ali en nog vele andere new age 'moslims' en anti-islamisten....Begrijp je nu? MELILLENSE :belgie:

an3sdej
12-01-2004, 00:25

Carim Bouzian, Hafid Bouazza, Hirschi Ali en nog vele andere new age 'moslims' en anti-islamisten....Begrijp je nu? Vandaar dat ze zo geliefd zijn. Zou dat aan de fundi's hier liggen?

Pagina's : [1] 2 3