Bekijk originele versie : Jullie dames komen altijd 3 keer terug
praatjes
11-01-2004, 21:47
Telkens als jullie weggaan en het uitmaken dan is het rustig even afwachten en gedurende die periode, de tijd ergens anders insteken. binnen 1 week is ze naar je terug gerent! Is ze niet terug gekomen dan moet ze niet anders zijn dan overreden door een vrachtauto. :)
Chatefemqemamu
11-01-2004, 21:48
met gozers is t ook standaard zo stelletje jojo's
praatjes
11-01-2004, 21:53
Origineel gepost door Chatefemqemamu
met gozers is t ook standaard zo stelletje jojo's
Ha, dan ga jij met softerige types om!
Chatefemqemamu
11-01-2004, 21:55
Origineel gepost door praatjes
Ha, dan ga jij met softerige types om!
:hihi: neehoor.... gozers zijn gewoon easy as hell :)
praatjes
11-01-2004, 21:59
:hihi: neehoor.... gozers zijn gewoon easy as hell :)
Ik weet niet, maar dat is niets voor mijn, al is zo een kreng ka.nke lekker nog doe ik dat niet! Zij moet komen knielen en bewijzen dat ze nooit meer zal weggaan! Zo zal dat moeten gaan.
mocromagic
11-01-2004, 22:09
Ik weet niet, maar dat is niets voor mijn, al is zo een kreng ka.nke lekker nog doe ik dat niet! Zij moet komen knielen en bewijzen dat ze nooit meer zal weggaan! Zo zal dat moeten gaan.
:rolleyes: alleen jij denkt dat!!!
Chatefemqemamu
11-01-2004, 22:09
0k bij mannelijke jojo's duurt t meestal wel wat langer jaa.. maar hoe dan ook ze komen altijd terug zonder uitzondering op de regel!
en tsjah... als ik degene ben die m terug wilt en t duurt me een beetje te lang voordat ie uit zichzelf terugkomt.. fak it zeg wat ie wilt horen en de jojo is binnen :D
praatjes
11-01-2004, 22:17
Origineel gepost door mocromagic
:rolleyes: alleen jij denkt dat!!!
Mannen die het anders doen zoals ik slagen nooit
Fati7aaTjuH
11-01-2004, 22:18
en tsjah... als ik degene ben die m terug wilt en t duurt me een beetje te lang voordat ie uit zichzelf terugkomt.. fak it zeg wat ie wilt horen en de jojo is binnen :D
:haha:
Prachtig!
praatjes
11-01-2004, 22:20
0k bij mannelijke jojo's duurt t meestal wel wat langer jaa.. maar hoe dan ook ze komen altijd terug zonder uitzondering op de regel!
Niet bij mijn, je komt er niet gemakkelijk in! Je gaat je excuses aanbieden, en je gaat veel straf krijgen! Ik veeg de dweil met jou aan. Ik ga je enorm onvriendelijk behandelen!
of gebeten door de hond van de overbuurman :maf3:
Chatefemqemamu
11-01-2004, 22:25
Niet bij mijn, je komt er niet gemakkelijk in! Je gaat je excuses aanbieden, en je gaat veel straf krijgen! Ik veeg de dweil met jou aan. Ik ga je enorm onvriendelijk behandelen!
oeh kinky :jeweetog:
yah whatever :haha: komop seg... excuses aanbieden is voor amateurs :)
praatjes
11-01-2004, 22:32
Origineel gepost door Lampjuh
of gebeten door de hond van de overbuurman :maf3:
haha :D
mocromagic
11-01-2004, 22:32
Mannen die het anders doen zoals ik slagen nooit
als je dat vaak genoeg voor de spiegel blijft zeggen, dan ga je er zelf mischien nog in geloven.....ik wens je in ieder geval veeeeeeel succes :rolleyes:
praatjes
11-01-2004, 22:34
oeh kinky :jeweetog:
yah whatever :haha: komop seg... excuses aanbieden is voor amateurs :)
Ze moet iets van slijmen en spijt overbrengen anders is er nooit liefde meer mogelijk klaar! Daarom excuses.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.