Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verdriet De Rivier In Mijn Ogen

Cina
28-09-2002, 18:17

In mijn ogen Leeft een rivier Die telkens overstroomt Die wanneer ik aan je denk Allebei mijn ogen schoont Een rivier Vol emoties Leeft er in mijn ogen Die telkens weer wordt gevuld Nooit uit zal drogen Ik heb geprobeerd om Om de rivier Dijken te bouwen Maar geen dijk is sterk genoeg Om de tranen binnen te houden Nu moet ik zien Hoe de rivier Steeds hoger groeit Tot deze weer overstroomt Het water over mijn wangen vloeit XxX Cina

Uitgeblust
28-09-2002, 18:26
Mooi gedicht Cina Dat een mens zoveel kan huilen hé :(

Cina
28-09-2002, 18:28
Origineel gepost door Uitgeblust Mooi gedicht Cina Dat een mens zoveel kan huilen hé :( Thanx! Dat een mens zoveel kan lachen he ;) Cina :D

Uitgeblust
28-09-2002, 20:12
LATEN WE HET DAAR MAAR OP HOUDEN :D :Iluvu:

Harlem69
28-09-2002, 21:50

Als kleine schipper gelijk een molecuul zo groot vaar ik op een rivier van liefde zittend in m´n tranenboot door de pijn en tranen van ons Cina heb ik nog steeds een baan en mocht ze ooit weer liefde kennen wellicht zal ik dan moeten gaan vooralsnog bevaar ik de stille stromen met eb en vloed, een rivier als een zee en soms heb ik al m´n krachten nodig als ik niet oppas, vaar ik met een traan, naar benee.... XXXX ;) Alexei

Cina
29-09-2002, 20:05
Origineel gepost door Harlem69 Als kleine schipper gelijk een molecuul zo groot vaar ik op een rivier van liefde zittend in m´n tranenboot door de pijn en tranen van ons Cina heb ik nog steeds een baan en mocht ze ooit weer liefde kennen wellicht zal ik dan moeten gaan vooralsnog bevaar ik de stille stromen met eb en vloed, een rivier als een zee en soms heb ik al m´n krachten nodig als ik niet oppas, vaar ik met een traan, naar benee.... XXXX ;) Alexei Ik vraag me af Wanneer er een eind zal komen Aan mijn tranen Ik vraag me af Wanneer er een begin zal komen Aan mijn dromen Ik vraag me af Waarom mijn ogen niet moe worden Waarom mijn tranen niet staken Ik vraag me af Wanneer het moment zal komen Dat mijn tranen op zullen raken Liefs, Cina

Hooda
29-09-2002, 20:12
Tranen rollen zonder stoppen blijven doorgaan uren, dagen, weken aan een stuk blijven huilen blijven snikken jezelf verdrinken in een zee van tranen die maar blijven stromen zonder ooit nog op te drogen zodat je steeds blijf ondergaan naar adem happend boven komen om dan opnieuw door golven tranen opgeslokt te worden.. Wanneer komt de dag dat je leert zwemmen?

Cina
29-09-2002, 20:15
Origineel gepost door Hooda Tranen rollen zonder stoppen blijven doorgaan uren, dagen, weken aan een stuk blijven huilen blijven snikken jezelf verdrinken in een zee van tranen die maar blijven stromen zonder ooit nog op te drogen zodat je steeds blijf ondergaan naar adem happend boven komen om dan opnieuw door golven tranen opgeslokt te worden.. Wanneer komt de dag dat je leert zwemmen? Telkens ga ik kopje onder Komt er water in mijn ogen Het gevoel te zullen stikken Zonder ooit te mogen drogen De stroming is te sterk voor mij Ik word gewoon meegesleurd Hoe hard ik me er ook tegen verzet Een stille traan is zo gebeurd

Harlem69
30-09-2002, 00:23
Elke traan, is als een bouwsteen zij het, zwaar en hard bouw er mee, een muurtje om je heen ben je klaar, begint een nieuwe start... neem de tijd, verwerk je groot verdriet laat je tranen lekker lopen, stromen zolang je maar, een uitweg ziet en weet, dat ook voor jou, een nieuwe liefde, ooit zal komen... XXXX Alexei :Iluvu:

Cina
30-09-2002, 10:01
Ik keek eens over de verte Zag silhouetten van de bergen En tussen het dichte bos van bomen Probeerde een rivier zich te verbergen En ook al was deze rivier Moeilijk zichtbaar voor het oog En kon je alleen de bladeren zien Waaronder het water zich bewoog Toch kon je zien aan al het groen Groeiend vanuit de vruchtbare grond Dat er ergens in de buurt Een rivier vol vrucht bestond Zo is het ook met mijn rivier Die onzichtbaar uit mijn ogen stroomt De mensen om mij heen weten niet Dat een rivier mijn ogen bewoont En toch kunnen ook zij zien Aan de weggevoerde pijn Dat er ergens in mijn ogen Een zuiverende rivier moet zijn…