Bekijk originele versie : Hopeloos verliefd
Dit verhaal is voor mijn levenslichtkaarsje die het forum verlicht met haar verschijning:
Het was jij die mijn hart toucheerde met een sprankje magie, bij onze eerste ontmoeting. Zelf had je het amper in de gaten, maar ik durfde er niet aan toe te geven. Gevangen in een web van emoties ben ik het die jou tot de dag van vandaag liefheeft. Ik liet het amper blijken maar je moet weten dat mijn hart (cliche) jou toebehoort. Geen orgaan van mij zou ik niet aan jou durven af te staan. Je nam met enkel woorden mijn geest gevangen in een roze wolkje gemaakt van het hardste soort wolk. Ik probeerde van alles om mijzelf te bevrijden, wou niet eraan toegeven. Ik ben immers sterker dan elke soort wolk en niemand kan mij, zoals de bijen hun koninging, honen.
Jij, prinsesje van de hoogste orde, regeert met een stalen vuistje op dit forum. Ik moest en zou toegeven aan jouw ongeformuleerde wens. Zoals het een boerenprins betaamt kan ik mijn koninklijke prinses, haar wens niet ongehoord aan me voorbij laten gaan. Daarom is deze fictieve buiging in woord en geschrift een teken van liefde en achtzaamheid opdat de schone dame het zelf mag ervaren als oprecht.
Velen hebben de kans gewaagd om hun voldoening en toekomst uit het verwerpelijke internetdaten te halen. Tot op de dag van vandaag heb ik dit nooit begrepen doch goedgekeurd. Maar nu is een moment van afkeuring omgeslagen in poetrische spiegelingen van de ware. Als ik een blik werp op hetgeen ons te wachten staat dan zie ik een projectie van een hoogoud paar die in hun nadagen, vriendelijk en gelukzalig elkaar in de ogen kijken. Een intens moment van vreugde voltrekt zich in mijn lichaam bij een beeld van hetgeen zich nog zal afspelen.
Hoe mooi en sterk woorden kunnen zijn, des te zwakker de wil en en kracht des auteurs. Het doet pijn dat emoties zich eindelijk meester hebben gemaakt van een voorheen gevoelloze lichaam en geest. Het lichaam is het niet gewend en moet zich inschikken in de smacht en honger naar iets ongrijpbaars als liefde. De rillingen lopen mij over de rug wanneer jij een vermoeden kan openbaren die mijn anonimiteit kan exposeren.
XxX een neergeslagen auteur die jij met slechts daden kan doen herrijzen..
Origineel gepost door ActionJackson
Up you go, meeting the sunrise in the sky.
Als je ons vertelt wie het is komen er vast meer reacties op je topic.
Fatomaat
30-09-2002, 00:52
Bedankt lieverd ik ook op jou sjonge jonge kon je het niet ff eerder zeggen
Het gaat erom dat ZIJ het ziet JunkieXl, de rest deert me niet maar interesseert me wel.
Het is echt heel moeilijk om te zeggen om wie het gaat, maar als ze dit leest weet ze het, anders zal ik voor altijd in zwijgen gehuld zijn.
Ik wil het weten
Fatomaat
30-09-2002, 01:30
Who is it? Is it a friend of my? Who is it ? Is it my sister? Who is it? Somebody hurt my soul? Now who is it? I can't take this stuff no mooore!!
Fatomaat
30-09-2002, 13:01
Woorden zijn slechts onthullingen van gedachten, maar namen zijn enthodiek.
Enthodiek? Zooooooooooo das duur, ur girl gos to have da loot. Of een groot (woorden)schat :D
Ik denk al te weten wie het is mag ik raden? Pleaaaaaaaaase
kickboxgirl
30-09-2002, 14:49
zo die is mooi wie is het dat wil ik wel weten doeiiiiii
Enthodiek is zo duur dat het niet in mij n van Dale staat. Wat is dat Action?
Hoe mooi en sterk woorden kunnen zijn, des te zwakker de wil en en kracht des auteurs. Het doet pijn dat emoties zich eindelijk meester hebben gemaakt van een voorheen gevoelloze lichaam en geest. Het lichaam is het niet gewend en moet zich inschikken in de smacht en honger naar iets ongrijpbaars als liefde. De rillingen lopen mij over de rug wanneer jij een vermoeden kan openbaren die mijn anonimiteit kan exposeren.
Je hebt het niet mooier kunnen verwoorden, Achmed.
Sbar, dat is het enige wat ik kan zeggen.
Hopelijk vangt ze dit oproepje ook van je op!
Succes! :zwaai:
wat een zinloos verhaal voor niks ,zeg gewoon dat je haar leuk vind klaar uit
Hey mensen niet zo hard voor onze Action zijn, die knul is verliefd :)
Ps. enthodiek betekent volgens mij iets van: geen waarde, maar 100% zeker ben ik er niet van.
Pss. zou wel leuk zijn als je verklapte wie het meisje is.
Origineel gepost door Da_flow
Hey mensen niet zo hard voor onze Action zijn, die knul is verliefd :)
Ps. enthodiek betekent volgens mij iets van: geen waarde, maar 100% zeker ben ik er niet van.
Pss. zou wel leuk zijn als je verklapte wie het meisje is.
Helemaal mee eens.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.