Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar zijn de moslim jongeren!!!!

naoual85
11-01-2004, 21:02

Salaam alaykom, Als ik hier even rond kijk heb ik het gevoel dat ik de enige ben die ooit heeft gehoord dat een relatie buiten het huwelijk voor ons HARAM is !!!!! Meisjes stellen hier van die vragen dat ik denk naar waar gaat de wereld heen???? Mijn vriend dit mijn vriend dat......sta'feroelah. (hetzelfde voor de mannen voor wie het een schaamte is om toe te geven dat ze nog maagd zijn!!!!) Waar zijn de moslim jongeren allemaal???? :( En dit zijn allemaal tekens voor de laatste dag!!!!! Allahoema 'firlana wa rgamna. Naoual

ChOcOtOfFfF
11-01-2004, 21:50
Moge Allah ons allemaal op het rechte pad leiden Insha Allah

littlegirl
11-01-2004, 22:50
insha allah

AbaHoeCh
11-01-2004, 22:55
Origineel gepost door naoual85 Salaam alaykom, Als ik hier even rond kijk heb ik het gevoel dat ik de enige ben die ooit heeft gehoord dat een relatie buiten het huwelijk voor ons HARAM is !!!!! Naoual nee hoor, je bent niet de enigste die dat weet ;)

zekzek
11-01-2004, 22:56

inshaallah...

_MaJesTeiT_
11-01-2004, 23:15
Origineel gepost door naoual85 Salaam alaykom, Als ik hier even rond kijk heb ik het gevoel dat ik de enige ben die ooit heeft gehoord dat een relatie buiten het huwelijk voor ons HARAM is !!!!! Meisjes stellen hier van die vragen dat ik denk naar waar gaat de wereld heen???? Mijn vriend dit mijn vriend dat......sta'feroelah. (hetzelfde voor de mannen voor wie het een schaamte is om toe te geven dat ze nog maagd zijn!!!!) Waar zijn de moslim jongeren allemaal???? :( En dit zijn allemaal tekens voor de laatste dag!!!!! Allahoema 'firlana wa rgamna. Naoual Je hebt wel gelijk! Misschien hebben de leden, die dit forum bezoeken niemand bij wie ze hun hart kunnen uitluchten. Wij kunnen het niet weten, wat ze doormaken, natuurlijk is het haraam. Een mens zegt altijd: nee, daar doe ik niet aan mee, maar als het jezelf overkomt, denkt een mens anders. Een meid, die bijvoorbeeld een vriend heeft en het ook weet, dat het haraam is, wil niet zeggen, dat ze slecht is. Misschien heeft ze daar zelfs ook een reden voor... Laat Allah(swt) alle moslims op het goede pad leiden! En vooral laat je niet verleiden door het kwade, dat er is... M' A Salaam...

babyboy
11-01-2004, 23:17
insha allah

qwatra
12-01-2004, 00:13
Salaam Ik vind het ook zeer jammer dat er velen geen rekening meer houden met ons geloof, maar je moet ook begrijpen da niet elke marokkaan een moslim is (ahoedoebillah) en dit forum gaat over marokkaanse jongeren, liefde en relatie dus kan ik het begrijpen dat iedereen hier hun haram relaties gaan ontleden, maar ja wat doe je der aan xxxxxxxxxxboesa

MaRouaN
12-01-2004, 08:17
Wij moslims moeten zelf het goede voorbeeld geven aan de anderen dan zal de rest volgen. En niet alleen kritiek uitoefenen op anderen en zelf het slechte voorbeeld geven. Wa salammmm

samira_arif
12-01-2004, 18:38
Je moet weten dat moslims ook mensen zijn met gevoelens en behoeftens, en zoals het ik elke cultuur wel voorkomt zijn niet alle moslims perfect!! Ik zou zeggen geef het goede voorbeeld!! (het is een begin) Thalla

Tarkiztia
12-01-2004, 18:40
amin, jarabielhalamin

01LaHbIbAh09
12-01-2004, 19:03
Nog nooit uit geweest, nog nooit een relatie gehad, nog nooit gedronken, Nog nooit ruzie gezocht enz enz. en ben er trots op!! :)

karima001
12-01-2004, 19:27
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09 Nog nooit uit geweest, nog nooit een relatie gehad, nog nooit gedronken, Nog nooit ruzie gezocht enz enz. en ben er trots op!! :) You go girl.. Om even op het onderwerp van de topic terug te komen.. Je hebt gelijk meid..en zoals iemand voor mij al zei..Ze zijn er wel..alleen zijn de weg kwijt..ik hoop voor ff..maar ghair inshaAllah Moge Allah swt ons allen leiden op het sirat al-mostaqeem..Amien!