Bekijk originele versie : HAllooo Lees dit ffe alle moslims en moslima's
Berkane010
25-06-2008, 12:26
Tazzz wat ik hier allemaal lees, mag ik seks hebben voor het huwlijk ? mag ik pijpen mag ik beffen ?? tuuurlijk mag dat niet
Het mag pas als je getrouwd bent dan mag je alles doen behalve anaal met je vrouw/man
MAAR NU ALS JE NIET GETROUWD BENT MAG DAT NIET
JE mag niet eens een niet mahram vrouw (iedereen behalve je moeder tante oma en zus) een hand geven, dus de vrouw van je oom mag je geen hand geven !!
laatstaan met iemand anders seks hebben of iets dergelijks:S
SOmmige mensen komen hier met een vraag van Mag ik seks hebben
en dan krijgen ze antwoorden zoals deze : ja tuurlijk is gezond, ja
dat klopt niet
MASCALLAH wat een antwoord moge allah je zegenen voor deze plaatsing want sommigen mensen zijn egt blind TERWIJL ze ogen hebben waar ze gewoon mee kunnen zien!!!!!!!!
leipe_oujdia
27-06-2008, 15:41
dat zijn die mensen die aandagt proberen te zoeken maar ze staan er niet bij stil dat het allemaal negatieven aandagt is dat ze krijgen
en wat betreft wat berkane010 heeft geschreven tbarkelAllah 3liek!!!
Lovely_23
27-06-2008, 19:56
Je mag alleen niet-mahram mannen geen hand geven hoor :|
ismail555
27-06-2008, 21:04
Woellah ik ben het je hier 100% mee eens en wij noemen onszelf nu moslims?
Masshallah voor deze goeie Topic
je haalt de woorden uit mijn mond! is echt niet normaal wat mensen hier allemaal plaatsen. totaal geen schaamte en zelfrespect en bovenal geen vrees meer voor ALLAH. moge ALLAH ze vergeven.
kautar_16
30-06-2008, 19:57
Tazzz wat ik hier allemaal lees, mag ik seks hebben voor het huwlijk ? mag ik pijpen mag ik beffen ?? tuuurlijk mag dat niet
Het mag pas als je getrouwd bent dan mag je alles doen behalve anaal met je vrouw/man
MAAR NU ALS JE NIET GETROUWD BENT MAG DAT NIET
JE mag niet eens een niet mahram vrouw (iedereen behalve je moeder tante oma en zus) een hand geven, dus de vrouw van je oom mag je geen hand geven !!
laatstaan met iemand anders seks hebben of iets dergelijks:S
SOmmige mensen komen hier met een vraag van Mag ik seks hebben
en dan krijgen ze antwoorden zoals deze : ja tuurlijk is gezond, ja
dat klopt niet
:haha: :haha:
Ze zijn hun geloof echt vergeten! :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.